Ik ben wel voornemens eerder op te staan om nog een stukje voorbeschouwing mee te kunnen pakken (en worstenbroodjes maken als ontbijtquote:
Slapen? Ik neem nog een biertje!quote:
Geen bier en nootjes?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben wel voornemens eerder op te staan om nog een stukje voorbeschouwing mee te kunnen pakken (en worstenbroodjes maken als ontbijt)
Waarshijnlijk. Aan de andere kant, ik ben heel de week al om 05:15 opgestaan, dus het zit er een beetje in. Vanochtend dan om 06:55 en vanmiddag heb ik nog op de bank liggen mafklappen van 2 tot 4 ongeveer. Dus dat komt wel goedquote:
Goed idee welquote:
Proostquote:
🍻🍻🍻quote:
Je gaat zeer waarschijnlijk de toiletpot wel op tijd vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Yoooo mongole morgen lekker wekertje ennmax gaat punten pakken goenavond beste race morgen i kga m.kijken
Gewoon wakker blijven joh. Over 3 uurtjes al de voorbeschouwing:Pquote:Op zondag 9 oktober 2016 03:04 schreef potjecreme het volgende:
Zo net van werk. Ben benieuwd of ik straks om 7 uur waker word.
Of gewoon uitslapen en terugkijken via je Ziggo Horizon box.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:24 schreef heywoodu het volgende:
Zoals vorige week: al dat gedoeRace begint om 7 uur, zet je wekker een kwartier ervoor of meer als je de voorbeschouwing wilt zien en ga kijken. Man man man, wat kunnen mensen moeilijk doen.
6 uur voorbeschouwing jaquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:20 schreef skysherrif het volgende:
Zijn ze bij ziggo gewoon live om 0700 met iedereen in de studio? Miss zelfs om 0600 al voorbeschouwing?
quote:Ferrari's Kimi Raikkonen and McLaren's Jenson Button have both been handed grid penalties ahead of this afternoon's 2016 Formula 1 Emirates Japanese Grand Prix.
Raikkonen will drop from third to eighth thanks to a five-place penalty for an unscheduled gearbox change. Team mate Sebastian Vettel, who qualified fourth, had already been penalised three places for his Turn-1 collision with Mercedes' Nico Rosberg in Malaysia.
5 plekken voor een nieuwe gearboxquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
5 plekken voor een nieuwe gearbox
Ninja-edit![]()
quote:
SPOILER: hennotjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2016 05:47:20 ]
Kut voor Kimi. Mooi voor onsquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:37 schreef Fokker89 het volgende:
Verstappen vanaf de 3e plek
Raikkonen dus een grid straf
[..]
Ik kijk geen ziggo. Maar dat kan je toch vrij simpel controleren adhv recente info?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof nooit dat al die gasten al zo vroeg in de studio zitten, dit is allemaal vooropgenomen. Flopshow
Dit is gewoon live hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof nooit dat al die gasten al zo vroeg in de studio zitten, dit is allemaal vooropgenomen. Flopshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |