6 uur voorbeschouwing jaquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:20 schreef skysherrif het volgende:
Zijn ze bij ziggo gewoon live om 0700 met iedereen in de studio? Miss zelfs om 0600 al voorbeschouwing?
quote:Ferrari's Kimi Raikkonen and McLaren's Jenson Button have both been handed grid penalties ahead of this afternoon's 2016 Formula 1 Emirates Japanese Grand Prix.
Raikkonen will drop from third to eighth thanks to a five-place penalty for an unscheduled gearbox change. Team mate Sebastian Vettel, who qualified fourth, had already been penalised three places for his Turn-1 collision with Mercedes' Nico Rosberg in Malaysia.
5 plekken voor een nieuwe gearboxquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
5 plekken voor een nieuwe gearbox
Ninja-edit![]()
quote:
SPOILER: hennotjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2016 05:47:20 ]
Kut voor Kimi. Mooi voor onsquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:37 schreef Fokker89 het volgende:
Verstappen vanaf de 3e plek
Raikkonen dus een grid straf
[..]
Ik kijk geen ziggo. Maar dat kan je toch vrij simpel controleren adhv recente info?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof nooit dat al die gasten al zo vroeg in de studio zitten, dit is allemaal vooropgenomen. Flopshow
Dit is gewoon live hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof nooit dat al die gasten al zo vroeg in de studio zitten, dit is allemaal vooropgenomen. Flopshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |