Ik kijk geen ziggo. Maar dat kan je toch vrij simpel controleren adhv recente info?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof nooit dat al die gasten al zo vroeg in de studio zitten, dit is allemaal vooropgenomen. Flopshow
Dit is gewoon live hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof nooit dat al die gasten al zo vroeg in de studio zitten, dit is allemaal vooropgenomen. Flopshow
Tijdverschil?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:29 schreef skysherrif het volgende:
Japan zijn ze ook echt gek hoor, om het op 0700 uur te laten starten. Je zou toch zeggen dat ze ook daar snappen dat je dit soort evenementen beter primetime in de middag of avond kan uitzenden.
Niet zeiken vroeger was geen 1 race buiten Europa op de normale tijd!quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:29 schreef skysherrif het volgende:
Japan zijn ze ook echt gek hoor, om het op 0700 uur te laten starten. Je zou toch zeggen dat ze ook daar snappen dat je dit soort evenementen beter primetime in de middag of avond kan uitzenden.
Neem nog een bak koffie!quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:29 schreef skysherrif het volgende:
Sorry, ben nu mn koffie naar binnen aan het werken, miss is het dan overquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:35 schreef CrashO het volgende:
Gast
Tief even lekker naar ONZ ofzo. Het is te vroeg voor getrol.
Paupersquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:39 schreef Sunri5e het volgende:
Het is nog vrij rustig in dit topic. Ik denk dat 80% nog op bed ligt
https://f1.tfeed.net/quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:38 schreef tja77 het volgende:
Godver, per ongeluk mijn tabblad gesloten met livetiming. Weet iemand een goede link voor mobiele telefoon?
Ik had een mooie, met plattegrond van de baan met daarop de rijders weergegeven, alle 3 de sectortijden, banden, snelste persoonlijke ronde, snelste ronde overall, enz.
scheterbapquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:39 schreef F1gamer het volgende:
Goedemorgen
Eerder wakker dan gepland. Ik ben snotverkouden en kon niet meer verder slapen tot 6.45 uur
quote:
niet dusquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry, ben nu mn koffie naar binnen aan het werken, miss is het dan over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |