Het zijn ook gewoon echt kuttijden. Vroeger was het veel beter. Gewoon midden in de nacht met je zatte kloten en vette bek van de shoarmanees de race kijken aansluitend aan het stappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:11 schreef Leandra het volgende:
Dat idd, ik ben al blij als ik de TV om 07.00 uur heb aangezet.
Met deze tactiek ben ik al meerdere keren de fout in gegaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:33 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn maar 4 wedstrijden "vroeg" dit seizoen, wat een ramp om dan een keer wat eerder op te staan. Of zoals Kyran doet, gewoon opnemen en later kijken zonder internet te checken
Aaargghh GP2 engine !quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pijnlijk McLaren feitje van reddit: In het rampjaar 2015 kwalificeerden Alonso en Button zich op Suzuka als 14e en 16e.
Nu, twaalf maanden later op het thuiscircuit van Honda:
[ afbeelding ]
Ik had ook meer verwacht van McLaren Honda... maar vraag me af of het dit keer puur aan de motor te wijten valt want die is volgens mij niet echt langzaam meer te noemen gezien het resultaat van de afgelopen races.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pijnlijk McLaren feitje van reddit: In het rampjaar 2015 kwalificeerden Alonso en Button zich op Suzuka als 14e en 16e.
Nu, twaalf maanden later op het thuiscircuit van Honda:
[ afbeelding ]
Wie is de Mol? gaan volgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met deze tactiek ben ik al meerdere keren de fout in gegaan.
Denken dat iedereen kantoorslaaf is die om 7:00 op werk moet zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:36 schreef marcodej het volgende:
Zeiken omdat je om 07:00 moet opstaan.
Of je nou elke dag om 12:00 je nest uit komt rollen of om 7 uur al hard aan het werk bent maakt toch geen reet uit, zet je wekker en ga gewoon kijken zeg. Tjongejonge.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat iedereen kantoorslaaf is die om 7:00 op werk moet zijn
Denken dat dat er iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat iedereen kantoorslaaf is die om 7:00 op werk moet zijn
Mij hoor je niet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of je nou elke dag om 12:00 je nest uit komt rollen of om 7 uur al hard aan het werk bent maakt toch geen reet uit, zet je wekker en ga gewoon kijken zeg. Tjongejonge.
Ik doe niet moeilijk. Ik uit alleen mijn ongenoegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:24 schreef heywoodu het volgende:
Zoals vorige week: al dat gedoeRace begint om 7 uur, zet je wekker een kwartier ervoor of meer als je de voorbeschouwing wilt zien en ga kijken. Man man man, wat kunnen mensen moeilijk doen.
WTF man, het was daar pas half 10 bij jullie wat ga je zo vroeg naar bed?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Lig nu al op bedbring it on! Wakker zal ik zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |