kwali is een uurquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha makkelijk lag er gister ook pas na 9 uur in na de kwalificatie
Max. 2 uur dat is een eitje.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je haalt het einde van de race niet.
Mijn mobiel heeft opties als recent gesloten tabbladen of gewoon de geschiedenis, kan je dat niet even opzoeken?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:38 schreef tja77 het volgende:
Godver, per ongeluk mijn tabblad gesloten met livetiming. Weet iemand een goede link voor mobiele telefoon?
Ik had een mooie, met plattegrond van de baan met daarop de rijders weergegeven, alle 3 de sectortijden, banden, snelste persoonlijke ronde, snelste ronde overall, enz.
Ik ben gewoon nuchter hequote:Op zondag 9 oktober 2016 06:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
kwali is een uur
race is anderhalf uur, dat is minstens half uur langer
Raikkonen ook??quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:45 schreef tja77 het volgende:
Ben benieuwd hoe de red bulls starten nu Vettel en Raikonen naar achteren zijn gezet. Behoudend startje wellicht, Max die gaat proberen aansluiting met de Mercs te houden, Ricciardo die als buffer dient zou ideaal scenario zijn.
Iphone hè....ik zou het niet weten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mijn mobiel heeft opties als recent gesloten tabbladen of gewoon de geschiedenis, kan je dat niet even opzoeken?
quote:
quote:Vettel's Ferrari-teamgenoot Kimi Räikkönen heeft nu ook een probleem: zijn versnellingsbak moest vervangen worden en dus moet de Fin vijf plekken inleveren op de startgrid.
mn stream loopt al achter voor ie begonnen isquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:49 schreef THEFXR het volgende:
ik zie max op kop, terwijl de mercs elkaar eraf tikken
Jammer, die grap is vorige week al gemaakt...quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mn stream loopt al achter voor ie begonnen is
Zo'n F1 start is soort van loterij met snelste 2 auto's vooraan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:49 schreef THEFXR het volgende:
Wordt wel weer eens tijd dat de Mercedes boys het weer voor elkaar gaan verkloten ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:49 schreef THEFXR het volgende:
Ik zit hier in Italie... en heb nog nooit een race kunnen kijken via de stream zonder problemen... Wat een internet hierquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mn stream loopt al achter voor ie begonnen is
Heel erg achter dusquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jammer, die grap is vorige week al gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |