Daar krijgen ze toch een extra setje voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:20 schreef Montov het volgende:
Die soft band kan nog wel in de 1e run van Q3 worden gebruikt.
Ze maken doorgaans 2 runs in Q3. 1 nieuw setje, en nog een ander setje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar krijgen ze toch een extra setje voor.
Mercedes wil in Bahrein testen en red bull niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:21 schreef Mothzor het volgende:
Waar was horner boos over? Hoofdschuddend uit motorhome.
Was ff naar de wc, dus viel half in die info
Handig om te kunnen anticiperen op een SC in de laatste rondes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Setje soft uitsparen heeft dit weekend weinig nut volgens mij.
Eerste stint op de softs en verder op hard/medium, zie de softs niet meer komen.
+ grote kans dat er morgen inters of wets gebruikt moeten worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Eerste stint op de softs en verder op hard/medium, zie de softs niet meer komen.
Ohh die soap! Thxquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mercedes wil in Bahrein testen en red bull niet.
Het is ook vroeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:24 schreef Fokker89 het volgende:
Robert ziet er ook nog flink moe uit.
Soft/hard/hard is de verwachting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Ze staan wel in de top 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:30 schreef F1gamer het volgende:
De mercedes zijn lekker aan het grasmaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |