Daar krijgen ze toch een extra setje voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:20 schreef Montov het volgende:
Die soft band kan nog wel in de 1e run van Q3 worden gebruikt.
Ze maken doorgaans 2 runs in Q3. 1 nieuw setje, en nog een ander setje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar krijgen ze toch een extra setje voor.
Mercedes wil in Bahrein testen en red bull niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:21 schreef Mothzor het volgende:
Waar was horner boos over? Hoofdschuddend uit motorhome.
Was ff naar de wc, dus viel half in die info
Handig om te kunnen anticiperen op een SC in de laatste rondes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Setje soft uitsparen heeft dit weekend weinig nut volgens mij.
Eerste stint op de softs en verder op hard/medium, zie de softs niet meer komen.
+ grote kans dat er morgen inters of wets gebruikt moeten worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Eerste stint op de softs en verder op hard/medium, zie de softs niet meer komen.
Ohh die soap! Thxquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mercedes wil in Bahrein testen en red bull niet.
Het is ook vroeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:24 schreef Fokker89 het volgende:
Robert ziet er ook nog flink moe uit.
Soft/hard/hard is de verwachting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Ze staan wel in de top 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:30 schreef F1gamer het volgende:
De mercedes zijn lekker aan het grasmaaien
Kunnen ze morgen mercedes eraf beukenquote:
Die Japanners houden wel van knutselen.quote:
Over 1 rondje wel. Racepace van de Bulls is stukje beter. Hoop ook van harte dat ze morgen na bocht 1 voor de beide ferrari's zitten. Zo niet kunnen we met zijn allen zwaaien naar de zilveren pijlen.quote:
Ah de "under cut" en "banker lap" zijn tegenwoordig passé bij Olav?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:37 schreef heywoodu het volgende:
'Heat cycle' wordt Olav z'n nieuwe dingetje zo te horen
Brain management.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:37 schreef heywoodu het volgende:
'Heat cycle' wordt Olav z'n nieuwe dingetje zo te horen
Under cut is nooit echt een ding geweest, dat was meer op de teamradio's te horenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah de "under cut" en "banker lap" zijn tegenwoordig passé bij Olav?
Vettel krijgt 3 plaatsen straf dus wordt nog wel wat door elkaar geschud.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:44 schreef heywoodu het volgende:
Eerste zeven rijen voorlopig allemaal teamgenootmatch-ups (uiteraard Q3 nog te gaan, maar toch)
Soft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:49 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb het even gemist maar op welke banden heeft de top 6 Q2 gedaan?
Squote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:49 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb het even gemist maar op welke banden heeft de top 6 Q2 gedaan?
Dat hebben ze overgenomen uit oa. NASCAR.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:03 schreef Bonobo11 het volgende:
Herbert "interviewt" Rosberg in z'n inlap
Een saaie politieke discussie op de AM radio is nog beter qua kwaliteit dan dit.quote:
Als hij door Ziggo werd geïnterviewd mag het welquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:05 schreef MakkieR het volgende:
Haha " We are live Nico please do not swear"
Ook vrij normaal in het WTCC. Prima idee, mits het degelijk verstaanbaar isquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat hebben ze overgenomen uit oa. NASCAR.
Nog even en ze doen de interview tijdens de kwalificatiequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook vrij normaal in het WTCC. Prima idee, mits het degelijk verstaanbaar is
vorige keer toen dat zo was...won Ric de racequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ves weer het hele weekend sneller dan RIC
En elke keer dat Ves verloor met de kwalificatie won hij de race tegen Ricciardoquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vorige keer toen dat zo was...won Ric de race
als je het zo bekijkt had Max beter 4 tienden kunnen laten liggen ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vorige keer toen dat zo was...won Ric de race
Britse TV somsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:05 schreef MakkieR het volgende:
Haha " We are live Nico please do not swear"
Zo lang het 1 en 2 is, maakt het mij niet uit waar Max staatquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt had Max beter 4 tienden kunnen laten liggen ja.
Denk dat Daniel zijn zweetpoten Max extra motivatie gaan geven als het weer een keer om de winst gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zo lang het 1 en 2 is, maakt het mij niet uit waar Max staat
quote:
Er zitten ook leuke feitjes tussen. Wist je bijvoorbeeld dat de PR dame van Raikkonen de vrouw van Arrivabene is? Die van Vettel heeft hij meegenomen van Redbull.quote:
Die interviewen ze bijna elke race bij Ziggo in het Nederlandsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
Huh sinds wanneer spreek Hulkenberg Nederlands?
Al eeuwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
Ik kijk al twee jaar het voor/na programma via Sky en daar praat hij Engels,quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
Schijnt goed bevriend te zijn met een paar nonnen uit Vught..quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
zweeds tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:43 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik kijk al twee jaar het voor/na programma via Sky en daar praat hij Engels,![]()
![]()
Sinds hij uit Emmerich komt, ongeveer 10 km van de grens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |