Popstar the Rivals, iemand?quote:SBS 6 komend najaar met The Next Boy/Girl Band
SBS 6 gaat de nieuwe talentenjacht van John de Mol waarin een boyband en girlband wordt gezocht uitzenden. De eerste aflevering van The Next Boy/Girl Band is komend najaar. Dat heeft de tv-zender zojuist bekendgemaakt. The Next Boy/Girl Band draait om de strijd tussen twee teams die bestaan uit grote namen uit de muziekindustrie, professionals en een platenmaatschappij. De één heeft als doel om de ultieme boyband samen te stellen, terwijl de ander zich ontfermt over de girlband.
Op dit moment is bekend dat de strijdende platenmaatschappijen Sony Music en De Mols eigen 8Ball Music zijn. Componist John Ewbank doet mee als professional, maar het is nog niet bekend in welk team.
SBS denkt dat een show over een boyband en girlband goed kan aanslaan, omdat Nederland een lange en rijke geschiedenis van succesvolle jongens- en meidengroepen heeft. De zender doelt op bands als de Dolly Dots, Luv’ en meer recent B-Brave en Mainstreet.
Het programmaformat brengt een vernieuwende factor met zich mee in een beproefd genre. Wat die vernieuwende factor is, maakt SBS op een later moment bekend.
die wil je ook niet in de band, want die is binnen een paar maanden pleitequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:06 schreef Dave het volgende:
Ken mag er als eerste uit en had eigenlijk al nooit op de hotseat mogen komen.
Som is een heldin.quote:
Daar mag Rony ook wel bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
Die drie die het moeten worden zitten veilig bij de dames![]()
Ik heb het idee dat het er 4 worden.quote:
Ik hoop wel 4, maar aangezien ze zo duidelijk hebben aangegeven dat het er 3 worden en ze nu ook steeds in trio's moeten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het er 4 worden.
Dan mag het deze 4 worden.
Dat is het ja. Arrogantie. Iets aan haar uitstraling stoort me.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:18 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje arrogant altijd. Van mij mag ze eruit.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook al vanaf het begin bij haarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is het ja. Arrogantie. Iets aan haar uitstraling stoort me.
Delany is toch ook blondquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:27 schreef mootie het volgende:
Denise is zo ouwelijk. Maar ze hebben natuurlijk wel een blondje nodig.
Ze is best wel blank in mijn ogenquote:
Mee eens..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zijn die meisjes goed. Ik ben echt onder de indruk. Dat ordinaire is er helemaal af en er staan zes frisse verschijningen en persoonlijkheden!! Vooral die Rony vind ik goed. Nog even en ik word ook fan van hen.
Die jongensband valt een beetje weg.
Nu ik de single gehoord heb van de meiden, heb ik ook het idee dat de jongensband moet winnen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Maartel het volgende:
Bij Run The World is Delany wel écht de ster.
Toch vind ik alles in 't programma voelen alsof de boyband voorop staat. Als ik het fragment goed zag is de eerste single van de meiden zelfs een cover? Beetje 'oja, voor de meiden hebben we ook nog even een liedje nodig'.
Hoop dat ze op zijn minst beide een contract en album krijgen, want 't is een beetje lullig als bijv alle meiden eigenlijk helemaal voor niks hebben gestreden.
Mjah.. je weet het niet.. Bij Popstars de Rivals in engeland hadden de boys echt zo'n Westlife ballad, typisch boyband werk voor die tijd en Girls Aloud ging uiteindelijk veeeel harder met Sound Of The Underground wat op dat moment helemaal niet een typisch girlband nummer was..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:25 schreef ato het volgende:
[..]
Nu ik de single gehoord heb van de meiden, heb ik ook het idee dat de jongensband moet winnen..
Ik denk het ook..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Fylax het volgende:
Volgende week gaan Rony en Jaimy eruit denk ik
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef F1gamer het volgende:
Ik vond lois sterker over komen dan Rony
Ik vermoed dat Denise al haar hele leven hoort hoe mooi, leuk en lief ze is. Het type dat altijd vertroeteld is door haar omgeving.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is het ja. Arrogantie. Iets aan haar uitstraling stoort me.
Allemaal onzin: op die manier gaan alle fans stemmen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:08 schreef female81 het volgende:
Wat raar eigenlijk dat Som in de gevarenzone stond, terwijl ze op bijvoorbeeld Facebook veel positievere commentaren krijgt dan Denise. Ze lijkt zelfs de populairste, samen met Delany.
Gemanipuleerd om Denise toch wat te pushen?
Was wel te verwachten, iets met 'girl'. Dat hadden er zoveel immers:quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:42 schreef IDkaart het volgende:
Ik heb het even op YouTube snel teruggekeken. Dat lois eruit is is terecht, kwam met dat trio niet overtuigend over. Denise zong erg vals.Maar die blijft zeker in die band pff.
Beste van die meiden was duidelijk Delany.
Tevens wat is GRLBND voor een naam.
Popstars the rivals bedoel je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:47 schreef ato het volgende:
Eigenlijk is dit bijna een herhaling van The revival.
Jongensband moest ook winnen en wonnen ook.
Tenslotte was de single van Raffish ( meidengroep) een grotere hit dan van Men to be..
Yupquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:37 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Denise al haar hele leven hoort hoe mooi, leuk en lief ze is. Het type dat altijd vertroeteld is door haar omgeving.
Ik dacht ook meteen ADHD. Maar dat hij aan de drugs zit was vanaf de eerste aflevering al duidelijk. Toen was hij stonedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef ato het volgende:
Met de jongens ben ik het mee eens.
Of Ken zit zwaar aan de drugs of hij heeft ADHD
Niks van dit alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:54 schreef female81 het volgende:
361.000 kijkers.
Verzint John De Mol voor de verandering eens iets wat enigszins om aan te gluren is, wil alsnog bijna niemand het zien.
Of zijn er veel mensen die dit uitgesteld kijken, omdat de doelgroep nogal jong is?
Ja die bedoel ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Popstars the rivals bedoel je?
Ik vrees dat Denise erin blijft en Som eruit moet omdat ze te opvallend, te stoer etc isquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 06:34 schreef Pisces29 het volgende:
Refrein bij de meiden komt wel heel erg in de buurt van iets anders bestaand... kan er alleen nog niet opkomen.
Ik denk dat het Som / Delany / Romy wordt.
Ik vond Romy nooit wat, maar Denise ook niet.
Of ze doen toch stiekem deze 4 meiden.
Ja 14 okt. En ik weet niet hoeveel mensen het opviel maar Som, Delany en later ook Romy en Denise moesten altijd met de groepsnummers als eerste zingen. Vrees dat dit in het nadeel kan zijn van Som (Delany komt er sws wel in) omdat ze niet meer zo opvalt omdat ze altijd als eerste moet en mensen haar vergetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:14 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week dus al de finale?
Jammer zo'n afgeraffeld einde
Was dat al de bedoeling of aangepast door de beroerde kijkcijfers?
Als ik moet gokken, dan zeg ik; zeker weten dat Som erin komtquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:24 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik vrees dat Denise erin blijft en Som eruit moet omdat ze te opvallend, te stoer etc isIdioot want Som zingt duizend maal beter dan Denise
Enig idee waarom ze in die dangerzone stond? Ik snap het niet maar ik keek alleen naar die filmpjes op YouTubequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik moet gokken, dan zeg ik; zeker weten dat Som erin komt
Zodat wij gaan smsen en John kan cashenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Enig idee waarom ze in die dangerzone stond? Ik snap het niet maar ik keek alleen naar die filmpjes op YouTube
In het refrein zit een tekst die de melodie en manier van woorden rijmen echt op iets anders lijkt, ik wacht nog tot het me te binnen schiet. Beetje cover met een nieuw vleugje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:32 schreef ato het volgende:
Is het liedje van GRLBND een cover of lijkt het veel op een ander liedje?
goh dit had ik niet eens bedachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodat wij gaan smsen en John kan cashen
Ik volg die populariteit niet online, dus misschien zit ik er naast, maar ik geloof het gewoon niet, ze was met Delany de eerste die echt wist te performen. Dus het lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
goh dit had ik niet eens bedacht![]()
!!!!!
als ik op insta kijk roept iedereen dat Denise weg moet en som Romy Delany favoriet zijn. Jammer voor Rony.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik volg die populariteit niet online, dus misschien zit ik er naast, maar ik geloof het gewoon niet, ze was met Delany de eerste die echt wist te performen. Dus het lijkt me sterk.
Ik heb daar dan weer niks mee, ik merk dat ik echt de mensen wil die er vanaf het begin in zitten. Het was voor mij ook vrij snel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Lois en Denise eruit (heb de uitslag nog niet bekeken), dan heb je een leuke band.
Som moet erin, delaney en die nieuwe bruine krullenbol.
Die rode boeit me niet zoveel.
Bij de jongens met ken en jaimy eruit. Dan heb je daar ook een mooie groep. Die moet ook echt uit 4 gaan bestaan, drie is te weinig en zonde.
Ze heeft pit en kan goed zingen en komt oprecht over. Heeft Denise niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[
Ik heb daar dan weer niks mee, ik merk dat ik echt de mensen wil die er vanaf het begin in zitten. Het was voor mij ook vrij snel goed.
Nee. Jeronimo moet er zeker in. Vind z'n uitstraling en de vrolijkheid in z'n ogen een enorme toevoeging.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
4?
Oke, dan voor mij:
Delany, Som, Romy, Denise
Tiago, Luca, Toon (ik heb geen vierde die ik leuk vind ) maar voor de vorm dan Jaimy
Dat stoere is juist het type wat ze ook moet zijn. Een band is leuk als ee verschillende types in zitten. Zoiets zei ze zelfs nog tijdens de rehearsals, dat ze erg bezig is om stoer over te komen omdat dat de bedoeling is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:24 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik vrees dat Denise erin blijft en Som eruit moet omdat ze te opvallend, te stoer etc isIdioot want Som zingt duizend maal beter dan Denise
dit iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat stoere is juist het type wat ze ook moet zijn. Een band is leuk als ee verschillende types in zitten. Zoiets zei ze zelfs nog tijdens de rehearsals, dat ze erg bezig is om stoer over te komen omdat dat de bedoeling is.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
4?
Oke, dan voor mij:
Delany, Som, Romy, Denise
Tiago, Luca, Toon (ik heb geen vierde die ik leuk vind ) maar voor de vorm dan Jaimy
spoileralert winnaar bekend hahahaquote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef female81 het volgende:
Op het moment dat ik dit tik staan de jongens op 4 in de iTunes-lijst.
De meisjes? Nergens te vinden.
--> https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100
Dan is er echt niks spannends meer en worden het de meiden van ronde één, jongens idem dito.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:02 schreef ato het volgende:
Nicolette bevestigde net bij RTL live dat er 4 jongens en 4 meiden komen.
Nee is het ook niet en de jongens winnen van de meiden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is er echt niks spannends meer en worden het de meiden van ronde één, jongens idem dito.
dit iddquote:Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is er echt niks spannends meer en worden het de meiden van ronde één, jongens idem dito.
De namen zijn eh... tja... zó vergeten.... '4U' en 'GRLBND'. Jammer!quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh maar ik vind de groepjes dan wel best aardig.
4U wint, blijven nog een week of wat in de charts en dan is iedereen ze weer vergetenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De namen zijn eh... tja... zó vergeten.... '4U' en 'GRLBND'. Jammer!
Dat nummer is ook niet catchy, dat 'let's partyyyyy' met hoofden headbangendquote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef female81 het volgende:
Op het moment dat ik dit tik staan de jongens op 4 in de iTunes-lijst.
De meisjes? Nergens te vinden.
--> https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100
quote:
Nou inderdaadquote:
Ik vond het wel een leuk optreden, ook omdat er een ander soort publiek was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, toen was ik niet echt enthousiast. Het programma zelf niet.
ik weet niet meer welke het was (tiago denk ik) maar die klonk idd heel slecht. Luca is duidelijk favoriet aan het gejuich te horen maar NO way de beste zangerquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:53 schreef ato het volgende:
De solo's van alle meiden en jongens klinken matig..
Alhoewel Jeronimo ging wel prima
Rony bedoel je? Die mag van mij ook wel weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die donkere voegt voor mij niks toe. Dus de andere vier graag
Vind ik ook alleen zingt Denise wel erg slechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die donkere voegt voor mij niks toe. Dus de andere vier graag
Ariana Grande - Into Youquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:17 schreef ato het volgende:
Dit vind ik wel goed van de jongens, van wie is deze plaat?
Bij elke boyband zingen er ook twee voor geen meter. Boeit niet zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:12 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Vind ik ook alleen zingt Denise wel erg slechtZe hdden het bij drie meiden moeten laten
Dit. Ik zit maar half te kijkenquote:
Zoals vorige week bleek, zijn de verschillen heel klein. Bij elke tussenstand zaten er wel andere in de safezonequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:27 schreef IDkaart het volgende:
Ja wat is dit Delany en Denise zijn al in de safezone maar je moet wél nog op ze stemmen met betaalde sms'jes hoor![]()
Commercie
nee idd en het lijkt echt gescript. Steeds reclame voor iedereen dat we moeten stemmen terwijl 4 deelnemers al in de safe zone zitten en geen stemmen meer nodig hebbenquote:
Nogmaals, die safezone verandert steeds, daarom heet het een TUSSENSTANDquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:34 schreef IDkaart het volgende:
[..]
nee idd en het lijkt echt gescript. Steeds reclame voor iedereen dat we moeten stemmen terwijl 4 deelnemers al in de safe zone zitten en geen stemmen meer nodig hebben
ja dat had ik niet doorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals, die safezone verandert steeds, daarom heet het een TUSSENSTAND
Toen was de muziek ook veel beterquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:46 schreef Maartel het volgende:
Backstreet Boys blijft goud, maar toch vind ik het best bizar hoeveel nummers van meer dan 15 jaar oud er worden gezongen in een programma met kijkers van gemiddeld een jaar of 16 (?)
Ik vind de optredens wel leukquote:
Delany en Luca zijn al weken favorieten en komen er sws inquote:
Ja precies, anders ben je juist genaaid in de safezone omdat niemand meer denkt dat je stemmen nodig hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals, die safezone verandert steeds, daarom heet het een TUSSENSTAND
haha denk dat genoeg mensen dat denken hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja precies, anders ben je juist genaaid in de safezone omdat niemand meer denkt dat je stemmen nodig hebt.
dit idd hij zat toch even in de safe zone? Dan kan je wel raden dat je erin komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Aansteller, alsof ie daf niet allang wist
Ja dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:55 schreef Maartel het volgende:
Gaan ze nu de bands onthullen en moeten we dan tot dat laatste kwartier wachten voor de verrassende uitslag welke band wint?
Jammer van Jeronimo, vond ik de sympathiekste, al heeft ie misschien meer een musical-kop dan boyband uitstraling.
Als ze haar willen pushen kunnen ze haar beter niet laten zingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:58 schreef F1gamer het volgende:
Het valt me wel op dat Denise veel solo mag zingen. Net of express haar aan pushen zijn om in die band te zitten
HAHAHAHA DIT WOU IK NET POSTENquote:
Dan klaag je sbs aan. Dit is gewoon bedrogquote:
joh je gelooft toch zelf niet dat de uitslag nog niet bekend wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan klaag je sbs aan. Dit is gewoon bedrog
Eerst was het drie meiden en drie jongensquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:14 schreef F1gamer het volgende:
ze beweren steeds 4 jongens en 4 meiden een band vorm. De kijker bepaalt door te sms-en naar betaalnummer. Dan wordt er op het eind de regels veranderd.
idd waarom denk je dat het eerst veranderd was naar vier meiden en vier jongens? Omdat ze al wisten dat ze toch niet drie bandleden willen maar vier en al vast stond wie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:16 schreef ato het volgende:
En natuurlijk wist de jury van de boyband niet dat de meiden uit 5 band leden zouden bestaan..
Tuurlijk is het allemaal nep dat sms en bel gedoe.
Maar dat is met alle profpgramma's zo.
Trap er dus niet in :-)
ik vind het ook wel triest voor lois. Eerst was het een groep van 6 die al twee videoclips had en waarvan twee leden weg moesten. Nu is alleen zij dus eruit gezet.quote:
Ok mooi dat ik afgehaakt ben ;-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nog niet bekend, nog een keer de singles
Ja, de audities vond ik leuk. Vanavond was een anticlimax.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Nou joepie en zo
De liveshows waren toch een verschrikking. Alle auditieshows waren erg vermakelijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de audities vond ik leuk. Vanavond was een anticlimax.
Nou sommige auditieshows waren gewoon triest hoor. Ken je de zusjes Cherida en Cheyenne nog? Dat mensen om Cherida moesten lachen snap ik helemaal (te bruin, verkeerde make-up, te kort broekje) Cheyenne is gewoon voor paal gezet door dat liedje wat ze zong vooral vanaf het refrein te bewerken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Nou joepie en zo
De liveshows waren toch een verschrikking. Alle auditieshows waren erg vermakelijk.
José van showballetquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Flopshow op enkele hilarische audities na.
sowieso vind ik bij vrijwel alle talentenjachten de finaleshow een anticlimaxquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de audities vond ik leuk. Vanavond was een anticlimax.
Dat je dat allemaal nog weet, dat is 12 jaar geleden en was ongeveer net zo ruk als ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:26 schreef ato het volgende:
Dus alle gillende meiden van 12 a 13 hebben op hun nieuwe jongensband gestemd.
Inderdaad verrassend :-)
Ik vond net als bij The Rivals in 2004, de meiden een net iets beter nummer hebben.
The rivals kan ik me het nummer ook nog goed herinneren. Dat de meiden toen wonnen verbaasde me wel (ondanks het betere nummer). Want inderdaad stemmende tienermeiden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal nog weet, dat is 12 jaar geleden en was ongeveer net zo ruk als dit
Audities waren geniaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Nou joepie en zo
Jongens wonnen toen ook hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
The rivals kan ik me het nummer ook nog goed herinneren. Dat de meiden toen wonnen verbaasde me wel (ondanks het betere nummer). Want inderdaad stemmende tienermeiden.
Nu horen we er nooit meer wat van.
Daar stond het programma ook nog echt in dienst van de band ipv omgekeerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
K-otic heeft lang succes gehad. Waarom? Goeie liedjes.
Dus succesvol worden kan altijd. Is alleen lastig om hele goeie nummers te krijgen.
Lol. Het was toch dat je kon stemmen op wie naar de safe zone moet? Niet naar wie eruit moet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:54 schreef Fylax het volgende:
SBS compenseert boze sms'ers Next Girl Band
Ja ik heb een gek geheugen wat betreft dit soort programma's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal nog weet, dat is 12 jaar geleden en was ongeveer net zo ruk als dit
De meiden wonnen niet hoor. Men to be, won met een slap nummer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
The rivals kan ik me het nummer ook nog goed herinneren. Dat de meiden toen wonnen verbaasde me wel (ondanks het betere nummer). Want inderdaad stemmende tienermeiden.
Nu horen we er nooit meer wat van.
Ik vond dit prachtig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:18 schreef IDkaart het volgende:
Als die meiden altijd zo rustige liedjes zingen mogen ze van mij zo voor elk programma uitgenodigd worden. Zelfs Denise, die ik helemaal niet zo goed vond, zingt hier erg goed!
Volgens mij was die jongensband ook beter af met zijn vijven. De keuze voor die Jaimy heb ik nooit begrepen. Beetje sullig tiepje al zingt ie wel goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Stom dat jeronimo weg is. Hij heeft echt uitstraling en idd de boyband look.
Jainy is een wannabe...
Mbt de meiden, wel mooi dathet er 5 zijn. Past beter denk ik.
Idd. Wie weet gebeurd dat alsnog. Je weet t maar nooit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij was die jongensband ook beter af met zijn vijven. De keuze voor die Jaimy heb ik nooit begrepen. Beetje sullig tiepje al zingt ie wel goed.
ach de show was wel leuk zullen we maar zeggen, en ze kunnen nog een paar maandjes schnabbelen op hun 'roem'quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:17 schreef female81 het volgende:
We zijn nu een week verder, en geen van beide liedjes staat nog in de iTunes Top 100.
https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100
Dat was dan hun korte doch hevige muziekcarrière.
Tsja het zijn ook niet echt hitwaardige nummersquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:17 schreef female81 het volgende:
We zijn nu een week verder, en geen van beide liedjes staat nog in de iTunes Top 100.
https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100
Dat was dan hun korte doch hevige muziekcarrière.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |