José van showballetquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Flopshow op enkele hilarische audities na.
sowieso vind ik bij vrijwel alle talentenjachten de finaleshow een anticlimaxquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de audities vond ik leuk. Vanavond was een anticlimax.
Dat je dat allemaal nog weet, dat is 12 jaar geleden en was ongeveer net zo ruk als ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:26 schreef ato het volgende:
Dus alle gillende meiden van 12 a 13 hebben op hun nieuwe jongensband gestemd.
Inderdaad verrassend :-)
Ik vond net als bij The Rivals in 2004, de meiden een net iets beter nummer hebben.
The rivals kan ik me het nummer ook nog goed herinneren. Dat de meiden toen wonnen verbaasde me wel (ondanks het betere nummer). Want inderdaad stemmende tienermeiden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal nog weet, dat is 12 jaar geleden en was ongeveer net zo ruk als dit
Audities waren geniaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Nou joepie en zo
De liveshows waren toch een verschrikking. Alle auditieshows waren erg vermakelijk.
Jongens wonnen toen ook hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
The rivals kan ik me het nummer ook nog goed herinneren. Dat de meiden toen wonnen verbaasde me wel (ondanks het betere nummer). Want inderdaad stemmende tienermeiden.
Nu horen we er nooit meer wat van.
Daar stond het programma ook nog echt in dienst van de band ipv omgekeerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
K-otic heeft lang succes gehad. Waarom? Goeie liedjes.
Dus succesvol worden kan altijd. Is alleen lastig om hele goeie nummers te krijgen.
Lol. Het was toch dat je kon stemmen op wie naar de safe zone moet? Niet naar wie eruit moet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:54 schreef Fylax het volgende:
SBS compenseert boze sms'ers Next Girl Band
Ja ik heb een gek geheugen wat betreft dit soort programma's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal nog weet, dat is 12 jaar geleden en was ongeveer net zo ruk als dit
De meiden wonnen niet hoor. Men to be, won met een slap nummer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
The rivals kan ik me het nummer ook nog goed herinneren. Dat de meiden toen wonnen verbaasde me wel (ondanks het betere nummer). Want inderdaad stemmende tienermeiden.
Nu horen we er nooit meer wat van.
Ik vond dit prachtig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:18 schreef IDkaart het volgende:
Als die meiden altijd zo rustige liedjes zingen mogen ze van mij zo voor elk programma uitgenodigd worden. Zelfs Denise, die ik helemaal niet zo goed vond, zingt hier erg goed!
Volgens mij was die jongensband ook beter af met zijn vijven. De keuze voor die Jaimy heb ik nooit begrepen. Beetje sullig tiepje al zingt ie wel goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Stom dat jeronimo weg is. Hij heeft echt uitstraling en idd de boyband look.
Jainy is een wannabe...
Mbt de meiden, wel mooi dathet er 5 zijn. Past beter denk ik.
Idd. Wie weet gebeurd dat alsnog. Je weet t maar nooit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij was die jongensband ook beter af met zijn vijven. De keuze voor die Jaimy heb ik nooit begrepen. Beetje sullig tiepje al zingt ie wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |