joh je gelooft toch zelf niet dat de uitslag nog niet bekend wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan klaag je sbs aan. Dit is gewoon bedrog
Eerst was het drie meiden en drie jongensquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:14 schreef F1gamer het volgende:
ze beweren steeds 4 jongens en 4 meiden een band vorm. De kijker bepaalt door te sms-en naar betaalnummer. Dan wordt er op het eind de regels veranderd.
idd waarom denk je dat het eerst veranderd was naar vier meiden en vier jongens? Omdat ze al wisten dat ze toch niet drie bandleden willen maar vier en al vast stond wie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:16 schreef ato het volgende:
En natuurlijk wist de jury van de boyband niet dat de meiden uit 5 band leden zouden bestaan..
Tuurlijk is het allemaal nep dat sms en bel gedoe.
Maar dat is met alle profpgramma's zo.
Trap er dus niet in :-)
ik vind het ook wel triest voor lois. Eerst was het een groep van 6 die al twee videoclips had en waarvan twee leden weg moesten. Nu is alleen zij dus eruit gezet.quote:
Ok mooi dat ik afgehaakt ben ;-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nog niet bekend, nog een keer de singles
Ja, de audities vond ik leuk. Vanavond was een anticlimax.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Nou joepie en zo
De liveshows waren toch een verschrikking. Alle auditieshows waren erg vermakelijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de audities vond ik leuk. Vanavond was een anticlimax.
Nou sommige auditieshows waren gewoon triest hoor. Ken je de zusjes Cherida en Cheyenne nog? Dat mensen om Cherida moesten lachen snap ik helemaal (te bruin, verkeerde make-up, te kort broekje) Cheyenne is gewoon voor paal gezet door dat liedje wat ze zong vooral vanaf het refrein te bewerken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Nou joepie en zo
De liveshows waren toch een verschrikking. Alle auditieshows waren erg vermakelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |