Ja dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:55 schreef Maartel het volgende:
Gaan ze nu de bands onthullen en moeten we dan tot dat laatste kwartier wachten voor de verrassende uitslag welke band wint?
Jammer van Jeronimo, vond ik de sympathiekste, al heeft ie misschien meer een musical-kop dan boyband uitstraling.
Als ze haar willen pushen kunnen ze haar beter niet laten zingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:58 schreef F1gamer het volgende:
Het valt me wel op dat Denise veel solo mag zingen. Net of express haar aan pushen zijn om in die band te zitten
HAHAHAHA DIT WOU IK NET POSTENquote:
Dan klaag je sbs aan. Dit is gewoon bedrogquote:
joh je gelooft toch zelf niet dat de uitslag nog niet bekend wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan klaag je sbs aan. Dit is gewoon bedrog
Eerst was het drie meiden en drie jongensquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:14 schreef F1gamer het volgende:
ze beweren steeds 4 jongens en 4 meiden een band vorm. De kijker bepaalt door te sms-en naar betaalnummer. Dan wordt er op het eind de regels veranderd.
idd waarom denk je dat het eerst veranderd was naar vier meiden en vier jongens? Omdat ze al wisten dat ze toch niet drie bandleden willen maar vier en al vast stond wie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:16 schreef ato het volgende:
En natuurlijk wist de jury van de boyband niet dat de meiden uit 5 band leden zouden bestaan..
Tuurlijk is het allemaal nep dat sms en bel gedoe.
Maar dat is met alle profpgramma's zo.
Trap er dus niet in :-)
ik vind het ook wel triest voor lois. Eerst was het een groep van 6 die al twee videoclips had en waarvan twee leden weg moesten. Nu is alleen zij dus eruit gezet.quote:
Ok mooi dat ik afgehaakt ben ;-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nog niet bekend, nog een keer de singles
Ja, de audities vond ik leuk. Vanavond was een anticlimax.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Nou joepie en zo
De liveshows waren toch een verschrikking. Alle auditieshows waren erg vermakelijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de audities vond ik leuk. Vanavond was een anticlimax.
Nou sommige auditieshows waren gewoon triest hoor. Ken je de zusjes Cherida en Cheyenne nog? Dat mensen om Cherida moesten lachen snap ik helemaal (te bruin, verkeerde make-up, te kort broekje) Cheyenne is gewoon voor paal gezet door dat liedje wat ze zong vooral vanaf het refrein te bewerken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Nou joepie en zo
De liveshows waren toch een verschrikking. Alle auditieshows waren erg vermakelijk.
José van showballetquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Flopshow op enkele hilarische audities na.
sowieso vind ik bij vrijwel alle talentenjachten de finaleshow een anticlimaxquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de audities vond ik leuk. Vanavond was een anticlimax.
Dat je dat allemaal nog weet, dat is 12 jaar geleden en was ongeveer net zo ruk als ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:26 schreef ato het volgende:
Dus alle gillende meiden van 12 a 13 hebben op hun nieuwe jongensband gestemd.
Inderdaad verrassend :-)
Ik vond net als bij The Rivals in 2004, de meiden een net iets beter nummer hebben.
The rivals kan ik me het nummer ook nog goed herinneren. Dat de meiden toen wonnen verbaasde me wel (ondanks het betere nummer). Want inderdaad stemmende tienermeiden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal nog weet, dat is 12 jaar geleden en was ongeveer net zo ruk als dit
Audities waren geniaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Nou joepie en zo
Jongens wonnen toen ook hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
The rivals kan ik me het nummer ook nog goed herinneren. Dat de meiden toen wonnen verbaasde me wel (ondanks het betere nummer). Want inderdaad stemmende tienermeiden.
Nu horen we er nooit meer wat van.
Daar stond het programma ook nog echt in dienst van de band ipv omgekeerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
K-otic heeft lang succes gehad. Waarom? Goeie liedjes.
Dus succesvol worden kan altijd. Is alleen lastig om hele goeie nummers te krijgen.
Lol. Het was toch dat je kon stemmen op wie naar de safe zone moet? Niet naar wie eruit moet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:54 schreef Fylax het volgende:
SBS compenseert boze sms'ers Next Girl Band
Ja ik heb een gek geheugen wat betreft dit soort programma's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal nog weet, dat is 12 jaar geleden en was ongeveer net zo ruk als dit
De meiden wonnen niet hoor. Men to be, won met een slap nummer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
The rivals kan ik me het nummer ook nog goed herinneren. Dat de meiden toen wonnen verbaasde me wel (ondanks het betere nummer). Want inderdaad stemmende tienermeiden.
Nu horen we er nooit meer wat van.
Ik vond dit prachtig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:18 schreef IDkaart het volgende:
Als die meiden altijd zo rustige liedjes zingen mogen ze van mij zo voor elk programma uitgenodigd worden. Zelfs Denise, die ik helemaal niet zo goed vond, zingt hier erg goed!
Volgens mij was die jongensband ook beter af met zijn vijven. De keuze voor die Jaimy heb ik nooit begrepen. Beetje sullig tiepje al zingt ie wel goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Stom dat jeronimo weg is. Hij heeft echt uitstraling en idd de boyband look.
Jainy is een wannabe...
Mbt de meiden, wel mooi dathet er 5 zijn. Past beter denk ik.
Idd. Wie weet gebeurd dat alsnog. Je weet t maar nooit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij was die jongensband ook beter af met zijn vijven. De keuze voor die Jaimy heb ik nooit begrepen. Beetje sullig tiepje al zingt ie wel goed.
ach de show was wel leuk zullen we maar zeggen, en ze kunnen nog een paar maandjes schnabbelen op hun 'roem'quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:17 schreef female81 het volgende:
We zijn nu een week verder, en geen van beide liedjes staat nog in de iTunes Top 100.
https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100
Dat was dan hun korte doch hevige muziekcarrière.
Tsja het zijn ook niet echt hitwaardige nummersquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:17 schreef female81 het volgende:
We zijn nu een week verder, en geen van beide liedjes staat nog in de iTunes Top 100.
https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100
Dat was dan hun korte doch hevige muziekcarrière.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |