Popstar the Rivals, iemand?quote:SBS 6 komend najaar met The Next Boy/Girl Band
SBS 6 gaat de nieuwe talentenjacht van John de Mol waarin een boyband en girlband wordt gezocht uitzenden. De eerste aflevering van The Next Boy/Girl Band is komend najaar. Dat heeft de tv-zender zojuist bekendgemaakt. The Next Boy/Girl Band draait om de strijd tussen twee teams die bestaan uit grote namen uit de muziekindustrie, professionals en een platenmaatschappij. De één heeft als doel om de ultieme boyband samen te stellen, terwijl de ander zich ontfermt over de girlband.
Op dit moment is bekend dat de strijdende platenmaatschappijen Sony Music en De Mols eigen 8Ball Music zijn. Componist John Ewbank doet mee als professional, maar het is nog niet bekend in welk team.
SBS denkt dat een show over een boyband en girlband goed kan aanslaan, omdat Nederland een lange en rijke geschiedenis van succesvolle jongens- en meidengroepen heeft. De zender doelt op bands als de Dolly Dots, Luv’ en meer recent B-Brave en Mainstreet.
Het programmaformat brengt een vernieuwende factor met zich mee in een beproefd genre. Wat die vernieuwende factor is, maakt SBS op een later moment bekend.
die wil je ook niet in de band, want die is binnen een paar maanden pleitequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:06 schreef Dave het volgende:
Ken mag er als eerste uit en had eigenlijk al nooit op de hotseat mogen komen.
Som is een heldin.quote:
Daar mag Rony ook wel bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
Die drie die het moeten worden zitten veilig bij de dames![]()
Ik heb het idee dat het er 4 worden.quote:
Ik hoop wel 4, maar aangezien ze zo duidelijk hebben aangegeven dat het er 3 worden en ze nu ook steeds in trio's moeten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het er 4 worden.
Dan mag het deze 4 worden.
Dat is het ja. Arrogantie. Iets aan haar uitstraling stoort me.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:18 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje arrogant altijd. Van mij mag ze eruit.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook al vanaf het begin bij haarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is het ja. Arrogantie. Iets aan haar uitstraling stoort me.
Delany is toch ook blondquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:27 schreef mootie het volgende:
Denise is zo ouwelijk. Maar ze hebben natuurlijk wel een blondje nodig.
Ze is best wel blank in mijn ogenquote:
Mee eens..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zijn die meisjes goed. Ik ben echt onder de indruk. Dat ordinaire is er helemaal af en er staan zes frisse verschijningen en persoonlijkheden!! Vooral die Rony vind ik goed. Nog even en ik word ook fan van hen.
Die jongensband valt een beetje weg.
Nu ik de single gehoord heb van de meiden, heb ik ook het idee dat de jongensband moet winnen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Maartel het volgende:
Bij Run The World is Delany wel écht de ster.
Toch vind ik alles in 't programma voelen alsof de boyband voorop staat. Als ik het fragment goed zag is de eerste single van de meiden zelfs een cover? Beetje 'oja, voor de meiden hebben we ook nog even een liedje nodig'.
Hoop dat ze op zijn minst beide een contract en album krijgen, want 't is een beetje lullig als bijv alle meiden eigenlijk helemaal voor niks hebben gestreden.
Mjah.. je weet het niet.. Bij Popstars de Rivals in engeland hadden de boys echt zo'n Westlife ballad, typisch boyband werk voor die tijd en Girls Aloud ging uiteindelijk veeeel harder met Sound Of The Underground wat op dat moment helemaal niet een typisch girlband nummer was..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:25 schreef ato het volgende:
[..]
Nu ik de single gehoord heb van de meiden, heb ik ook het idee dat de jongensband moet winnen..
Ik denk het ook..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Fylax het volgende:
Volgende week gaan Rony en Jaimy eruit denk ik
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef F1gamer het volgende:
Ik vond lois sterker over komen dan Rony
Ik vermoed dat Denise al haar hele leven hoort hoe mooi, leuk en lief ze is. Het type dat altijd vertroeteld is door haar omgeving.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is het ja. Arrogantie. Iets aan haar uitstraling stoort me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |