goh dit had ik niet eens bedachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodat wij gaan smsen en John kan cashen
Ik volg die populariteit niet online, dus misschien zit ik er naast, maar ik geloof het gewoon niet, ze was met Delany de eerste die echt wist te performen. Dus het lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
goh dit had ik niet eens bedacht![]()
!!!!!
als ik op insta kijk roept iedereen dat Denise weg moet en som Romy Delany favoriet zijn. Jammer voor Rony.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik volg die populariteit niet online, dus misschien zit ik er naast, maar ik geloof het gewoon niet, ze was met Delany de eerste die echt wist te performen. Dus het lijkt me sterk.
Ik heb daar dan weer niks mee, ik merk dat ik echt de mensen wil die er vanaf het begin in zitten. Het was voor mij ook vrij snel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Lois en Denise eruit (heb de uitslag nog niet bekeken), dan heb je een leuke band.
Som moet erin, delaney en die nieuwe bruine krullenbol.
Die rode boeit me niet zoveel.
Bij de jongens met ken en jaimy eruit. Dan heb je daar ook een mooie groep. Die moet ook echt uit 4 gaan bestaan, drie is te weinig en zonde.
Ze heeft pit en kan goed zingen en komt oprecht over. Heeft Denise niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[
Ik heb daar dan weer niks mee, ik merk dat ik echt de mensen wil die er vanaf het begin in zitten. Het was voor mij ook vrij snel goed.
Nee. Jeronimo moet er zeker in. Vind z'n uitstraling en de vrolijkheid in z'n ogen een enorme toevoeging.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
4?
Oke, dan voor mij:
Delany, Som, Romy, Denise
Tiago, Luca, Toon (ik heb geen vierde die ik leuk vind ) maar voor de vorm dan Jaimy
Dat stoere is juist het type wat ze ook moet zijn. Een band is leuk als ee verschillende types in zitten. Zoiets zei ze zelfs nog tijdens de rehearsals, dat ze erg bezig is om stoer over te komen omdat dat de bedoeling is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:24 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik vrees dat Denise erin blijft en Som eruit moet omdat ze te opvallend, te stoer etc isIdioot want Som zingt duizend maal beter dan Denise
dit iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat stoere is juist het type wat ze ook moet zijn. Een band is leuk als ee verschillende types in zitten. Zoiets zei ze zelfs nog tijdens de rehearsals, dat ze erg bezig is om stoer over te komen omdat dat de bedoeling is.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
4?
Oke, dan voor mij:
Delany, Som, Romy, Denise
Tiago, Luca, Toon (ik heb geen vierde die ik leuk vind ) maar voor de vorm dan Jaimy
spoileralert winnaar bekend hahahaquote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef female81 het volgende:
Op het moment dat ik dit tik staan de jongens op 4 in de iTunes-lijst.
De meisjes? Nergens te vinden.
--> https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100
Dan is er echt niks spannends meer en worden het de meiden van ronde één, jongens idem dito.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:02 schreef ato het volgende:
Nicolette bevestigde net bij RTL live dat er 4 jongens en 4 meiden komen.
Nee is het ook niet en de jongens winnen van de meiden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is er echt niks spannends meer en worden het de meiden van ronde één, jongens idem dito.
dit iddquote:Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is er echt niks spannends meer en worden het de meiden van ronde één, jongens idem dito.
De namen zijn eh... tja... zó vergeten.... '4U' en 'GRLBND'. Jammer!quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh maar ik vind de groepjes dan wel best aardig.
4U wint, blijven nog een week of wat in de charts en dan is iedereen ze weer vergetenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De namen zijn eh... tja... zó vergeten.... '4U' en 'GRLBND'. Jammer!
Dat nummer is ook niet catchy, dat 'let's partyyyyy' met hoofden headbangendquote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef female81 het volgende:
Op het moment dat ik dit tik staan de jongens op 4 in de iTunes-lijst.
De meisjes? Nergens te vinden.
--> https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100
quote:
Nou inderdaadquote:
Ik vond het wel een leuk optreden, ook omdat er een ander soort publiek was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, toen was ik niet echt enthousiast. Het programma zelf niet.
ik weet niet meer welke het was (tiago denk ik) maar die klonk idd heel slecht. Luca is duidelijk favoriet aan het gejuich te horen maar NO way de beste zangerquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:53 schreef ato het volgende:
De solo's van alle meiden en jongens klinken matig..
Alhoewel Jeronimo ging wel prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |