Totaal iets anders.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben - samen met anderen - verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van een bedrijf dat de verhuur van containers wereldwijd regelt.
Ligt er aan wat je onder leraar verstaat. Heb een behoorlijke tijd op de middelbare lesgegeven, toen verkast naar het wetenschappelijk onderwijs (waar lesgeven echt niet prioriteit nummer 1 is) en daarna naar het bedrijfsleven.quote:
Les geven.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder leraar verstaat. Heb een behoorlijke tijd op de middelbare lesgegeven, toen verkast naar het wetenschappelijk onderwijs (waar lesgeven echt niet prioriteit nummer 1 is) en daarna naar het bedrijfsleven.
Liefde heb je nooit en kan je slechts overkomen.quote:
welke sttudie gaf je lesquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder leraar verstaat. Heb een behoorlijke tijd op de middelbare lesgegeven, toen verkast naar het wetenschappelijk onderwijs (waar lesgeven echt niet prioriteit nummer 1 is) en daarna naar het bedrijfsleven.
Ha, onze huispool.quote:
Was deze week nog in het godenland.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha, onze huispool.
Geschiedenis en economie.
Mooi land inderdaad, prachtige natuur.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was deze week nog in het godenland.
kom alleen in warschauquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi land inderdaad, prachtige natuur.
Lekker studeren om docent te worden.quote:
jij hebt wel echt altijd een Mening over dingen hèquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker studeren om docent te worden.
Dit doet me aan Jimmy denken
Dat klopt ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij hebt wel echt altijd een Mening over dingen hè
t hoofdletter m jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij hebt wel echt altijd een Mening over dingen hè
Kom bijna nooit in Polen hoor,quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een aanrader hoor.
Over 12 dagen weer.
Ga je mij verlaten?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n verkeerd plan.
raar dat je zo'n uitgesproken mening hebt zonder argumentenquote:
ja hopelijk komt ie eerder. is vanuit uk en hij gaat 'm maandag op de post gooien. ben tevreden als ie er voor t weekend is.quote:
jahquote:
of nietquote:
haha game jij?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n verkeerd plan.
Drugs is voor mentaalzwakke mensen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:36 schreef Drug het volgende:
raar dat je zo'n uitgesproken mening hebt zonder argumenten
Maar als hij er dan eenmaal is ben je wel blij.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:36 schreef Drug het volgende:
ja hopelijk komt ie eerder. is vanuit uk en hij gaat 'm maandag op de post gooien. ben tevreden als ie er voor t weekend is.
Dan moet je hem wel sneller hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:36 schreef Drug het volgende:
ja hopelijk komt ie eerder. is vanuit uk en hij gaat 'm maandag op de post gooien. ben tevreden als ie er voor t weekend is.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, blijf nog wel even hangen.
Ooit op een dag..quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik ooit niet lui ben kunnen we het testen door mijn kaarten na Ama te sturen.
Heb er niet zo heel veel tijd voor, maar gamen doe ik ja, Was zelfs verder dan hermann in Dark Souls.quote:
Krijg ik ze ooit nog wel?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze liggen hier nog wel op mn bureau.![]()
Gamen jullie niet samen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kweenie, hij speelde tijdje geleden WoW () maar is hij nu mee gestopt
prima gamepje als je geen leven verder hebtquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kweenie, hij speelde tijdje geleden WoW () maar is hij nu mee gestopt
jawelquote:
ik game nauwelijksquote:
Ok.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
ben met NYE weer
dus na een tijdje moet het te gekw orden met kaartjes
niet alle drugs is hetzelfde en niet iedere drugsgebruiker is hetzelfdequote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drugs is voor mentaalzwakke mensen.
Helaas behoorde ik daar zelf ook lange tijd toe.
ja swsquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als hij er dan eenmaal is ben je wel blij.Ben benieuwd hoe je hem gaat vinden.
ja lijkt mij ook eigenlijkquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je hem wel sneller hebben
Cool.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:40 schreef Drug het volgende:
[..]
niet alle drugs is hetzelfde en niet iedere drugsgebruiker is hetzelfde
[..]
ja sws
ik laat je weten [ afbeelding ]
[..]
ja lijkt mij ook eigenlijk
quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zegguh, iemand zin om beetje te cyberseksen? xx
ja maar geen kaarten gekochtquote:
Oh geeft niet joh.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar geen kaarten gekocht
was met oma en tante en broertje en vrouw (toen vriendin)
euh okequote:Op zondag 2 oktober 2016 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al vind hermann dat ik vals speel omdat ik een sorcerer ben, maar iedereen weet dat je altijd Estus te kort komt.
cd'squote:Op zondag 2 oktober 2016 01:42 schreef Trollscience het volgende:
aight, was sale bij cd-winkel en had voor 0,50 een cd gekocht die ik niet kende, en is supervet
ik doe wel eens drankspelletjesquote:
Ouderwets bezig troll.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:42 schreef Trollscience het volgende:
aight, was sale bij cd-winkel en had voor 0,50 een cd gekocht die ik niet kende, en is supervet
Nice.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:42 schreef Trollscience het volgende:
Ga je nog weer een keer terug in de toekomst denk je?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel goed land opzich
jammer van de russen
nee alleen als het nodig isquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je nog weer een keer terug in de toekomst denk je?
ik verzamel cd'squote:
wat een seksistische opmerking zeg bahquote:
o ja dat is idd vetquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hjb
denk dat jij dit ook wel kan waarderen misschien
Van goede bands hoor je ook de cd's te hebben, al is het maar voor het hoesje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik verzamel cd's![]()
heb nooit dingen verzameld maar toen ik serieus muziek ging luisteren ben ik daarmee begonnen. heb er niet veel (misschien 120 ofzo) maar is wel toffe hobby
hoezoquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Van goede bands hoor je ook de cd's te hebben,
ik kwam zowaar laatst een album tegen die ik nergens in zn geheel kon downloaden, maar alleen per cd bestellen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik verzamel cd's![]()
heb nooit dingen verzameld maar toen ik serieus muziek ging luisteren ben ik daarmee begonnen. heb er niet veel (misschien 120 ofzo) maar is wel toffe hobby
onzin.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van goede bands hoor je ook de cd's te hebben, al is het maar voor het hoesje.
is niet seksistischquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat een seksistische opmerking zeg bah
en staat soms nog toffe shit in de liner notes (dat boekje)quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:
beter lpquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
welke?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik kwam zowaar laatst een album tegen die ik nergens in zn geheel kon downloaden, maar alleen per cd bestellen.
Je moet juist veel hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Drug het volgende:
[..]
beter lp
niet dat ik daaraan doe. minimalism ftw
zo min mogelijk spullen
Die heb ik ooit verzameld ja. Heb nog een Johnny Cash en een Sinatra liggen die serieus veel waard zijn, want de plaat zit ook nog in het originele papier.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Drug het volgende:
[..]
beter lp
zo min mogelijk spullen
dat uiteraard ookquote:
heb t album maar ff opgezetquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en staat soms nog toffe shit in de liner notes (dat boekje)bij jazz cd's staan altijd van die uitgebreide verhalen over de opname, en foto's van de muzikanten
[..]
quote:
ja ben hem nu ook pas voor t eerst aan t luisteren, echt mooi tot nu toequote:
kurofune van buddha brand als ik me niet vergis.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Drug het volgende:
[..]
beter lp
zo min mogelijk spullen
Daar koop je iets voorquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en staat soms nog toffe shit in de liner notes (dat boekje)bij jazz cd's staan altijd van die uitgebreide verhalen over de opname, en foto's van de muzikanten
ja lp's zijn wel nice als je beetje aardige apparatuur hebt. cd's zijn maar een gare vervanging vind ik zelfquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik ooit verzameld ja. Heb nog een Johnny Cash en een Sinatra liggen die serieus veel waard zijn, want de plaat zit ook nog in het originele papier.
ja dat zal best, heb toch geen geld om er te komenquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er was vandaag een tekno feestje in Venray.
Oh jammer.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal best, heb toch geen geld om er te komen
jammer zegquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal best, heb toch geen geld om er te komen
japanse hip-hop?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kurofune van buddha brand als ik me niet vergis.
uiteindelijk heb ik het maar nummer voor nummer van youtube getrokken
Minstens de helft van mijn lp's zijn nooit gedraaid want die moeten helemaal ongedraaid blijven en mogen niet uit het hoesjequote:Op zondag 2 oktober 2016 01:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ja lp's zijn wel nice als je beetje aardige apparatuur hebt. cd's zijn maar een gare vervanging vind ik zelf
quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Minstens de helft van mijn lp's zijn nooit gedraaid want die moeten helemaal ongedraaid blijven en mogen niet uit het hoesje.
bek dicht teringhondquote:
Paar linksen die 30+ jaar na dato nog even wat geld willen pakken op de vrije markt.quote:
waar komt het vandaan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kurofune van buddha brand als ik me niet vergis.
uiteindelijk heb ik het maar nummer voor nummer van youtube getrokken
nou loos? ik heb wel gemerkt dat ik de kortstondige high van spullen kopen niet echt vind bijdragen aan mijn levenskwaliteit. immateriele momenten van vreugde blijven veel beter hangen. maar mss is het voor jou andersquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ervaringen.
Meer meer meer loze kreten
Het niet hebben van spullen ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Drug het volgende:
nou loos? ik heb wel gemerkt dat ik de kortstondige high van spullen kopen niet echt vind bijdragen aan mijn levenskwaliteit. immateriele momenten van vreugde blijven veel beter hangen. maar mss is het voor jou anders
ja ik ben de laatste tijd helemaal van de japanse rap. Helemaal japanse jazz/chill rap. Dat klinkt heel hipster, maar het klinkt imo echt bruut:quote:
Die laatste is gewoon Engels.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ik ben de laatste tijd helemaal van de japanse rap. Helemaal japanse jazz/chill rap. Dat klinkt heel hipster, maar het klinkt imo echt bruut:
etc
hahaquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Minstens de helft van mijn lp's zijn nooit gedraaid want die moeten helemaal ongedraaid blijven en mogen niet uit het hoesje.
Ik was helemaal klaar om chinkiechong muziek te luisterenquote:
hoezo nietquote:
Met dit soort dingen ligt zolder dus volquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een oplichter met geld dan een nietsnut met niks.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was helemaal klaar om chinkiechong muziek te luisteren
hoe kom je opeens op geen spullen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het niet hebben van spullen ook niet.
Je kan beter ervaringen en spullen hebben.
Alleen mensen die er niet mee om kunnen gaan moeten spullen totaal wegdoen.
En dan op een dag allemaal verkopen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met dit soort dingen ligt zolder dus volNooit gedraaid, moet netjes blijven.
[ afbeelding ]
Weinig gevolgen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:58 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe kom je opeens op geen spullen?
en volgens mij kan het grootste deel van de mensen met kapitaal niet omgaan met spullen, als je ziet wat de gevolgen van consumptie zijn
check chinoiserie van onraquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ik ben de laatste tijd helemaal van de japanse rap. Helemaal japanse jazz/chill rap. Dat klinkt heel hipster, maar het klinkt imo echt bruut:
etc
Houden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan op een dag allemaal verkopen?
ja ga ik ook doenquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Momenteel bezig met dingen verkopen die ik niet meer gebruik.
pure ideologyquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig gevolgen.
Het grote probleem is als je skeer bent.
awwwquote:
damn dat klinkt wel lekker jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:59 schreef Drug het volgende:
[..]
check chinoiserie van onra
vette instrumentals
johnny cash draaien is altijd goed.quote:
uitputting van grondstoffen, verschraling van biodiversiteit, kappen van regenwouden, oorlogquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig gevolgen.
Het grote probleem is als je skeer bent.
Een man met smaakquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
johnny cash draaien is altijd goed.
een van de weinige goede muzikanten ooit geleefd
gebeurd toch wel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:02 schreef Drug het volgende:
[..]
uitputting van grondstoffen, verschraling van biodiversiteit, kappen van regenwouden, oorlog
tis ook iets negatiefs als je niet dingen kan kopenquote:
Dat is skeer ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt alsof je dan helemaal niks hebt.
Niet kunnen of willen zit een verschil tussen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis ook iets negatiefs als je niet dingen kan kopen
Skeer is arm of pauper, zo staat in mijn woordenboek die ik hier heb aangelegd.quote:
bij dat 1e ben je skeerquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet kunnen of willen zit een verschil tussen.
Het kan toch dat je niet de behoefte hebt om telkens wat nieuws te kopen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij dat 1e ben je skeer
bij dat 2e houd je jezelf voor de gek en ben je juist in een luxepositie
welke vruchten? ik heb geen behoefte om mijn mind te vullen met bezittingen of onnodige luxe ten koste van een uitgebuite derde wereld en natuur, daarvan word ik juist ongelukkigquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gebeurd toch wel.
pluk daar liever de vruchten van dan skeer protesteren tegen iets onvermijdelijks.
echt he, skeerheid is blissquote:
Klopt. Maar dat kan alleen in een positie dat je alle basisbehoeften hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het kan toch dat je niet de behoefte hebt om telkens wat nieuws te kopen?
waarom zou je het niet hebben als je het kan betalen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zal ik naast kleding en uiterlijke verzorging nog een heleboel andere spullen hebben? Gebruik toch vooral mijn laptop.
euh hoezoquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan alleen in een positie dat je alle basisbehoeften hebt.
Vaak zijn die basisbehoeften verzorgd door die hard kapitalisme.
Omdat ik het toch niet ga gebruiken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom zou je het niet hebben als je het kan betalen.
accurate definiëringquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Skeer is arm of pauper, zo staat in mijn woordenboek die ik hier heb aangelegd.
Jezelf voor de gek houden dus.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het toch niet ga gebruiken.
Idir is beter. Veel beter. Dat nummer blijft zo goed hequote:
Ligt het weer in de kast niks te doen, kan het na een tijdje weer weg. Mweh.quote:
jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in discussie gaan met insomnia is sowieso zinloos
Ooit was er een tijd dat ik DP zn dogmas met argumenten tegen ging.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in discussie gaan met insomnia is sowieso zinloos
ja maar dan met minder ragequote:
omdat je (wrs) moet werken om het te kunnen betalen, oftewel tijd opofferen voor onzinspullen. dan kan ik mijn tijd wel beter bestedenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom zou je het niet hebben als je het kan betalen.
Weet je dat nog DP.quote:
Liever beide.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik word gelukkiger door lekker eten te kopen van mijn geld dan meuk wat toch in de kast beland.
ja klopt, zeggen dat mensen zichzelf voorliegen als ze zich niet overgeven aan geïndoctrineerd consumerisme is totaal niet dogmatischquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ooit was er een tijd dat ik DP zn dogmas met argumenten tegen ging.
Maar toen wilde ie geen discussies meer.
ja, je hebt gelijk insoquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je dat nog DP.
Toen je geen discussies meer wilde omdat je dogmas niet gegrond bleken.
wordt lekker commie danquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Trollscience het volgende:
kapitalisten die hun overtuigingen goedpraten met essentialisme![]()
![]()
ja 1squote:Op zondag 2 oktober 2016 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Idir is beter. Veel beter. Dat nummer blijft zo goed he.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, het is alsof ik weer student ben. Jullie praten niet anders dan een krappe 40 jaar geleden.
rtquote:
Toen mijn oma student was (jouw leeftijd) mocht je niet over kapitalisme pratenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, het is alsof ik weer student ben. Jullie praten niet anders dan een krappe 40 jaar geleden.
hopelijk is ie t niet vergeten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer eens bij mijn vader eten.
#langgeleden #nietuitslapenopzondag
dit is geen twitterquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer eens bij mijn vader eten.
#langgeleden #nietuitslapenopzondag
welke kant stond jij?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hitlerquote:
Ik ben ervoor dat niemand ooit zonder iets hoeft te zitten. De mensen met meer geluk zorgen voor de mensen met minder geluk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk aan de kant van het kapitalisme
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat niemand ooit zonder iets hoeft te zitten. De mensen met meer geluk zorgen voor de mensen met minder geluk.
Iets afstaan is zo erg niet, zeker niet als je weet dat je er anderen geweldig mee helpt. We delen hier alles met z'n allen immers.
Kapitalisme dus.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
De mensen met meer geluk zorgen voor de mensen met minder geluk.
hahahquote:
Hoop echt dat jij een keer echt communisme meemaakt ipv op kosten van anderen kapitalisme bashenquote:
In de marktwerking wel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
ja gelukkig bestaat de keuze niet enkel uit kapitalisme of communisme
zijn dit die argumenten waar je het net over hadquote:
hoop dat jij echt een keer kapitalisme meemaakt vanuit het perspectief van het proletariaat in een derdewereldland ipv op kosten van anderen kapitalisme te verheerlijkenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoop echt dat jij een keer echt communisme meemaakt ipv op kosten van anderen kapitalisme bashen
Toen Polen nog een derdewereldland was gaf kapitalisme inderdaad meer kansen dan communisme.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoop dat jij echt een keer kapitalisme meemaakt vanuit het perspectief van het proletariaat in een derdewereldland ipv op kosten van anderen kapitalisme te verheerlijken
Verschil blijft er bestaan, hoe je de samenleving ook inricht. Geen mens is hetzelfde. Een wordt zwakzinnig geboren, de ander maakt een ongelukkige keuze terwijl hij/zij net iets anders aan het hoofd. Het leven is praktisch een muntje opgooien. Bij de een valt dat muntje vaker gelukkiger dan bij de ander. En die mensen zorgen voor de mensen voor wie dat muntje net verkeerd viel. Zo erg is dat toch niet? Moet je kijken wat een prachtige bol we hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
In communisme heeft namelijk niemand geluk, dus kan ook niemand voor iemand anders zorgen.
er bestaat meer dan kapitalisme en communismequote:Op zondag 2 oktober 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
In communisme heeft namelijk niemand geluk, dus kan ook niemand voor iemand anders zorgen.
Zeker niet. Zo lang je iemand anders jouw wil maar niet oplegt.quote:
Dat is altijd verkeerd.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker niet. Zo lang je iemand anders jouw wil maar niet oplegt.
Noem ze eens op, vormen die in praktijk zijn gebracht.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:22 schreef Drug het volgende:
[..]
er bestaat meer dan kapitalisme en communisme
Eens.quote:
dit is troll tochquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem ze eens op, vormen die in praktijk zijn gebracht.
amfetamine met wietquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:22 schreef Drug het volgende:
amfetamine zonder wiet
zou echt bijna peuken gaan halen gwn
ja weenie wellicht zegt iets als een sociaaldemocratie je ietsquote:
Sociaaldemocratie is economisch gezien gewoon kapitalistische marktwerking.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie wellicht zegt iets als een sociaaldemocratie je iets
wrm?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem ze eens op, vormen die in praktijk zijn gebracht.
srs ik hoop echt voor je dat je trolltquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sociaaldemocratie is economisch gezien gewoon kapitalistische marktwerking.
Dank u, DP.
Zelfs SP in Nederland is niet tegen kapitalisme (meer)quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs ik hoop echt voor je dat je trollt
We accept Visa, Mastercard and Bitcoin.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.dutyfree.io/
hier moet je halen
zoals democratie bedoel jequote:Op zondag 2 oktober 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker niet. Zo lang je iemand anders jouw wil maar niet oplegt.
Ja?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We accept Visa, Mastercard and Bitcoin.
elke nederlandse partij is tegen een volledig kapitalistisch systeemquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs SP in Nederland is niet tegen kapitalisme (meer)
Euh hoezo niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |