quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
10-230 rd2030-12HI d2eee##33:00 30:211
Wordt vanzelf wel een keer droog.
Nu koffie.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
Nu koffie.
Bedankt voor deze informatie ik snap het helemaal. Veel duidelijk dan wanneer Niels het post.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
Nu koffie.
Dit is Bradley, één van Nederlands nieuwe sterren: hij danst, hij zingt, hij speelt keyboard, En Programeert ze!: wat kan deze jongen eigenlijk niet?. Het zal u al duidelijk zijn: Deze jongen is een ster in wording!quote:
Zakken er bijna door, volgend jaar Fortuna-uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die staan gewoon weer met beide beentjes op de grond.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is Bradley, één van Nederlands nieuwe sterren: hij danst, hij zingt, hij speelt keyboard, En Programeert ze!: wat kan deze jongen eigenlijk niet?. Het zal u al duidelijk zijn: Deze jongen is een ster in wording!
Het platenlabel FOK!records heeft deze jongen weten te strikken, en de FOK!-leden zijn de aangewezen personen om het grote publiek kennis te laten maken met deze Entertainer. Zij het via prachtige albumcovers, suggesties voor Bradley of door zijn Youtube Channel te spammen! Ja je hoort het goed, wij FOK!-leden moeten Bradley naar de top zien te brengen, waar hij thuishoort!
Kijk de stand eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof het in die competitie nog wat boeit.
Zo ver gaat het niet komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zakken er bijna door, volgend jaar Fortuna-uit
ja wowow nog geen 10 wedstrijden onderweg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk de stand eens.
Bayern faalde vandaag ook nogal. Alles zit heel dicht op elkaar.
Na interlandbreak lekker dalende lijn doorzetten tegen Ajaxquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo ver gaat het niet komen.
ZO makkelijk gaat ajakkes het niet krijgen in Den Haag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na interlandbreak lekker dalende lijn doorzetten tegen Ajax
Werd Arsenal maar eens kampioen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja wowow nog geen 10 wedstrijden onderweg.
Bayern kan nog wel 3x verliezen, ze worden gewoon weer ruim kampioen
Oh, jij geeft je makkelijk gewonnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd Arsenal maar eens kampioen.
Hopelijk doet Toby Alderweireld weer meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZO makkelijk gaat ajakkes het niet krijgen in Den Haag.
Valt toch niets zinnigs over te zeggen nu man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, jij geeft je makkelijk gewonnen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk doet Toby Alderweireld weer mee
Dat was ook weer zooooo onterecht.quote:
madquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ook weer zooooo onterecht.
Zulke 'mannen' hebben geen ballenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
R&P / Als onderdanige man een vrouw vinden
Van die kneusjes met: 'Dit is de Nederlandse vrouw ten voeten uit.'
Ik heb echt geen energie om dat subforum door te lezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
R&P / Als onderdanige man een vrouw vinden
Van die kneusjes met: 'Dit is de Nederlandse vrouw ten voeten uit.'
Wel snel hoor want ik moet naar bed van mijn vrouw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu moet ik een list bedenken om een vijandige overname succesvol te laten verlopen
Moet je dichtbij haar blijven omdat het dondert en bliksemt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel snel hoor want ik moet naar bed van mijn vrouw.
Vooral aankondigen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu moet ik een list bedenken om een vijandige overname succesvol te laten verlopen
Hier valt het wel mee nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je dichtbij haar blijven omdat het dondert en bliksemt?
Dat is de truc, zij gaan nu scherp opletten maar dan is er altijd een zwak moment, moment van vermoeidheid, moment van ongeduld en bamquote:
Ga je binnenkort nog naar placebo?quote:
En bam wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is de truc, zij gaan nu scherp opletten maar dan is er altijd een zwak moment, moment van vermoeidheid, moment van ongeduld en bam
geen goede gezinsbakquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over een Volkswagen Fox
Ja ik ga toch niet vertellen hoe ik het precies ga doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
En bam wat?
Ik denk dat ze zich niet zo druk hoeven te maken.
Uiteindelijk hebben we elkaar allemaal nodig.
Zou er ook niet regelmatig mee off road gaan.quote:
He shit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet vertellen hoe ik het precies ga doen
zit niet eens een aftakas opquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
En geen goede om een paardentrailer te trekken.
die van jou is al een frikandel johquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
En geen goede om een paardentrailer te trekken.
Heb de hoop opgegeven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wou toch een gezin maken met prof?
Precies!quote:
Nee, ik heb niemand om mee te gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga je binnenkort nog naar placebo?
quote:
lol vanaf 3.50 als met dat bord is lag ik plat hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:12 schreef zeer het volgende:
[..]![]()
En dit:
[ afbeelding ]
Echt weer een ouderwets hilarische Durian Rider
Ga naar bed nu het nog kan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:42 schreef KREEFTx het volgende:
ben al aardig naar de klote morti waar ga jij heen dan>?
jup, ook niet mijn eerste keer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb niemand om mee te gaan![]()
Niet iedereen kan de stem van Brian waarderen, helaas
Maar gelukkig heb ik ze vaker live gezien.
Ga jij??
wat doe jequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:42 schreef KREEFTx het volgende:
ben al aardig naar de klote morti waar ga jij heen dan>?
wtfquote:
doelde op die vid van dumpertquote:
als jij trakteertquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:29 schreef Catkiller het volgende:
Dima ga je nog naar de hoeren vanavond?
ik voel me leeg mangquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Pm me voor spannende tijden.
jou en je tweelingbroer?quote:
van wie?quote:
naam en rugnummerquote:
ja stage tochquote:
Nu je het zegt.quote:
Braddiequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:41 schreef McNulty het volgende:
Ik ga vlogger worden. Bij wie in de straat zal ik vloggen?
Gaat lekker, en bij jou?:Dquote:
nah i'll take half, better not feed my grainbrainquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:43 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
[..]
lol vanaf 3.50 als met dat bord is lag ik plat hier
wat moet ze met een boytoy van 12 dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja ook hoor. Ik zag net dat Dionne Stax 31 jaar is, dus misschien kan ik kans bij haar maken
Haha, goede grap vogeltjesdansquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
wat moet ze met een boytoy van 12 dan?
Dit is dan wel de eerste keer dat ik voor vogeltjesdans ben uitgemaakt.quote:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja ook hoor. Ik zag net dat Dionne Stax 31 jaar is, dus misschien kan ik kans bij haar maken
Dit soort shit staat altijd op FB.quote:
Ben meer een tess milne type.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Denk het wel.
geef mij maar gigi ravelli
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit soort shit staat altijd op FB.
Ook niet verkeerd iddquote:
Hallo.quote:
En Dee van de zeeuw?quote:
Dat is toch de vriendin van Enzo Knol?quote:
ahaahahahahaha lolquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is toch de vriendin van Enzo Knol?
Wat een gedocht.
Ben jij Enzo Knol?quote:
welke kleur haar heb jij dan?quote:
donkerblond geverfd. Maar ik wil me zelf niet echt een blondine noemen met me dikke nosso, bruine ogen en volle lippen + donkere uitgroei.quote:
Ooh, haha.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:12 schreef McNulty het volgende:
Had ik ook keer gezegd en toen begon deze halve sc te roepen dat het best een leuk meisje was.
eeyquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
donkerblond geverfd. Maar ik wil me zelf niet echt een blondine noemen met me dikke nosso, bruine ogen en volle lippen + donkere uitgroei.
Lekker wijf, zou geven.quote:
die vriendin is echt goeie hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is toch de vriendin van Enzo Knol?
Wat een gedocht.
pics...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die vriendin is echt goeie hoor
je hebt haar zeker nooit nog in bikini gezien
zeker, zeker, nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
tja ik heb zin in anale stimulatie, maar dat zit er oook niet in denk ikquote:
Chillen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zeker, zeker, nog wat leuks gedaan vandaag?
Geen bierflesje in huis?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
tja ik heb zin in anale stimulatie, maar dat zit er oook niet in denk ik
het schijnt dus dat dat ivm met hygiene niet goed is voor je anus. Maar het fijne weet ik daar niet van. Maar om nou rauw een bierfles in je reet te dauwen lijkt me uberhaupt niet heel prettig.quote:
gewerkt en nu chillen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja leuk.Hoe was jou weekend tot nu toe?
wt voor meds heb je?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:23 schreef Drug het volgende:
[..]
gewerkt en nu chillen.
heb m'n medicatie weer dus voel me beetje dp
en ik heb een vaporizerbesteld want ik mis wiet. hopelijk komt ie volgende week
Medicatie....?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:23 schreef Drug het volgende:
[..]
gewerkt en nu chillen.
heb m'n medicatie weer dus voel me beetje dp
en ik heb een vaporizerbesteld want ik mis wiet. hopelijk komt ie volgende week
nice, jointje op de bank?quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:25 schreef Drug het volgende:
[..]
dexamfetamine
had je die docu nog gezien over amanda knox?
quote:
maar had half jaar niet genomen ofzoquote:
wat heb je dan? adhd?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
maar had half jaar niet genomen ofzo
okquote:
allebeiquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ok
en je wetenschappelijke ding is puur interesse? of heeft het ook betrekking op je line of work?
ok nicequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vond hem wel goed in elkaar gezet.
richting geschiedenis en cultuurquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:29 schreef Drug het volgende:
[..]
goed voor elkaar
wil je vertellen wat je beroep is, of welke richting ik in moet denken?
ja zou op zich wel willen maar heb geen netflix meer en geen zin om te torrentenquote:
ah vetquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
richting geschiedenis en cultuur
Ah ja. Ik kan echt niet zonder Netflix,quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:30 schreef Drug het volgende:
ja zou op zich wel willen maar heb geen netflix meer en geen zin om te torrenten
hm ik heb meestal geen geduld voor tvquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja. Ik kan echt niet zonder Netflix,
Stoned series kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:32 schreef Drug het volgende:
[..]
hm ik heb meestal geen geduld voor tvga dan toch zitten internetten en volg er niks van.
mss als ik m'n vaporizer krijg ga ik wel weer afsluiten, stoned tv kijken is wel
Moet ik ook nog kijken ja.quote:
We zijn bij mijn ouders langs geweest. Moest jij niet feestbeesten trouwens?quote:
Mweh nee. Iedereen heeft gisteren schijnbaar een goed feestje gehad hier want het was super rustig vanavond, verveelde me beetje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kijken ja.
[..]
We zijn bij mijn ouders langs geweest. Moest jij niet feestbeesten trouwens?
Vervelen op een feestje betekent de pleitvaart nemen inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh nee. Iedereen heeft gisteren schijnbaar een goed feestje gehad hier want het was super rustig vanavond, verveelde me beetje.
eeeh oke, kom jij hierheen of kom ik naar jou?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Dus nu is het tijd voor FOK! & Netflix.
Die ziet er wel bruut uit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
deze besteld:
[ afbeelding ]
zou de beste draagbare vaporizer op de markt moeten zijn. kost een klein kapitaal, maar ik heb 'm gevonden voor een "zacht" prijsje
Geen van beide?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
eeeh oke, kom jij hierheen of kom ik naar jou?
Ga je gezond roken?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
deze besteld:
[ afbeelding ]
zou de beste draagbare vaporizer op de markt moeten zijn. kost een klein kapitaal, maar ik heb 'm gevonden voor een "zacht" prijsje
meh drankquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Had ik vandaag een fles rum gekocht om te mixen met cola, is mn cola bijna op![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ziet er wel bruut uit.
[..]
Geen van beide?
Een ding is zeker, na een avond blowen ben je fitter dan na een avond zuipenquote:
roken doe ik sowieso niet. is voor wietquote:
ja, omdat hoeveelheidquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een ding is zeker, na een avond blowen ben je fitter dan na een avond zuipen.
wat is een vaporizer ook alweerquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
roken doe ik sowieso niet. is voor wiet
had hiervoor ook vaporizer maar die had ik verpatst omdat ik er een beetje te lamlendig van werd. maar nu heb ik m'n add medicatie weer en dan is dat geen issue
niet zo doen. Er is niks mis met drugs, en er is niks mis met alcoholquote:
Hoest man?quote:
De laatste tijd ga ik echt helemaal stuk op alcoholquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een ding is zeker, na een avond blowen ben je fitter dan na een avond zuipen.
Vraag me af of deze een beetje goed is dan. Al ga je het echte roken denk ik hoe dan ook missen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
roken doe ik sowieso niet. is voor wiet
had hiervoor ook vaporizer maar die had ik verpatst omdat ik er een beetje te lamlendig van werd. maar nu heb ik m'n add medicatie weer en dan is dat geen issue
Truequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
ja alcoholkaters zijn echt de kutste. mdma de volgende dag ook wel faktap, maar drank... gvd
het verhit de wiet in plaats die te verbranden, waardoor de actieve bestanddelen verdampen en je dus geen kanker inhaleertquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is een vaporizer ook alweer
Dat is ouder worden jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De laatste tijd ga ik echt helemaal stuk op alcoholvroeger had ik daar nooit last van. komt dat met de jaren ofzo?
Voor een deel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, omdat hoeveelheid
duuuh
ah, okequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:40 schreef Drug het volgende:
[..]
het verhit de wiet in plaats die te verbranden, waardoor de actieve bestanddelen verdampen en je dus geen kanker inhaleert
en de high is zo zuiverkan nie wachten tot die bby wordt bezorgd
pfoe dat gaat nog lastig worden danquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ouder worden ja. Enige remedie is gewoon niet meer dronken worden na een zekere leeftijd
.
Nog nooit gebruikt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vriend van mij heeft ook zon' vaporizerecht met spacecake het chillste om thc tot je te nemen
wow srs?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje 269 dingen toegevoegd op Netflix.
bijna alsof je gewoon ademt, veel chiller dan gewoon blowenquote:
Veel docu's.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje 269 dingen toegevoegd op Netflix.
quote:
quote:EINDSTAND: #Netflix heeft vandaag 269 titels toegevoegd!!!!
durf nie te zeggenquote:
Huh er stond al best veel op hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik kon nooit docu's vinden op netflix, misschien is dat waarom
Haha zoveel zou ik er niet voor betalen denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:45 schreef Drug het volgende:
[..]
durf nie te zeggen
hij is 350, maar ik had 'm gevonden voor 260
maar de kosten haal je er wel uit tov joints roken. met tabak erbij, en omdat je dan de meeste wiet verbrandt. met vaporizer heb ik aan 1,5 gram genoeg voor een week, dus de kosten heb je er wel snel uit
maar dan nog 260 is beetje overdreven. vorige was 160 en dat is al best prijzig. mjah als ik dat ding iedere dag gebruik wil ik er best in investeren.
soms moet je gwn denken:
[ afbeelding ]
maar dit veel te lange verhaal bewijst wel dat ik er klein beetje moeite mee heb![]()
Ga The White Helmets kijken. Duurt maar 40 minuten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik kon nooit docu's vinden op netflix, misschien is dat waarom
Als je het zo verwoordt kun je iedere leerling op de middelbare leren rekenen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:45 schreef Drug het volgende:
[..]
durf nie te zeggen
hij is 350, maar ik had 'm gevonden voor 260
maar de kosten haal je er wel uit tov joints roken. met tabak erbij, en omdat je dan de meeste wiet verbrandt. met vaporizer heb ik aan 1,5 gram genoeg voor een week, dus de kosten heb je er wel snel uit
maar dan nog 260 is beetje overdreven. vorige was 160 en dat is al best prijzig. mjah als ik dat ding iedere dag gebruik wil ik er best in investeren.
soms moet je gwn denken:
[ afbeelding ]
maar dit veel te lange verhaal bewijst wel dat ik er klein beetje moeite mee heb![]()
ja hij zou de beste portable moeten zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me af of deze een beetje goed is dan. Al ga je het echte roken denk ik hoe dan ook missen.
behalve daturaquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah, oke
ja kan dan wel nog nooit gedrusked
Helaas al vier keer gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
scarface, shutters island, schindler's list
wel goede titels toegevoegd, eindelijk
Shutter Island is er opnieuw opgezet, tijdje terug ook gekeken nml.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
scarface, shutters island, schindler's list
wel goede titels toegevoegd, eindelijk
Klinkt best verleidelijk om zo'n ding te kopen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ja hij zou de beste portable moeten zijn.
ik zelf prefereer vapen over roken. het roken heeft wel de rituele charme van jointje draaien en je kunt 'm iets relaxter oproken. maar de effecten zijn bij vapen zo veel zuiverder, dat is gewoon niet te vergelijken
spacecakequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vriend van mij heeft ook zon' vaporizerecht met spacecake het chillste om thc tot je te nemen
heb je weleens gevapet?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha zoveel zou ik er niet voor betalen denk ik.Maar ik snap wel je punt idd met dat besparen op tabak enz.
hehequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je het zo verwoordt kun je iedere leerling op de middelbare leren rekenen.
als je x testritje wil maken moet je laten weten, dan stuur ik 'm je op voor een weekje ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt best verleidelijk om zo'n ding te kopen.
Die heb je altijd, daarom schreef ik nooit absenties op. Gaf dan wel de bovenbouw les, maar ik had zoiets, je komt als je een goed cijfer wil halen en slagen en als het je niet boeit, even goede vrienden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:53 schreef Drug het volgende:
[..]
hehe![]()
srs middelbare school zat ik standaard stoned in de les, weet echt nie hoe ik dat deed. als ik nu stoned ben kan ik echt niet onder nuchtere mensen zijn, laat staan in een plichtmatige setting als klaslokaal
hm misschien verklaart dit mijn spijbelgedrag
Neuh, daar doe ik het veel te weinig voor. Eens in het halfjaar is veelquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:55 schreef Drug het volgende:
[..]
als je x testritje wil maken moet je laten weten, dan stuur ik 'm je op voor een weekje ofzo
ja vind ik ook. van joint kan ik echt niks meer, terwijl als ik vape dan kan ik gewoon nog schrijven enzoquote:
haha nicequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb je altijd, daarom schreef ik nooit absenties op. Gaf dan wel de bovenbouw les, maar ik had zoiets, je komt als je een goed cijfer wil halen en slagen en als het je niet boeit, even goede vrienden.
Al kwamen ze bij mij altijd wel want kon leuk vertellen en zette nog weleens een video op.
Dan laten ze je maar gaan jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:58 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nice
mij hadden ze op gegeven moment ook wel opgegeven eigenlijk
gaf je straf bij huiswerk niet gemaakt?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb je altijd, daarom schreef ik nooit absenties op. Gaf dan wel de bovenbouw les, maar ik had zoiets, je komt als je een goed cijfer wil halen en slagen en als het je niet boeit, even goede vrienden.
Al kwamen ze bij mij altijd wel want kon leuk vertellen en zette nog weleens een video op.
Daar keek ik echt niet naar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaf je straf bij huiswerk niet gemaakt?
goede aanpakquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar keek ik echt niet naar.
Wel, voornamelijk bij economie en examenklassen, wat betreft onduidelijkheden voor het examen. Gingen we altijd oude examens oefenen, als je dan kwam was het uiteraard wel de bedoeling dat je alles gemaakt had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |