spacecakequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vriend van mij heeft ook zon' vaporizerecht met spacecake het chillste om thc tot je te nemen
heb je weleens gevapet?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha zoveel zou ik er niet voor betalen denk ik.Maar ik snap wel je punt idd met dat besparen op tabak enz.
hehequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je het zo verwoordt kun je iedere leerling op de middelbare leren rekenen.
als je x testritje wil maken moet je laten weten, dan stuur ik 'm je op voor een weekje ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt best verleidelijk om zo'n ding te kopen.
Die heb je altijd, daarom schreef ik nooit absenties op. Gaf dan wel de bovenbouw les, maar ik had zoiets, je komt als je een goed cijfer wil halen en slagen en als het je niet boeit, even goede vrienden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:53 schreef Drug het volgende:
[..]
hehe![]()
srs middelbare school zat ik standaard stoned in de les, weet echt nie hoe ik dat deed. als ik nu stoned ben kan ik echt niet onder nuchtere mensen zijn, laat staan in een plichtmatige setting als klaslokaal
hm misschien verklaart dit mijn spijbelgedrag
Neuh, daar doe ik het veel te weinig voor. Eens in het halfjaar is veelquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:55 schreef Drug het volgende:
[..]
als je x testritje wil maken moet je laten weten, dan stuur ik 'm je op voor een weekje ofzo
ja vind ik ook. van joint kan ik echt niks meer, terwijl als ik vape dan kan ik gewoon nog schrijven enzoquote:
haha nicequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb je altijd, daarom schreef ik nooit absenties op. Gaf dan wel de bovenbouw les, maar ik had zoiets, je komt als je een goed cijfer wil halen en slagen en als het je niet boeit, even goede vrienden.
Al kwamen ze bij mij altijd wel want kon leuk vertellen en zette nog weleens een video op.
Dan laten ze je maar gaan jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:58 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nice
mij hadden ze op gegeven moment ook wel opgegeven eigenlijk
gaf je straf bij huiswerk niet gemaakt?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb je altijd, daarom schreef ik nooit absenties op. Gaf dan wel de bovenbouw les, maar ik had zoiets, je komt als je een goed cijfer wil halen en slagen en als het je niet boeit, even goede vrienden.
Al kwamen ze bij mij altijd wel want kon leuk vertellen en zette nog weleens een video op.
Daar keek ik echt niet naar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaf je straf bij huiswerk niet gemaakt?
goede aanpakquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar keek ik echt niet naar.
Wel, voornamelijk bij economie en examenklassen, wat betreft onduidelijkheden voor het examen. Gingen we altijd oude examens oefenen, als je dan kwam was het uiteraard wel de bedoeling dat je alles gemaakt had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |