pfoe dat gaat nog lastig worden danquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ouder worden ja. Enige remedie is gewoon niet meer dronken worden na een zekere leeftijd
.
Nog nooit gebruikt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vriend van mij heeft ook zon' vaporizerecht met spacecake het chillste om thc tot je te nemen
wow srs?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje 269 dingen toegevoegd op Netflix.
bijna alsof je gewoon ademt, veel chiller dan gewoon blowenquote:
Veel docu's.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje 269 dingen toegevoegd op Netflix.
quote:
quote:EINDSTAND: #Netflix heeft vandaag 269 titels toegevoegd!!!!
durf nie te zeggenquote:
Huh er stond al best veel op hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik kon nooit docu's vinden op netflix, misschien is dat waarom
Haha zoveel zou ik er niet voor betalen denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:45 schreef Drug het volgende:
[..]
durf nie te zeggen
hij is 350, maar ik had 'm gevonden voor 260
maar de kosten haal je er wel uit tov joints roken. met tabak erbij, en omdat je dan de meeste wiet verbrandt. met vaporizer heb ik aan 1,5 gram genoeg voor een week, dus de kosten heb je er wel snel uit
maar dan nog 260 is beetje overdreven. vorige was 160 en dat is al best prijzig. mjah als ik dat ding iedere dag gebruik wil ik er best in investeren.
soms moet je gwn denken:
[ afbeelding ]
maar dit veel te lange verhaal bewijst wel dat ik er klein beetje moeite mee heb![]()
Ga The White Helmets kijken. Duurt maar 40 minuten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik kon nooit docu's vinden op netflix, misschien is dat waarom
Als je het zo verwoordt kun je iedere leerling op de middelbare leren rekenen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:45 schreef Drug het volgende:
[..]
durf nie te zeggen
hij is 350, maar ik had 'm gevonden voor 260
maar de kosten haal je er wel uit tov joints roken. met tabak erbij, en omdat je dan de meeste wiet verbrandt. met vaporizer heb ik aan 1,5 gram genoeg voor een week, dus de kosten heb je er wel snel uit
maar dan nog 260 is beetje overdreven. vorige was 160 en dat is al best prijzig. mjah als ik dat ding iedere dag gebruik wil ik er best in investeren.
soms moet je gwn denken:
[ afbeelding ]
maar dit veel te lange verhaal bewijst wel dat ik er klein beetje moeite mee heb![]()
ja hij zou de beste portable moeten zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me af of deze een beetje goed is dan. Al ga je het echte roken denk ik hoe dan ook missen.
behalve daturaquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah, oke
ja kan dan wel nog nooit gedrusked
Helaas al vier keer gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
scarface, shutters island, schindler's list
wel goede titels toegevoegd, eindelijk
Shutter Island is er opnieuw opgezet, tijdje terug ook gekeken nml.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
scarface, shutters island, schindler's list
wel goede titels toegevoegd, eindelijk
Klinkt best verleidelijk om zo'n ding te kopen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ja hij zou de beste portable moeten zijn.
ik zelf prefereer vapen over roken. het roken heeft wel de rituele charme van jointje draaien en je kunt 'm iets relaxter oproken. maar de effecten zijn bij vapen zo veel zuiverder, dat is gewoon niet te vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |