Ga je gezond roken?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
deze besteld:
[ afbeelding ]
zou de beste draagbare vaporizer op de markt moeten zijn. kost een klein kapitaal, maar ik heb 'm gevonden voor een "zacht" prijsje
meh drankquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Had ik vandaag een fles rum gekocht om te mixen met cola, is mn cola bijna op![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ziet er wel bruut uit.
[..]
Geen van beide?
Een ding is zeker, na een avond blowen ben je fitter dan na een avond zuipenquote:
roken doe ik sowieso niet. is voor wietquote:
ja, omdat hoeveelheidquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een ding is zeker, na een avond blowen ben je fitter dan na een avond zuipen.
wat is een vaporizer ook alweerquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
roken doe ik sowieso niet. is voor wiet
had hiervoor ook vaporizer maar die had ik verpatst omdat ik er een beetje te lamlendig van werd. maar nu heb ik m'n add medicatie weer en dan is dat geen issue
niet zo doen. Er is niks mis met drugs, en er is niks mis met alcoholquote:
Hoest man?quote:
De laatste tijd ga ik echt helemaal stuk op alcoholquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een ding is zeker, na een avond blowen ben je fitter dan na een avond zuipen.
Vraag me af of deze een beetje goed is dan. Al ga je het echte roken denk ik hoe dan ook missen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
roken doe ik sowieso niet. is voor wiet
had hiervoor ook vaporizer maar die had ik verpatst omdat ik er een beetje te lamlendig van werd. maar nu heb ik m'n add medicatie weer en dan is dat geen issue
Truequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
ja alcoholkaters zijn echt de kutste. mdma de volgende dag ook wel faktap, maar drank... gvd
het verhit de wiet in plaats die te verbranden, waardoor de actieve bestanddelen verdampen en je dus geen kanker inhaleertquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is een vaporizer ook alweer
Dat is ouder worden jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De laatste tijd ga ik echt helemaal stuk op alcoholvroeger had ik daar nooit last van. komt dat met de jaren ofzo?
Voor een deel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, omdat hoeveelheid
duuuh
ah, okequote:Op zondag 2 oktober 2016 00:40 schreef Drug het volgende:
[..]
het verhit de wiet in plaats die te verbranden, waardoor de actieve bestanddelen verdampen en je dus geen kanker inhaleert
en de high is zo zuiverkan nie wachten tot die bby wordt bezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |