hm ik heb meestal geen geduld voor tvquote:Op zondag 2 oktober 2016 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja. Ik kan echt niet zonder Netflix,
Stoned series kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:32 schreef Drug het volgende:
[..]
hm ik heb meestal geen geduld voor tvga dan toch zitten internetten en volg er niks van.
mss als ik m'n vaporizer krijg ga ik wel weer afsluiten, stoned tv kijken is wel
Moet ik ook nog kijken ja.quote:
We zijn bij mijn ouders langs geweest. Moest jij niet feestbeesten trouwens?quote:
Mweh nee. Iedereen heeft gisteren schijnbaar een goed feestje gehad hier want het was super rustig vanavond, verveelde me beetje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kijken ja.
[..]
We zijn bij mijn ouders langs geweest. Moest jij niet feestbeesten trouwens?
Vervelen op een feestje betekent de pleitvaart nemen inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh nee. Iedereen heeft gisteren schijnbaar een goed feestje gehad hier want het was super rustig vanavond, verveelde me beetje.
eeeh oke, kom jij hierheen of kom ik naar jou?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Dus nu is het tijd voor FOK! & Netflix.
Die ziet er wel bruut uit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
deze besteld:
[ afbeelding ]
zou de beste draagbare vaporizer op de markt moeten zijn. kost een klein kapitaal, maar ik heb 'm gevonden voor een "zacht" prijsje
Geen van beide?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
eeeh oke, kom jij hierheen of kom ik naar jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |