Ja dat dacht ik ook maar na meer als 35 dates denk ik daar anders over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nederland is nou niet een land waar alleen maar onderdanige vrouwen rondlopen. Dat moet toch te doen zijn lijkt me.
Hoe ver wil je gaan dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:54 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar na meer als 35 dates denk ik daar anders over.
Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe ver wil je gaan dan?
Moeten ze je gewoon opdrachtjes geven en een beetje heen en weer bitchen zodat je gaat
stofzuigen of bedoel je alleen in bed?
Oké........quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.
Ik wil het best een weekend met je aankijken. Ik heb een lijst met klussen die je moet doen. Als dat bevalt kijk ik wat er verder gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.
Dat is een meesteres.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om als onderdanige man een vrouw te vinden die zelf niet onderdanig, maar dominant is? Ik word alleen gelukkig van vrouwen die de baas zijn in de relatie. en nee ik zoek geen meesteres ofzo.
Zoek je via datingsites ? Ben je open op je profiel over wat je wilt ? Heb je het al eens via Fetlife geprobeerd ? Benader je vrouwen eerst gelijkwaardig, niet gelijk vanuit je gewenste dynamiek, want velen willen eerst aftasten of je wel relatiemateriaal bent voor ze in zo'n dynamiek verzeild willen raken met je.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Of domme.quote:
Eigenlijk zoek je dus gewoon een kreng?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:14 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Klopt maar ik bedoelde geen professionele
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij is dit dé Nederlandse vrouw ten voeten uit!
Zij bepalen waar de vakantie naartoe gaat, dat je op zondag de hele dag bij je schoenmoeder zit, in wat voor auto je rijdt en dat je op de kinderen past als mevrouw naar de zumba gaat om er minimaal 50 kilo af te krijgen.
Zoek je dit soort type?
Klopt en ja ik ben op fetlife geweest en zelfs op een date geweest met een dame. Voor de rest weinig succes gehad daar. Heb dit zelf ook besproken met de desbetreffende dame en ze zei dat ik heel veel geluk heb gehad om rechtstreeks een date te hebben via fetlife omdat de meeste vrouwen overspoeld worden met berichten en dat bij bijeenkomsten er meer mannen zijn dan vrouwen. En ik voel me ook niet prettig bij zo'n BDSM bijeenkomst..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:28 schreef Synovia het volgende:
[..]
Zoek je via datingsites ? Ben je open op je profiel over wat je wilt ? Heb je het al eens via Fetlife geprobeerd ? Benader je vrouwen eerst gelijkwaardig, niet gelijk vanuit je gewenste dynamiek, want velen willen eerst aftasten of je wel relatiemateriaal bent voor ze in zo'n dynamiek verzeild willen raken met je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |