Ja dat dacht ik ook maar na meer als 35 dates denk ik daar anders over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nederland is nou niet een land waar alleen maar onderdanige vrouwen rondlopen. Dat moet toch te doen zijn lijkt me.
Hoe ver wil je gaan dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:54 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar na meer als 35 dates denk ik daar anders over.
Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe ver wil je gaan dan?
Moeten ze je gewoon opdrachtjes geven en een beetje heen en weer bitchen zodat je gaat
stofzuigen of bedoel je alleen in bed?
Oké........quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.
Ik wil het best een weekend met je aankijken. Ik heb een lijst met klussen die je moet doen. Als dat bevalt kijk ik wat er verder gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.
Dat is een meesteres.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om als onderdanige man een vrouw te vinden die zelf niet onderdanig, maar dominant is? Ik word alleen gelukkig van vrouwen die de baas zijn in de relatie. en nee ik zoek geen meesteres ofzo.
Zoek je via datingsites ? Ben je open op je profiel over wat je wilt ? Heb je het al eens via Fetlife geprobeerd ? Benader je vrouwen eerst gelijkwaardig, niet gelijk vanuit je gewenste dynamiek, want velen willen eerst aftasten of je wel relatiemateriaal bent voor ze in zo'n dynamiek verzeild willen raken met je.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Of domme.quote:
Eigenlijk zoek je dus gewoon een kreng?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:14 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Klopt maar ik bedoelde geen professionele
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij is dit dé Nederlandse vrouw ten voeten uit!
Zij bepalen waar de vakantie naartoe gaat, dat je op zondag de hele dag bij je schoenmoeder zit, in wat voor auto je rijdt en dat je op de kinderen past als mevrouw naar de zumba gaat om er minimaal 50 kilo af te krijgen.
Zoek je dit soort type?
Klopt en ja ik ben op fetlife geweest en zelfs op een date geweest met een dame. Voor de rest weinig succes gehad daar. Heb dit zelf ook besproken met de desbetreffende dame en ze zei dat ik heel veel geluk heb gehad om rechtstreeks een date te hebben via fetlife omdat de meeste vrouwen overspoeld worden met berichten en dat bij bijeenkomsten er meer mannen zijn dan vrouwen. En ik voel me ook niet prettig bij zo'n BDSM bijeenkomst..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:28 schreef Synovia het volgende:
[..]
Zoek je via datingsites ? Ben je open op je profiel over wat je wilt ? Heb je het al eens via Fetlife geprobeerd ? Benader je vrouwen eerst gelijkwaardig, niet gelijk vanuit je gewenste dynamiek, want velen willen eerst aftasten of je wel relatiemateriaal bent voor ze in zo'n dynamiek verzeild willen raken met je.
Dit hoor ik maar al te vaak maar heb ik eerlijk gezegd nooit echt gezien... Hoor Nederlandse vrouwen juist zeggen dat ze een gelijkwaardige relatie willen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Zij bepalen waar de vakantie naartoe gaat, dat je op zondag de hele dag bij je schoenmoeder zit, in wat voor auto je rijdt en dat je op de kinderen past als mevrouw naar de zumba gaat om er minimaal 50 kilo af te krijgen.
Zoek je dit soort type?
Maar mannen die dat zeggen willen eigenlijk hetzelfde als jij, maar dan omgekeerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:58 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Dit hoor ik maar al te vaak maar heb ik eerlijk gezegd nooit echt gezien... Hoor Nederlandse vrouwen juist zeggen dat ze een gelijkwaardige relatie willen.
Zou een feminste een man willen die zelf geen enkele beslissing kan of wil nemen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:02 schreef Ticootje het volgende:
Kun je dan niet beter een feminist scoren?
Er zijn feministische vrouwen die zelf ook van dominante mannen houden hoor. Overigens kan ik zelf wel beslissingen maken maar laat het liever over aan mijn partnerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou een feminste een man willen die zelf geen enkele beslissing kan of wil nemen?
En altijd in haar eentje de vakantiebestemming moet uitzoeken en welke auto er aangeschaft
moet worden?
Lijkt mij echt hélemaal niks, maar ja ze zullen er wel zijn.
Oké.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Er zijn feministische vrouwen die zelf ook van dominante mannen houden hoor. Overigens kan ik zelf wel beslissingen maken maar laat het liever over aan mijn partner
Blijf dan gewoon bij je moeder wonen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Er zijn feministische vrouwen die zelf ook van dominante mannen houden hoor. Overigens kan ik zelf wel beslissingen maken maar laat het liever over aan mijn partner
Ik denk dat ze vooral zich thuis ophouden en full-time bezig zijn met het updaten van hun Facebook, heel soms tref je ze bij de Action of dat soort discountzaken of in kledingzaken voor grote maten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:58 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Dit hoor ik maar al te vaak maar heb ik eerlijk gezegd nooit echt gezien... Hoor Nederlandse vrouwen juist zeggen dat ze een gelijkwaardige relatie willen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral zich thuis ophouden en full-time bezig zijn met het updaten van hun Facebook, heel soms tref je ze bij de Action of dat soort discountzaken of ik kledingzaken voor grote maten.
Succes!
Mijn ervaring is dat die wel een dominante man zoeken. Het is voor TS niet makkelijk om te vinden wat bij zoekt. Het aanbod is zeer beperkt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een vreemde vraag. Genoeg dominante vrouwen.
Ja door dit soort reacties loop ik er dus niet mee te koop tijdens dates etcquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon bij je moeder wonen.
Klopt inderdaad. Er is meer vraag dan aanbod waardoor het moeilijk wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die wel een dominante man zoeken. Het is voor TS niet makkelijk om te vinden wat bij zoekt. Het aanbod is zeer beperkt.
Maar de dominante vrouwtjes willen een nog dominantere manquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nederland is nou niet een land waar alleen maar onderdanige vrouwen rondlopen. Dat moet toch te doen zijn lijkt me.
Ah okay, dat zou bij nader inzien best kunnen. De dominante vrouwen die ik ken hebben ook een dominante vriend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die wel een dominante man zoeken. Het is voor TS niet makkelijk om te vinden wat bij zoekt. Het aanbod is zeer beperkt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral zich thuis ophouden en full-time bezig zijn met het updaten van hun Facebook, heel soms tref je ze bij de Action of dat soort discountzaken of in kledingzaken voor grote maten.
Succes!
Merkwaardig dat jij ze niet kan vinden. Vanaf mijn 12e zijn de enige vrouwen met wie ik meer heb gedaan dan koffie drinken alleen precies de types die TS hier omschrijft. Ik kan geweldig genieten van een onderdanige rol tijdens de seks, alleen vervelend genoeg denken die meiden dan consequent dat ze dat de rest van hun tijd ook moeten zijn. Ik hou zo iets dus precies een week vol, en dan verlang ik weer naar mijn eigen vrijheid en te doen en te laten wat ik wil - en dus komt er dan ook een eind aan de relatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om als onderdanige man een vrouw te vinden die zelf niet onderdanig, maar dominant is? Ik word alleen gelukkig van vrouwen die de baas zijn in de relatie. en nee ik zoek geen meesteres ofzo.
Mag ik vragen wat voor soort vrouwen je op date gaat? Leeftijd? Afkomst? Baan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:49 schreef jaha het volgende:
[..]
Merkwaardig dat jij ze niet kan vinden. Vanaf mijn 12e zijn de enige vrouwen met wie ik meer heb gedaan dan koffie drinken alleen precies de types die TS hier omschrijft. Ik kan geweldig genieten van een onderdanige rol tijdens de seks, alleen vervelend genoeg denken die meiden dan consequent dat ze dat de rest van hun tijd ook moeten zijn. Ik hou zo iets dus precies een week vol, en dan verlang ik weer naar mijn eigen vrijheid en te doen en te laten wat ik wil - en dus komt er dan ook een eind aan de relatie.
Wat voor vrouwen ken jij dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Zoek je dit soort type?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |