Ja dat dacht ik ook maar na meer als 35 dates denk ik daar anders over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nederland is nou niet een land waar alleen maar onderdanige vrouwen rondlopen. Dat moet toch te doen zijn lijkt me.
Hoe ver wil je gaan dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:54 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar na meer als 35 dates denk ik daar anders over.
Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe ver wil je gaan dan?
Moeten ze je gewoon opdrachtjes geven en een beetje heen en weer bitchen zodat je gaat
stofzuigen of bedoel je alleen in bed?
Oké........quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.
Ik wil het best een weekend met je aankijken. Ik heb een lijst met klussen die je moet doen. Als dat bevalt kijk ik wat er verder gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.
Dat is een meesteres.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om als onderdanige man een vrouw te vinden die zelf niet onderdanig, maar dominant is? Ik word alleen gelukkig van vrouwen die de baas zijn in de relatie. en nee ik zoek geen meesteres ofzo.
Zoek je via datingsites ? Ben je open op je profiel over wat je wilt ? Heb je het al eens via Fetlife geprobeerd ? Benader je vrouwen eerst gelijkwaardig, niet gelijk vanuit je gewenste dynamiek, want velen willen eerst aftasten of je wel relatiemateriaal bent voor ze in zo'n dynamiek verzeild willen raken met je.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Of domme.quote:
Eigenlijk zoek je dus gewoon een kreng?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:14 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Klopt maar ik bedoelde geen professionele
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij is dit dé Nederlandse vrouw ten voeten uit!
Zij bepalen waar de vakantie naartoe gaat, dat je op zondag de hele dag bij je schoenmoeder zit, in wat voor auto je rijdt en dat je op de kinderen past als mevrouw naar de zumba gaat om er minimaal 50 kilo af te krijgen.
Zoek je dit soort type?
Klopt en ja ik ben op fetlife geweest en zelfs op een date geweest met een dame. Voor de rest weinig succes gehad daar. Heb dit zelf ook besproken met de desbetreffende dame en ze zei dat ik heel veel geluk heb gehad om rechtstreeks een date te hebben via fetlife omdat de meeste vrouwen overspoeld worden met berichten en dat bij bijeenkomsten er meer mannen zijn dan vrouwen. En ik voel me ook niet prettig bij zo'n BDSM bijeenkomst..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:28 schreef Synovia het volgende:
[..]
Zoek je via datingsites ? Ben je open op je profiel over wat je wilt ? Heb je het al eens via Fetlife geprobeerd ? Benader je vrouwen eerst gelijkwaardig, niet gelijk vanuit je gewenste dynamiek, want velen willen eerst aftasten of je wel relatiemateriaal bent voor ze in zo'n dynamiek verzeild willen raken met je.
Dit hoor ik maar al te vaak maar heb ik eerlijk gezegd nooit echt gezien... Hoor Nederlandse vrouwen juist zeggen dat ze een gelijkwaardige relatie willen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Zij bepalen waar de vakantie naartoe gaat, dat je op zondag de hele dag bij je schoenmoeder zit, in wat voor auto je rijdt en dat je op de kinderen past als mevrouw naar de zumba gaat om er minimaal 50 kilo af te krijgen.
Zoek je dit soort type?
Maar mannen die dat zeggen willen eigenlijk hetzelfde als jij, maar dan omgekeerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:58 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Dit hoor ik maar al te vaak maar heb ik eerlijk gezegd nooit echt gezien... Hoor Nederlandse vrouwen juist zeggen dat ze een gelijkwaardige relatie willen.
Zou een feminste een man willen die zelf geen enkele beslissing kan of wil nemen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:02 schreef Ticootje het volgende:
Kun je dan niet beter een feminist scoren?
Er zijn feministische vrouwen die zelf ook van dominante mannen houden hoor. Overigens kan ik zelf wel beslissingen maken maar laat het liever over aan mijn partnerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou een feminste een man willen die zelf geen enkele beslissing kan of wil nemen?
En altijd in haar eentje de vakantiebestemming moet uitzoeken en welke auto er aangeschaft
moet worden?
Lijkt mij echt hélemaal niks, maar ja ze zullen er wel zijn.
Oké.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Er zijn feministische vrouwen die zelf ook van dominante mannen houden hoor. Overigens kan ik zelf wel beslissingen maken maar laat het liever over aan mijn partner
Blijf dan gewoon bij je moeder wonen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Er zijn feministische vrouwen die zelf ook van dominante mannen houden hoor. Overigens kan ik zelf wel beslissingen maken maar laat het liever over aan mijn partner
Ik denk dat ze vooral zich thuis ophouden en full-time bezig zijn met het updaten van hun Facebook, heel soms tref je ze bij de Action of dat soort discountzaken of in kledingzaken voor grote maten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:58 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Dit hoor ik maar al te vaak maar heb ik eerlijk gezegd nooit echt gezien... Hoor Nederlandse vrouwen juist zeggen dat ze een gelijkwaardige relatie willen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral zich thuis ophouden en full-time bezig zijn met het updaten van hun Facebook, heel soms tref je ze bij de Action of dat soort discountzaken of ik kledingzaken voor grote maten.
Succes!
Mijn ervaring is dat die wel een dominante man zoeken. Het is voor TS niet makkelijk om te vinden wat bij zoekt. Het aanbod is zeer beperkt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een vreemde vraag. Genoeg dominante vrouwen.
Ja door dit soort reacties loop ik er dus niet mee te koop tijdens dates etcquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon bij je moeder wonen.
Klopt inderdaad. Er is meer vraag dan aanbod waardoor het moeilijk wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die wel een dominante man zoeken. Het is voor TS niet makkelijk om te vinden wat bij zoekt. Het aanbod is zeer beperkt.
Maar de dominante vrouwtjes willen een nog dominantere manquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Nederland is nou niet een land waar alleen maar onderdanige vrouwen rondlopen. Dat moet toch te doen zijn lijkt me.
Ah okay, dat zou bij nader inzien best kunnen. De dominante vrouwen die ik ken hebben ook een dominante vriend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die wel een dominante man zoeken. Het is voor TS niet makkelijk om te vinden wat bij zoekt. Het aanbod is zeer beperkt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral zich thuis ophouden en full-time bezig zijn met het updaten van hun Facebook, heel soms tref je ze bij de Action of dat soort discountzaken of in kledingzaken voor grote maten.
Succes!
Merkwaardig dat jij ze niet kan vinden. Vanaf mijn 12e zijn de enige vrouwen met wie ik meer heb gedaan dan koffie drinken alleen precies de types die TS hier omschrijft. Ik kan geweldig genieten van een onderdanige rol tijdens de seks, alleen vervelend genoeg denken die meiden dan consequent dat ze dat de rest van hun tijd ook moeten zijn. Ik hou zo iets dus precies een week vol, en dan verlang ik weer naar mijn eigen vrijheid en te doen en te laten wat ik wil - en dus komt er dan ook een eind aan de relatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om als onderdanige man een vrouw te vinden die zelf niet onderdanig, maar dominant is? Ik word alleen gelukkig van vrouwen die de baas zijn in de relatie. en nee ik zoek geen meesteres ofzo.
Mag ik vragen wat voor soort vrouwen je op date gaat? Leeftijd? Afkomst? Baan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:49 schreef jaha het volgende:
[..]
Merkwaardig dat jij ze niet kan vinden. Vanaf mijn 12e zijn de enige vrouwen met wie ik meer heb gedaan dan koffie drinken alleen precies de types die TS hier omschrijft. Ik kan geweldig genieten van een onderdanige rol tijdens de seks, alleen vervelend genoeg denken die meiden dan consequent dat ze dat de rest van hun tijd ook moeten zijn. Ik hou zo iets dus precies een week vol, en dan verlang ik weer naar mijn eigen vrijheid en te doen en te laten wat ik wil - en dus komt er dan ook een eind aan de relatie.
Wat voor vrouwen ken jij dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Zoek je dit soort type?
Ja maar die feministische relaties duren meestal niet lang.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Dacht ik ook alquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Klinkt als een temperamentvolle Zuid-Amerikaanse dame.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dacht ik ook al![]()
Ts, je woont in fucking nl!!! Waar de mannen vaak onderdanig aan de vrouw zijn
Gloriaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:59 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Klinkt als een temperamentvolle Zuid-Amerikaanse dame.
Het meisje waar ik op mijn 12e verliefd op was, was gewoon een Nederlands meisje. Iets jonger dan ik maar wel dominanter. Op mijn 15e een meisje uit Kosovo, op mijn 16e uit Italië, daarna pas op mijn 25e weer een meid uit Libanon, daarna uit Marokko, Bolivia en Ghana. Nu probeer ik weer wat met Nederlandse vrouwen, maar boven de 25 is het ijskonijngehalte bij velen wel erg hoog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:51 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor soort vrouwen je op date gaat? Leeftijd? Afkomst? Baan?
Nja bij jou duren relaties sowieso niet lang met je fantastische technieken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja maar die feministische relaties duren meestal niet lang.
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nja bij jou duren relaties sowieso niet lang met je fantastische technieken...
Dat is wel mogelijk, maar de meeste vrouwen zijn niet op die manier dominant waar jij naar op zoek bent. Als je bij willekeurige vrouwen probeert een relatie te ontwikkelen waarin zij dominant is en zij onderdanig kan het zijn dat je heel lang blijft zoeken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Denk dat er wel dominante vrouwen zijn, maar puntje bij paaltje willen ze onderdanig zijn in bed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:38 schreef Chai het volgende:
Denk dat er in het begin toch wel gelijkwaardigheid wordt nagestreefd in de meeste gevallen.
TS zoekt gewoon een vrouw die de planning maakt, en tegen haar vriendinnen het heeft over "haar mannetje". Een vrouw met beide poten in de Hollandse klei en waar niet mee de sollen valt!quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:22 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Dat is wel mogelijk, maar de meeste vrouwen zijn niet op die manier dominant waar jij naar op zoek bent. Als je bij willekeurige vrouwen probeert een relatie te ontwikkelen waarin zij dominant is en zij onderdanig kan het zijn dat je heel lang blijft zoeken.
Ik denk dat je dit dan toch moet doen via een datingsite bijvoorbeeld, en daar duidelijk in moet vertellen dat je op zoek bent naar een relatie waarin zij de baas is en jij onderdanig. Dan kan het zijn dat het je lukt om in zo'n relatie te komen. Maar de vraag (van onderdanige mannen) is groter dan het aanbod (van dominante vrouwen)
Ik denk dat er 2 soorten vrouwen zijn waarmee je zo'n relatie kunt krijgen. Vrouwen die redelijk vrijdenkend en van nature enigszins dominant zijn en tevens liever aan hun carriére werken dan het huishouden te doen.Voor zo'n vrouw zitten er natuurlijk veel voordelen aan om een man te hebben die het huishouden wil doen, haar de vrijheid geeft om op pad te gaan terwijl de man thuis blijft zitten en eventueel zelfs er een minnaar op na te houden met medeweten van haar man.
De andere categorie (die veel zeldzamer is), zijn de vrouwen die ook puur seksueel plezier halen uit het domineren van een man. De meeste vrouwen die dit doen doen dit omdat ze er geld voor krijgen en niet vanuit hun eigen behoefte. Dat is dus eigenlijk nep. Maar er is wel een enkele te vinden, maar zoals al gezegd schaars en erg gewild. Misschien dat het je lukt als je nog jong bent (stuk jonger dan haar), en er goed uit ziet.
Anders zou ik voor optie 1 gaan. Dan kun je toch een relatie hebben waarin jij heel onderdanig kunt zijn terwijl zij in ruil hiervoor ontwikkelingsmogelijkheden en vrijheid krijgt. Dan heb je allebei iets. Ik ken toch wel een paar vrouwen die best een relatie met een huisman willen hebben, als ze daarmee hun eigen vrijheid ook behouden.
Ja hoor. Er zijn genoeg vrouwen die het wel prettig vinden als haar partner niet perse de macho bovenbaas is en zelfs graag de verzorgende rol op zich neemt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Is het wat? TS is opeens zo stil...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil het best een weekend met je aankijken. Ik heb een lijst met klussen die je moet doen. Als dat bevalt kijk ik wat er verder gaat gebeuren.
Neem je gereedschap mee.
Hij is aan het klussenquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is het wat? TS is opeens zo stil...
Een verzorgende rol is even wat iets anders dan onderdanig zijn, ik zou ook wel als een Tony uit Who's the Boss alle huishoudelijk taken op me willen nemen bij een gezinssituatie. Laat de vrouw alsjeblieft maar full time werken. Zelfs als je ziek zou zijn maak ik zelfgemaakte soep voor je en zal heel je lichaam masseren met een menthol olie. Maar men hoeft mij als man zijnde echt niet te commanderen of dingen op te dragen op een Dominante manier. Daar ben ik als man of persoon zijnde weer niet zo gediend van.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hoor. Er zijn genoeg vrouwen die het wel prettig vinden als haar partner niet perse de macho bovenbaas is en zelfs graag de verzorgende rol op zich neemt.
Hoe laat moet ik waar zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil het best een weekend met je aankijken. Ik heb een lijst met klussen die je moet doen. Als dat bevalt kijk ik wat er verder gaat gebeuren.
Neem je gereedschap mee.
TS!! Kies deze!quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:22 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Dat is wel mogelijk, maar de meeste vrouwen zijn niet op die manier dominant waar jij naar op zoek bent. Als je bij willekeurige vrouwen probeert een relatie te ontwikkelen waarin zij dominant is en zij onderdanig kan het zijn dat je heel lang blijft zoeken.
Ik denk dat je dit dan toch moet doen via een datingsite bijvoorbeeld, en daar duidelijk in moet vertellen dat je op zoek bent naar een relatie waarin zij de baas is en jij onderdanig. Dan kan het zijn dat het je lukt om in zo'n relatie te komen. Maar de vraag (van onderdanige mannen) is groter dan het aanbod (van dominante vrouwen)
Ik denk dat er 2 soorten vrouwen zijn waarmee je zo'n relatie kunt krijgen. Vrouwen die redelijk vrijdenkend en van nature enigszins dominant zijn en tevens liever aan hun carriére werken dan het huishouden te doen.Voor zo'n vrouw zitten er natuurlijk veel voordelen aan om een man te hebben die het huishouden wil doen, haar de vrijheid geeft om op pad te gaan terwijl de man thuis blijft zitten en eventueel zelfs er een minnaar op na te houden met medeweten van haar man.
De andere categorie (die veel zeldzamer is), zijn de vrouwen die ook puur seksueel plezier halen uit het domineren van een man. De meeste vrouwen die dit doen doen dit omdat ze er geld voor krijgen en niet vanuit hun eigen behoefte. Dat is dus eigenlijk nep. Maar er is wel een enkele te vinden, maar zoals al gezegd schaars en erg gewild. Misschien dat het je lukt als je nog jong bent (stuk jonger dan haar), en er goed uit ziet.
Anders zou ik voor optie 1 gaan. Dan kun je toch een relatie hebben waarin jij heel onderdanig kunt zijn terwijl zij in ruil hiervoor ontwikkelingsmogelijkheden en vrijheid krijgt. Dan heb je allebei iets. Ik ken toch wel een paar vrouwen die best een relatie met een huisman willen hebben, als ze daarmee hun eigen vrijheid ook behouden.
Zo ja, dat is mij een kenau zegquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:49 schreef Ravage het volgende:
[..]
TS!! Kies deze!
Zij is bekend van het topic:
KLB / carriere vrouwen
Zoals je wel zult begrijpen ben ik degene die kiest. En ik heb al een onderdanige man.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:49 schreef Ravage het volgende:
[..]
TS!! Kies deze!
KLB / carriere vrouwen
Mis je dan nooit het dominante bij je kerel?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:59 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Zoals je wel zult begrijpen ben ik degene die kiest. En ik heb al een onderdanige man.
Op bepaalde aspecten soms wel. Maar over de hele breedte heb ik toch liever een man die gehoorzaam is, het huishouden doet en mij alle vrijheid geeft dan een man die de baas over mij probeert te spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mis je dan nooit het dominante bij je kerel?
De baas spelen is dan ook weer het andere uiterste. Je kan ook als man niet bang zijn om je mond open te trekken als je het ergens niet mee eens bent en niet alleen maar ja en amen te zeggen als je vriendin iets voorstelt/vraagt/beveelt. Ik heb altijd het idee dat onderdanige mannen nogal subassertief zijn op elk vlak wat ik me moeilijk kan voorstellen als man. Maar goed ieder z'n ding natuurlijk, kan me er alleen moeilijk wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:25 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Op bepaalde aspecten soms wel. Maar over de hele breedte heb ik toch liever een man die gehoorzaam is, het huishouden doet en mij alle vrijheid geeft dan een man die de baas over mij probeert te spelen.
Gewoon cuckolden dus...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:25 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Op bepaalde aspecten soms wel. Maar over de hele breedte heb ik toch liever een man die gehoorzaam is, het huishouden doet en mij alle vrijheid geeft dan een man die de baas over mij probeert te spelen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:49 schreef Ravage het volgende:
[..]
TS!! Kies deze!
KLB / carriere vrouwen
Klopt, maar die bitches willen ook geen pussy als TS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Ik zie ze anders best vaak met vrouwelijke typesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, maar die bitches willen ook geen pussy als TS.
Trolletje dezen, zo niet danquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:25 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Een mooiboi is niet per se vrouwelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zie ze anders best vaak met vrouwelijke types![]()
Mooiboys met uggs en zulks
Meestal welquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:43 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Een mooiboi is niet per se vrouwelijk.
Ik vind uren per dag van je leven verspillen in de gym voor mooie abs, een sleeve tattoo en een hipsterbaard niet vrouwelijk.quote:
Nja, de pubermooiboys met uggs doelde ik meer op. Die dan ook twee oorbelletjes hebben en een coupe de soleilquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik vind uren per dag van je leven verspillen in de gym voor mooie abs, een sleeve tattoo en een hipsterbaard niet vrouwelijk.
Wel dom om er zo veel tijd aan te verspillen, maar vrouwelijk? Mwah.
Dat zijn geen mooibois, dat zijn homo's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:44 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nja, de pubermooiboys met uggs doelde ik meer op. Die dan ook twee oorbelletjes hebben en een coupe de soleil
Kijk eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:52 schreef sirdanilot het volgende:
Mooiboy (hetero) = v-hals, glad kapsel met te veel gel, evt. een polootje etc. kleding zit vaak net wat te strak
hipster (hetere of homo, maar vaak gewoon wel hetero) = houthakkersoverhemd met blokjes, baardje, raybanbril, groot kapsel, te strakke broek in een lelijke kleur, iphone in de hand etc.
Homo = deels blond geverfd haar, of een kapsel met opscheer, tunnels in de oren, tanktop of een shirt met veel ínkijk' maar niet in v-vorm. in tegenstelling tot wat veel mensen denken juist vaak niet te strakke kleding (dat is echt een vooroordeel).
een hipster homo mixt vaak de onderste twee stijlen.
Hoi Ellen,quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:57 schreef Ellen_1984 het volgende:
TS blijft trouwens angstvallig stil.
Je zoekt dus eigenlijk een moeder?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen een moeder en iemand die er de zweep op legtquote:
Mijn moeder woont in Nieuw - Zeeland dus geen ideequote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:00 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen een moeder en iemand die er de zweep op legt
Of je hebt gewoon geen lieve moeder, dat kan ook
Misschien even terug lezen? Is al uitgebreid aan bod geweest...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:44 schreef aquawoman het volgende:
Wat zie jij als dominant TS? Moet ze een moederrol voor je hebben en je vertellen wat je aanmoet en wat je verder moet doen? Of wil je inderdaad meer een dominante vrouw op seksueel gebied?
Die hoef je niet te zoeken!! Daar loop je altijd tegen aan. die moet je net zien te ontwijken!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het erg meevallen met de dominantie van de (Nederlandse) vrouw. De meeste zetten bijvoorbeeld hun carrière op een laag pitje ten gunste van de man (en krijgen spijt als ze 40 zijn), doen het merendeel in het huishouden, laten grote financiële beslissingen aan de man, zitten zelden achter het stuur als ze samen in de auto zitten, rijden sowieso de kleinere auto en zijn ook in bed niet dominant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:54 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Die hoef je niet te zoeken!! Daar loop je altijd tegen aan. die moet je net zien te ontwijken!
![]()
Best interessant, ken al die benamingen niet, dat uiterlijk niet, en ook niet de gedachte, de motivatie die er achter zit om er zo bij te lopen. Mijn stijl is praktisch pragmatisch penetrant!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:52 schreef sirdanilot het volgende:
Mooiboy (hetero) = v-hals, glad kapsel met te veel gel, evt. een polootje etc. kleding zit vaak net wat te strak
hipster (hetere of homo, maar vaak gewoon wel hetero) = houthakkersoverhemd met blokjes, baardje, raybanbril, groot kapsel, te strakke broek in een lelijke kleur, iphone in de hand etc.
Homo = deels blond geverfd haar, of een kapsel met opscheer, tunnels in de oren, tanktop of een shirt met veel ínkijk' maar niet in v-vorm. in tegenstelling tot wat veel mensen denken juist vaak niet te strakke kleding (dat is echt een vooroordeel).
een hipster homo mixt vaak de onderste twee stijlen.
Niet met je eens, neem je laatste punt: zijn in bed niet dominant. Nu, wie heeft er hoofdpijn, is te moe, enz. Dat is (ook) dominantie. De vrouw domineert meestal of er überhaupt sex komt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het erg meevallen met de dominantie van de (Nederlandse) vrouw. De meeste zetten bijvoorbeeld hun carrière op een laag pitje ten gunste van de man (en krijgen spijt als ze 40 zijn), doen het merendeel in het huishouden, laten grote financiële beslissingen aan de man, zitten zelden achter het stuur als ze samen in de auto zitten, rijden sowieso de kleinere auto en zijn ook in bed niet dominant.
Precies. Je zegt hetzelfde als ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:45 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Niet met je eens, neem je laatste punt: zijn in bed niet dominant. Nu, wie heeft er hoofdpijn, is te moe, enz. Dat is (ook) dominantie. De vrouw domineert meestal of er überhaupt sex komt.
Gelukkig heb IK een NIET dominante en niet nederlandse vrouw! God bless.
En nog mooier .... dat vindt zij ook. Mijn vrouw wil veel met haar vriendinnen zijn (samen werken, praten, uitgaan, lachen en dansen = 70-er jaren disco, salsa en zo, missionaris-sex en het huishouden doen, koken. En niet denken, regelen, beslissen, brieven schrijven, verzekeringen en andere geldzaken onderzoeken en over besluiten, winterbanden monteren, kosten baten vergelijking zonnepanelendak, belastingformulier, vaste betalingen incasso regelen, losse rekeningen internet bankieren, meterstanden opnemen, tv zenders instellen, voordeur openen als het donker is en er iemand aanbelt, auto rijden als het verder is dan in het dorp enz enz.
![]()
Inderdaad, dit klinkt echt als de typische Nederlandse vrouw helaas...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:45 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Niet met je eens, neem je laatste punt: zijn in bed niet dominant. Nu, wie heeft er hoofdpijn, is te moe, enz. Dat is (ook) dominantie. De vrouw domineert meestal of er überhaupt sex komt.
En nog mooier .... dat vindt zij ook. Mijn vrouw wil veel met haar vriendinnen zijn (samen werken, praten, uitgaan, lachen en dansen = 70-er jaren disco, salsa en zo, missionaris-sex en het huishouden doen, koken. En niet denken, regelen, beslissen, brieven schrijven, verzekeringen en andere geldzaken onderzoeken en over besluiten, winterbanden monteren, kosten baten vergelijking zonnepanelendak, belastingformulier, vaste betalingen incasso regelen, losse rekeningen internet bankieren, meterstanden opnemen, tv zenders instellen, voordeur openen als het donker is en er iemand aanbelt, auto rijden als het verder is dan in het dorp enz enz.
![]()
Typisch een man die een Nederlandse vrouw dus niet aankan. Ik heb ook ooit een buitenlandse vriendin gehad (wel Europees). Woonde gewoon hier in Amsterdam, maar ik ontdekte al snel waarom het nooit zou gaan werken. Ik heb ergens een beetje tegengas nodig van m'n vriendin/vrouw en dat kon zij mij niet geven. Seks was prima, maar in relationeel opzicht was ze te meegaand en op een bepaalde manier onzelfstandig. Juist die zelfstandigheid kan ik waarderen in de Nederlandse vrouw en het feit dat ze niet klakkeloos alles aan jou overlaten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:45 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Hier zit meer waarheid achter dan veel mannen denken. Al is het 'falen' van de man ook het punt niet, wel dat de aantrekkingskracht is verdwenen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:59 schreef Cinemaniak het volgende:
Als een Nederlandse vrouw geen seks met je wilt, vind ze je op dat moment waarschijnlijk niet aantrekkelijk genoeg of is ze domweg niet verliefd op je. Als jij denkt dat dat met haar dominantie te maken heeft, zit je dus fout, want eerder met je eigen falen.
Falen misschien niet, maar dan lukt het je blijkbaar niet om jezelf te ontwikkelen in de man die zij voor ogen heeft. Net als ik zou afknappen op een vriendin die zichzelf niet ambitieus zou opstellen of op een bepaalde manier sexy durft te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier zit meer waarheid achter dan veel mannen denken. Al is het 'falen' van de man ook het punt niet, wel dat de aantrekkingskracht is verdwenen.
Neen, zo is het niet. Mijn vrouw is Aziaat. Die vrouwen zijn super dominant. dat is een fabeltje van die Aziatische poppetjes die zo volgzaam en slaafs zijn. Het gaat er bij hen om dat de rollenverdeling anders, veel duidelijker en instinctief en natuurlijker is. Jij behoort gewoon een heel goede man te zijn die perfekt voor zijn vrouw en hun kinderen zorgt. Hij bezorgt haar geen gezichtsverlies, integendeel, status. En zij heeft de rol van verzorgster van kind(eren) en man. in die volgorde en dat nagenoeg perfekt. In ieder geval veel verder gaand dan de nederlandse vrouw. Als je aan die wensen van de vrouw niet toekomt, dan is de liefde ook snel gedaan. Daar staat ook tegenover, zolang jij goed voor het gezin zorgt, zal zij ook voldoen aan zijn behoeftes.Zelfs als jullie ruzie hebben en niet met mekaar spreken, dan zal ze bv. geen sex weigeren. Daar heb je als je goed zorgt voor vrouw en kind gewoon recht op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:59 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Typisch een man die een Nederlandse vrouw dus niet aankan. Ik heb ook ooit een buitenlandse vriendin gehad (wel Europees). Woonde gewoon hier in Amsterdam, maar ik ontdekte al snel waarom het nooit zou gaan werken. Ik heb ergens een beetje tegengas nodig van m'n vriendin/vrouw en dat kon zij mij niet geven. Seks was prima, maar in relationeel opzicht was ze te meegaand en op een bepaalde manier onzelfstandig. Juist die zelfstandigheid kan ik waarderen in de Nederlandse vrouw en het feit dat ze niet klakkeloos alles aan jou overlaten.
Dit heeft weinig met dominantie te maken, want een verliefde vrouw wil echt wel het beste voor haarzelf en haar vriend. Als een Nederlandse vrouw geen seks met je wilt, vind ze je op dat moment waarschijnlijk niet aantrekkelijk genoeg of is ze domweg niet verliefd op je. Als jij denkt dat dat met haar dominantie te maken heeft, zit je dus fout, want eerder met je eigen falen.
Nou.. veel plezier nog met je volgzame vrouwtje. Aan mij is zo'n materialistische en passieloze verbinding tussen man en vrouw niet besteed.... met je rollenverdeling. Dat is namelijk wat het is, één groot rollenspel, ipv een gelijkwaardige relatie waarin je elkaar daadwerkelijk aantrekkelijk vindt en onlosmakelijk verbonden bent. Ik lees aan alles dat jij niet snapt hoe een Nederlandse vrouw in elkaar steekt (het niet aankan) en een bijna mechanische relatie prefereert boven iemand die jou kan versterken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:28 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Neen, zo is het niet. Mijn vrouw is Aziaat. Die vrouwen zijn super dominant. dat is een fabeltje van die Aziatische poppetjes die zo volgzaam en slaafs zijn. Het gaat er bij hen om dat de rollenverdeling anders, veel duidelijker en instinctief en natuurlijker is. Jij behoort gewoon een heel goede man te zijn die perfekt voor zijn vrouw en hun kinderen zorgt. Hij bezorgt haar geen gezichtsverlies, integendeel, status. En zij heeft de rol van verzorgster van kind(eren) en man. in die volgorde en dat nagenoeg perfekt. In ieder geval veel verder gaand dan de nederlandse vrouw. Als je aan die wensen van de vrouw niet toekomt, dan is de liefde ook snel gedaan. Daar staat ook tegenover, zolang jij goed voor het gezin zorgt, zal zij ook voldoen aan hun behoeftes. zelfs als jullie ruzie hebben en niet met mekaar spreken, dan zal ze bv. geen sex weigeren. Daar heb je als je goed zorgt voor vrouw en kind gewoon recht op.
Hier in Nederland gaat de vrouw dan wel naar de sociale dienst en dan vervangt die het zorgen van de man wel met een uitkering, een flatje en huursubsidie. Daar is in al die honderdduizenden jaren mensheid het in de laatste 50 jaren en ook alleen maar in een kleine minderheid in de wereld anders gegaan.
De aantrekkingskracht van de man voor de vrouw is verdwenen. Ja, daar kun je makkelijk over meepraten als je zelf nog geen 20 en meer jaren met dezelfde samen bent. Als je niet zelf de 50 gepasseerd bent. En dat is beiderzijds. De vrouw vindt de man niet meer aantrekkelijk; buikje, kalend, sex vaak het bekende stramien. En de man had ook liever dat jonge meisje van vroeger (dat ze ooit was) gehad. Daar doe je niks aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier zit meer waarheid achter dan veel mannen denken. Al is het 'falen' van de man ook het punt niet, wel dat de aantrekkingskracht is verdwenen.
Ja? En de man ligt in die tijd op de bank? Neen, die doet zijn deel, zijn taken, zorgen dat er eten wonen, mogelijkheden tot ontplooing van het gezin zijn, kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het erg meevallen met de dominantie van de (Nederlandse) vrouw. De meeste zetten bijvoorbeeld hun carrière op een laag pitje ten gunste van de man (en krijgen spijt als ze 40 zijn), doen het merendeel in het huishouden, laten grote financiële beslissingen aan de man, zitten zelden achter het stuur als ze samen in de auto zitten, rijden sowieso de kleinere auto en zijn ook in bed niet dominant.
Volgzaam? Materialistisch? Passieloos? Mechanische relatie? Nou zeg! Neen jongeman, ze heft meer passie als een nederlandse die half zo oud is! Materialistisch, neen, zo is de (onze) rolverdeling (overigens voor veruit de meeste mensen in de wereld). Volgzaam? Die doet precies wat ze wil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:39 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Nou.. veel plezier nog met je volgzame vrouwtje. Aan mij is zo'n materialistische en passieloze verbinding tussen man en vrouw niet besteed.... met je rollenverdeling. Dat is namelijk wat het is, één groot rollenspel, ipv een gelijkwaardige relatie waarin je elkaar daadwerkelijk aantrekkelijk vindt en onlosmakelijk verbonden bent. Ik lees aan alles dat jij niet snapt hoe een Nederlandse vrouw in elkaar steekt (het niet aankan) en een bijna mechanische relatie prefereert boven iemand die jou kan versterken.
Joh, al ga je voortaan op je handen lopen en creëer je een heel harem met Aziatische vrouwen.. dat kan mij niks schelen. Ik vind inderdaad dat iedereen mag doen wat ie wilt, maar uit jouw reacties komt een shitload aan ongenuanceerde excuses om maar je gelijk te halen - wat je in feite ook weer direct tegenspreekt (dat is dan wel weer grappig). Maar goed... 't zijn niet mijn frustraties, dus ik laat ze graag aan jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:05 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Volgzaam? Materialistisch? Passieloos? Mechanische relatie? Nou zeg! Neen jongeman, ze heft meer passie als een nederlandse die half zo oud is! Materialistisch, neen, zo is de (onze) rolverdeling (overigens voor veruit de meeste mensen in de wereld). Volgzaam? Die doet precies wat ze wil.
Ik herken het opgeheven vinggertje van Nederland in jou. Iedereen mag doen wat ie wil, we zijn allemaal zo lekker vrij. Ja, behalve diegenen die ergens anders voor kiezen. En weet je, als ik nou van een of andere net ontdekte stam in een oerwoud zou zijn, dan zou je weer in de bres voor mij springen. Neen, die mensen zijn zo, die hebben recht op hun eigen cultuur, hun eigen leven, die mogen daar voor kiezen. Maar hier in Nederland, je buren, niet dus. Salonsocialist!
Je zult wat meer je best moeten doen met zoeken, dan loop je vanzelf wel iemand tegen het lijf. Ik denk dat je het beste in kringen van hoger opgeleide vrouwen kunt kijken, voor hen biedt deze levenswijze het meeste voordeel. Ik denk niet dat dominante vrouwen eerder voor een zwakker of minder mannelijke man kiezen. Of val jij wellicht op minder vrouwelijke vrouwen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef benutzername_333 het volgende:
[..]
Hoi Ellen,
Alsnog bedankt voor je reacties... Ik heb inderdaad een tijd geleden een online profiel aangemaakt maar zoals voorspeld, vallen de meeste vrouwen niet op onderdanige mannen. Vooral niet wanneer ze boven de 2 meter zijn en zelf een dominant uiterlijk hebben zoals ik. De heren hierboven hebben volgensmij toch wel gelijk dat de meeste dominante vrouwen qua uiterlijk toch op 'zwak' uitziende mannen vallen. Ook ben ik begin-midden 20 en dat speelt ook een rol. Wellicht heb ik meer geluk als ik tegen de 30 ben.
Ik heb je reacties in je topic gelezen en jij echt een ideale relatie! Mooi om dat allemaal te lezen.
Wat jij als homo beschrijft is hier waar ik woon eerder gewoon een beetje pauper/tokkie, type auto-tuner zeg maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
En natuurlijk zijn er ook genoeg homo's die niet aan bovenstaand stereotype voldoen maar als je die stereotypes ziet dan zijn het wel echt homo's.
Puh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:16 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Joh, al ga je voortaan op je handen lopen en creëer je een heel harem met Aziatische vrouwen.. dat kan mij niks schelen. Ik vind inderdaad dat iedereen mag doen wat ie wilt, maar uit jouw reacties komt een shitload aan ongenuanceerde excuses om maar je gelijk te halen - wat je in feite ook weer direct tegenspreekt (dat is dan wel weer grappig). Maar goed... 't zijn niet mijn frustraties, dus ik laat ze graag aan jou.
Ik heb eerlijk gezegd geen hoge eisen wat uiterlijk betreft en of ze nou erg vrouwelijk of mannelijk eruit zien. Het is ook niet dat ik op zoek ben naar een sugar momma omdat ik zelf geen geld heb. Heb een eigen online bedrijf en eigen huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:05 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Je zult wat meer je best moeten doen met zoeken, dan loop je vanzelf wel iemand tegen het lijf. Ik denk dat je het beste in kringen van hoger opgeleide vrouwen kunt kijken, voor hen biedt deze levenswijze het meeste voordeel. Ik denk niet dat dominante vrouwen eerder voor een zwakker of minder mannelijke man kiezen. Of val jij wellicht op minder vrouwelijke vrouwen?
Ja denk inderdaad dat ik me ga aanmelden bij een hoger opgeleiden dating site ondanks dat ik zelf niet erg hoog opgeleid ben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:03 schreef LeesFoknl het volgende:
Sluit mij bij Ellen 1984 aan dat je meer kansen zult hebben bij hoger opgeleide vrouwen. Denk je aan adverteren in dagbladen (gebeurt dat nog?) dan bv Trouw en NRC, Volkskrant.
Sukses![]()
Ja, wil je dat de vrouw gezinshoofd is of wil je veel meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:44 schreef aquawoman het volgende:
Wat zie jij als dominant TS? Moet ze een moederrol voor je hebben en je vertellen wat je aanmoet en wat je verder moet doen? Of wil je inderdaad meer een dominante vrouw op seksueel gebied?
Wat is een ijskonijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:25 schreef jaha het volgende:
[..]
Het meisje waar ik op mijn 12e verliefd op was, was gewoon een Nederlands meisje. Iets jonger dan ik maar wel dominanter. Op mijn 15e een meisje uit Kosovo, op mijn 16e uit Italië, daarna pas op mijn 25e weer een meid uit Libanon, daarna uit Marokko, Bolivia en Ghana. Nu probeer ik weer wat met Nederlandse vrouwen, maar boven de 25 is het ijskonijngehalte bij velen wel erg hoog.
Voor iemand die de meest onderdanige en volgzame vrouwen (Aziatisch) al dominant vindt, is die definitie toch al scheefgetrokken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:10 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, wil je dat de vrouw gezinshoofd is of wil je veel meer.
Wat voor mij persoonlijk onbegrijpelijk is, want voor mij betekent dominant zijn niet vernederen. Bah !!![]()
![]()
Misschien is dat dan juist de aantrekkelijke combinatie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:57 schreef benutzername333_ het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen hoge eisen wat uiterlijk betreft en of ze nou erg vrouwelijk of mannelijk eruit zien. Het is ook niet dat ik op zoek ben naar een sugar momma omdat ik zelf geen geld heb. Heb een eigen online bedrijf en eigen huis.
[..]
Ja denk inderdaad dat ik me ga aanmelden bij een hoger opgeleiden dating site ondanks dat ik zelf niet erg hoog opgeleid ben.
Hoe bedoel je, dat het hun manier is om mannen aan hen te binden? Dat is .... voor het geld. En de hoop is natuurlijk iemand zo ver te krijgen maandelijks "support" te sturen. Ik raad je aan het zakelijk te houden! Anders betaal je straks veel meer (Kerst, oma is ziek, mama ook, baby ook. Huur, licht wordt afgesloten, kind door hondsdolle hond gebeten, schoolgeld, wil ukay ukay (tweedehands kleding uit het westen in de haven kopen en dan op straat of standje met winst verkopen) of sari sari store of cafetaria of van de gefinancieerde scooter kunnen ze net niet die laatste maandbetaling betalen en dan halen ze de scooter terug; please my friend, darling, only one month, only (ieder bedrag wordt altijd only bijgezegd en zelfs op cheques geschreven hehe) XXX peso. En heb je steeds vaker pech bij het sex web contact dat er bv net geen internet is, dat ze weg moeten, dat ze in de "province" is naar haar nicht en dat daar geen telefoon of internet is enz.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:07 schreef jaha het volgende:
Ik heb wel eens webcamseks gehad met Filipijnse vrouwen (van 25 - 30 jaar, don't worry). Op één of andere manier zijn ze een stuk makkelijker met zoiets dan vrouwen uit andere landen in die regio. Volgens mij is het hun manier om een rijke westerse man aan zich te binden. Vrouwen uit bijv. India of de Arabische landen willen dat misschien ook wel maar zijn veel preutser opgevoed en zullen het wel uit hun hoofd laten om zoiets voor te stellen...
Haha. Je weet het anders wel heel goed te vertellen!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Persoonlijk, neen, heb nog nooit een webcamsex ding gebeld of zo.
Ken wel de Filipijnen goed. Heb er jaren gewoond.
Maar is toch duidelijk dat dit een schimmig wereldje is, want ... het is verboden, vaak in handen van buitenlanders en met behulp van bepaalde politie agenten. Denk dat daar ook heel veel relaties met drugs en drugsgebruikers in deze wereld (sexwebcam) zullen zijn. Dus .... voorzichtig! Zou er bv nooit mee afspreken met zo een mocht ik er heen gaan.
![]()
![]()
Is helemaal waar. Des te groter is de tegenvaller als je er dan bij een verbouwing achter komt wat voor een draak er onder verborgen zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ah, dank je. Ik kan inderdaad goed vertellen, omschrijven.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:18 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Haha. Je weet het anders wel heel goed te vertellen!
Jij weet er ook goed op terugtekomen na een maand.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:18 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Haha. Je weet het anders wel heel goed te vertellen!
Neen, jij "vertaalt" het aleen verkeerd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, doe dit tussen mijn drukke werkzaamheden en bezigheden door, beetje ontwuikkelingshulp noemen we het maar.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:04 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij weet er ook goed op terugtekomen na een maand.
Het is eigenlijk totaal niet relevant in dit topic, maar ik vind jouw wereldbeeld best eng.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Neen, jij "vertaalt" het aleen verkeerd!
Ik zie het als volgt:
.... zetten bijvoorbeeld hun carriere op een laag pitje ten gunste van de man = zijn lui en laten liever de man werken
....... (en krijgen spijt als ze 40 zijn) ............ ja, dan dromen ze van die topfuncties die ze toch nooit bereikt hadden, Ze dromen niet over de werkelijkheid. Want de werkelijkheid van echt werken kennen ze niet!
........ doen het merendeel in het huishouden........ Tja, heb zelf het huishouden een tijd gedaan. En dan alles, voor 2 personen in een huis met 4 slaapkamers, tuin etc. Was er 6 uren per week mee bezig. Als madame niet werkt moet de man dan ook nog na zijn werk het huishouden gaan doen? Voor of na dat ie zijn loon heeft afgegeven?
....... laten grote financiele beslissingen aan de man............ ja logisch, hij verdient toch het geld! En daarnaast, de meeste vrouwen zijn daar toch te "onzakelijk" voor. En ook iets heel vrouwelijks: als het misgaat dan is hij het natuurlijk schuld. De vrouw denkt: doe niets, en dat zoveel mogelijk, dan doe je ook niets fout. Als we het allemaal aan de vrouwen hadden overgelaten zaten we nog in een grot! (Enkele uitzonderingen, spelingen der natuur zoals Madame Curie daargelaten).
....... Zitten zelden achter het stuur van de auto, rijden sowieso de kleinere auto. ..... Haha, dat vind ik nog de leukste.Vrouwen rijden niet graag ....... omdat ze het gewoon niet kunnen! De doorsnee vrouw krijgt nog geen Fiat Pinda geparkeerd op een bushalte!!
....... Vrouwen zijn in bed niet dominant. ..... Dat verwoord je verkeerd. Vrouwen hebben geen passie maar zijn passief. Is niet dat ze niet dominant willen zijn, er zit gewoon in 99% van de vrouwen te weinig passie en te weinig pit om dominant te zijn.
Kortom, het niet dominant zijn van de vrouw is geen keuze van hen, maar gewoon onmacht! Daarom proberen ze het op alerlei slinkse manieren bij die mannen die niet zo sterk of intelligent zijn. Dat is geen natuurlijke dominantie vanuit overwicht zoals je in de natuur ziet bij bv de mannetjes leeuw en de olifanten stier. Dat zijn slechts wat trucjes en manipulaties.
![]()
Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 23 november 2016 17:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik zie het als volgt:
.... zetten bijvoorbeeld hun carriere op een laag pitje ten gunste van de man = zijn lui en laten liever de man werken
....... (en krijgen spijt als ze 40 zijn) ............ ja, dan dromen ze van die topfuncties die ze toch nooit bereikt hadden, Ze dromen niet over de werkelijkheid. Want de werkelijkheid van echt werken kennen ze niet!
........ doen het merendeel in het huishouden........ Tja, heb zelf het huishouden een tijd gedaan. En dan alles, voor 2 personen in een huis met 4 slaapkamers, tuin etc. Was er 6 uren per week mee bezig. Als madame niet werkt moet de man dan ook nog na zijn werk het huishouden gaan doen? Voor of na dat ie zijn loon heeft afgegeven?
....... laten grote financiele beslissingen aan de man............ ja logisch, hij verdient toch het geld! En daarnaast, de meeste vrouwen zijn daar toch te "onzakelijk" voor. En ook iets heel vrouwelijks: als het misgaat dan is hij het natuurlijk schuld. De vrouw denkt: doe niets, en dat zoveel mogelijk, dan doe je ook niets fout. Als we het allemaal aan de vrouwen hadden overgelaten zaten we nog in een grot! (Enkele uitzonderingen, spelingen der natuur zoals Madame Curie daargelaten).
....... Zitten zelden achter het stuur van de auto, rijden sowieso de kleinere auto. ..... Haha, dat vind ik nog de leukste.Vrouwen rijden niet graag ....... omdat ze het gewoon niet kunnen! De doorsnee vrouw krijgt nog geen Fiat Pinda geparkeerd op een bushalte!!
....... Vrouwen zijn in bed niet dominant. ..... Dat verwoord je verkeerd. Vrouwen hebben geen passie maar zijn passief. Is niet dat ze niet dominant willen zijn, er zit gewoon in 99% van de vrouwen te weinig passie en te weinig pit om dominant te zijn.
Kortom, het niet dominant zijn van de vrouw is geen keuze van hen, maar gewoon onmacht! Daarom proberen ze het op alerlei slinkse manieren bij die mannen die niet zo sterk of intelligent zijn. Dat is geen natuurlijke dominantie vanuit overwicht zoals je in de natuur ziet bij bv de mannetjes leeuw en de olifanten stier. Dat zijn slechts wat trucjes en manipulaties.
![]()
Zie je, daar begint het weer !! En leiden is iets anders dan dominantie. Ik, als man, ben beslist de dominante in onze relatie thuis. Maar mijn vrouw mag leiden. Totdat het belangrijk wordt of dat me iets niet bevalt! Dan kom ik, met mijn natuurlijke overwicht, hogere gewicht, meer kracht en langere tanden en dan prik ik die (olifanten) koe even in de kont en dan is die ook weer op haar plaats gezet!quote:Op donderdag 24 november 2016 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is eigenlijk totaal niet relevant in dit topic, maar ik vind jouw wereldbeeld best eng.
BTW. Is het niet zo dat een kudde olifanten wordt geleid door het oudste vrouwtje? *gaat googlen*
Hi-la-risch!quote:Op woensdag 23 november 2016 17:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik zie het als volgt:
![]()
Of ze willen met hun man een kind. Maar één van de twee kan dat krijgen. En doorgaans (waarschijnlijk ook omdat het 'zo hoort') verzorgt zij dat kind ook.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik zie het als volgt:
Zes uur? Gaat het wel met haar? Niet ziek of allergisch geworden door al dat vuil?quote:........ doen het merendeel in het huishouden........ Tja, heb zelf het huishouden een tijd gedaan. En dan alles, voor 2 personen in een huis met 4 slaapkamers, tuin etc. Was er 6 uren per week mee bezig. Als madame niet werkt moet de man dan ook nog na zijn werk het huishouden gaan doen? Voor of na dat ie zijn loon heeft afgegeven?
Misschien klopte dit, 30 jaar geleden.quote:....... laten grote financiele beslissingen aan de man............ ja logisch, hij verdient toch het geld! En daarnaast, de meeste vrouwen zijn daar toch te "onzakelijk" voor. En ook iets heel vrouwelijks: als het misgaat dan is hij het natuurlijk schuld. De vrouw denkt: doe niets, en dat zoveel mogelijk, dan doe je ook niets fout. Als we het allemaal aan de vrouwen hadden overgelaten zaten we nog in een grot! (Enkele uitzonderingen, spelingen der natuur zoals Madame Curie daargelaten).
De hersenen van mannen en vrouwen verschilt, waardoor wij een beter ruimtelijk inzicht zouden hebben. Dit schijnt echter ook te wijten aan seksisme dat leidt tot andere opvoeding.quote:....... Zitten zelden achter het stuur van de auto, rijden sowieso de kleinere auto. ..... Haha, dat vind ik nog de leukste.Vrouwen rijden niet graag ....... omdat ze het gewoon niet kunnen! De doorsnee vrouw krijgt nog geen Fiat Pinda geparkeerd op een bushalte!!
Met de eerste zin heb je deels gelijk; het is de keuze van 'de man' in een patriarchale samenleving.quote:Kortom, het niet dominant zijn van de vrouw is geen keuze van hen, maar gewoon onmacht! Daarom proberen ze het op alerlei slinkse manieren bij die mannen die niet zo sterk of intelligent zijn. Dat is geen natuurlijke dominantie vanuit overwicht zoals je in de natuur ziet bij bv de mannetjes leeuw en de olifanten stier. Dat zijn slechts wat trucjes en manipulaties.
![]()
Je hebt dus gewoon geen mening?quote:Op donderdag 24 november 2016 13:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Zie je, daar begint het weer !! En leiden is iets anders dan dominantie. Ik, als man, ben beslist de dominante in onze relatie thuis. Maar mijn vrouw mag leiden. Totdat het belangrijk wordt of dat me iets niet bevalt! Dan kom ik, met mijn natuurlijke overwicht, hogere gewicht, meer kracht en langere tanden en dan prik ik die (olifanten) koe even in de kont en dan is die ook weer op haar plaats gezet!
Ja die zijn er maar vrouwen worden niet zo opgevoed de man is meestal aan het stuur. Weetje wat probeer het in het leger daar vind je er vast een.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Alsof hij zijn pik thuis zal laten als hij bij je (op bezoek) komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neem je gereedschap mee.
Joh.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof hij zijn pik thuis zal laten als hij bij je (op bezoek) komt.
^^quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dan jonger en lekker genoeg om af te vullen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |