abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166077688
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:00 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Er zit wel een verschil tussen een moeder en iemand die er de zweep op legt ~O>
Of je hebt gewoon geen lieve moeder, dat kan ook
Mijn moeder woont in Nieuw - Zeeland dus geen idee :P
Mja, het doet me een beetje denken aan zo'n clingy moeder die alles voor d'r kind wil bepalen.
pi_166078156
Wat zie jij als dominant TS? Moet ze een moederrol voor je hebben en je vertellen wat je aanmoet en wat je verder moet doen? Of wil je inderdaad meer een dominante vrouw op seksueel gebied?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_166096761
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:44 schreef aquawoman het volgende:
Wat zie jij als dominant TS? Moet ze een moederrol voor je hebben en je vertellen wat je aanmoet en wat je verder moet doen? Of wil je inderdaad meer een dominante vrouw op seksueel gebied?
Misschien even terug lezen? Is al uitgebreid aan bod geweest...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:54:16 #104
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166100685
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 16:00 schreef benutzername333 het volgende:

[..]

Ik zoek een vrouw met een van nature dominante persoonlijkheid die met sex en daarbuiten de baas wil zijn in de relatie.
Die hoef je niet te zoeken!! Daar loop je altijd tegen aan. die moet je net zien te ontwijken!

:? 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:11:17 #105
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_166100874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:54 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Die hoef je niet te zoeken!! Daar loop je altijd tegen aan. die moet je net zien te ontwijken!

:? 8)7
Persoonlijk vind ik het erg meevallen met de dominantie van de (Nederlandse) vrouw. De meeste zetten bijvoorbeeld hun carrière op een laag pitje ten gunste van de man (en krijgen spijt als ze 40 zijn), doen het merendeel in het huishouden, laten grote financiële beslissingen aan de man, zitten zelden achter het stuur als ze samen in de auto zitten, rijden sowieso de kleinere auto en zijn ook in bed niet dominant.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:28:08 #106
450228 LeesFoknl
pi_166101050
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:52 schreef sirdanilot het volgende:
Mooiboy (hetero) = v-hals, glad kapsel met te veel gel, evt. een polootje etc. kleding zit vaak net wat te strak

hipster (hetere of homo, maar vaak gewoon wel hetero) = houthakkersoverhemd met blokjes, baardje, raybanbril, groot kapsel, te strakke broek in een lelijke kleur, iphone in de hand etc.

Homo = deels blond geverfd haar, of een kapsel met opscheer, tunnels in de oren, tanktop of een shirt met veel ínkijk' maar niet in v-vorm. in tegenstelling tot wat veel mensen denken juist vaak niet te strakke kleding (dat is echt een vooroordeel).

een hipster homo mixt vaak de onderste twee stijlen.
Best interessant, ken al die benamingen niet, dat uiterlijk niet, en ook niet de gedachte, de motivatie die er achter zit om er zo bij te lopen. Mijn stijl is praktisch pragmatisch penetrant!
Maar wat ik eigenlijk wilde schrijven hier is: heb je geen foto´s of een link naar foto´s met mensen die zo gekleed zijn. Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.

:7 8-) B-) O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 21-10-2016 09:45:45 ]
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:45:00 #107
450228 LeesFoknl
pi_166101270
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het erg meevallen met de dominantie van de (Nederlandse) vrouw. De meeste zetten bijvoorbeeld hun carrière op een laag pitje ten gunste van de man (en krijgen spijt als ze 40 zijn), doen het merendeel in het huishouden, laten grote financiële beslissingen aan de man, zitten zelden achter het stuur als ze samen in de auto zitten, rijden sowieso de kleinere auto en zijn ook in bed niet dominant.
Niet met je eens, neem je laatste punt: zijn in bed niet dominant. Nu, wie heeft er hoofdpijn, is te moe, enz. Dat is (ook) dominantie. De vrouw domineert meestal of er überhaupt sex komt.
Gelukkig heb IK een NIET dominante en niet nederlandse vrouw! God bless.
En nog mooier .... dat vindt zij ook. Mijn vrouw wil veel met haar vriendinnen zijn (samen werken, praten, uitgaan, lachen en dansen = 70-er jaren disco, salsa en zo, missionaris-sex en het huishouden doen, koken. En niet denken, regelen, beslissen, brieven schrijven, verzekeringen en andere geldzaken onderzoeken en over besluiten, winterbanden monteren, kosten baten vergelijking zonnepanelendak, belastingformulier, vaste betalingen incasso regelen, losse rekeningen internet bankieren, meterstanden opnemen, tv zenders instellen, voordeur openen als het donker is en er iemand aanbelt, auto rijden als het verder is dan in het dorp enz enz.

:Y :Y
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:09:36 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_166101652
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:45 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Niet met je eens, neem je laatste punt: zijn in bed niet dominant. Nu, wie heeft er hoofdpijn, is te moe, enz. Dat is (ook) dominantie. De vrouw domineert meestal of er überhaupt sex komt.
En nog mooier .... dat vindt zij ook. Mijn vrouw wil veel met haar vriendinnen zijn (samen werken, praten, uitgaan, lachen en dansen = 70-er jaren disco, salsa en zo, missionaris-sex en het huishouden doen, koken. En niet denken, regelen, beslissen, brieven schrijven, verzekeringen en andere geldzaken onderzoeken en over besluiten, winterbanden monteren, kosten baten vergelijking zonnepanelendak, belastingformulier, vaste betalingen incasso regelen, losse rekeningen internet bankieren, meterstanden opnemen, tv zenders instellen, voordeur openen als het donker is en er iemand aanbelt, auto rijden als het verder is dan in het dorp enz enz.

Precies. Je zegt hetzelfde als ik.
pi_166103646
quote:
[..]

Inderdaad, dit klinkt echt als de typische Nederlandse vrouw helaas...
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:38:53 #110
450228 LeesFoknl
pi_166104246
Wat wij, geboren leiders, in Nederland niet moeten lijden!

8)7 8)7
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:59:35 #111
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166104591
quote:

[..]

Typisch een man die een Nederlandse vrouw dus niet aankan. Ik heb ook ooit een buitenlandse vriendin gehad (wel Europees). Woonde gewoon hier in Amsterdam, maar ik ontdekte al snel waarom het nooit zou gaan werken. Ik heb ergens een beetje tegengas nodig van m'n vriendin/vrouw en dat kon zij mij niet geven. Seks was prima, maar in relationeel opzicht was ze te meegaand en op een bepaalde manier onzelfstandig. Juist die zelfstandigheid kan ik waarderen in de Nederlandse vrouw en het feit dat ze niet klakkeloos alles aan jou overlaten.

Dit heeft weinig met dominantie te maken, want een verliefde vrouw wil echt wel het beste voor haarzelf en haar vriend. Als een Nederlandse vrouw geen seks met je wilt, vind ze je op dat moment waarschijnlijk niet aantrekkelijk genoeg of is ze domweg niet verliefd op je. Als jij denkt dat dat met haar dominantie te maken heeft, zit je dus fout, want eerder met je eigen falen.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:01:11 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_166104612
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:59 schreef Cinemaniak het volgende:

Als een Nederlandse vrouw geen seks met je wilt, vind ze je op dat moment waarschijnlijk niet aantrekkelijk genoeg of is ze domweg niet verliefd op je. Als jij denkt dat dat met haar dominantie te maken heeft, zit je dus fout, want eerder met je eigen falen.
Hier zit meer waarheid achter dan veel mannen denken. Al is het 'falen' van de man ook het punt niet, wel dat de aantrekkingskracht is verdwenen.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:05:10 #113
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166104680
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hier zit meer waarheid achter dan veel mannen denken. Al is het 'falen' van de man ook het punt niet, wel dat de aantrekkingskracht is verdwenen.
Falen misschien niet, maar dan lukt het je blijkbaar niet om jezelf te ontwikkelen in de man die zij voor ogen heeft. Net als ik zou afknappen op een vriendin die zichzelf niet ambitieus zou opstellen of op een bepaalde manier sexy durft te zijn.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:17:05 #114
450228 LeesFoknl
pi_166104845
Cinemaniak, DAT is nou precies het verschil tussen man en vrouw. De westerse (nederlandse) vrouw wil de man "ontwikkelen", her-opvoeden, veranderen. leren ... zich beter te kleden, te dansen (welke man danst nou !? Prullaria door het hele huis te verspreiden onder het mom van gezellig etc. De man is maar een uitgangspunt, een projectje, hij is nog niet af genoeg. Hij is leuk, maar als ie nou nog een beetje meer dit of een beetje meer dat ...
De man daarentegen houdt van zijn vrouwtje! Zoals ze is houdt hij van haar, zal hij haar beschermen en voor haar zorgen, de moeilijke dingen voor haar regelen,alles voor haar doen om haat luizeleventje nog makkelijker te maken. Voor hem hoeft zij niet te veranderen. Integendeel, hij wil helemaal niet dat ze verandert !! Blijf jij maar dat lieve wat domme en naieve meisje met mooie lange haren en alsjeblief verander niet in zo een bitse bitch met kort haar, zo een commandeur die haar man behandelt alsof ie een van de kinderen is. heb je dit, vergeet je niet dat ......, hoe vaak heb ik je niet gezegd dat ......

Breek me de bek niet open !!

:X :X :X

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 21-10-2016 13:30:16 ]
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:28:44 #115
450228 LeesFoknl
pi_166105019
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:59 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Typisch een man die een Nederlandse vrouw dus niet aankan. Ik heb ook ooit een buitenlandse vriendin gehad (wel Europees). Woonde gewoon hier in Amsterdam, maar ik ontdekte al snel waarom het nooit zou gaan werken. Ik heb ergens een beetje tegengas nodig van m'n vriendin/vrouw en dat kon zij mij niet geven. Seks was prima, maar in relationeel opzicht was ze te meegaand en op een bepaalde manier onzelfstandig. Juist die zelfstandigheid kan ik waarderen in de Nederlandse vrouw en het feit dat ze niet klakkeloos alles aan jou overlaten.

Dit heeft weinig met dominantie te maken, want een verliefde vrouw wil echt wel het beste voor haarzelf en haar vriend. Als een Nederlandse vrouw geen seks met je wilt, vind ze je op dat moment waarschijnlijk niet aantrekkelijk genoeg of is ze domweg niet verliefd op je. Als jij denkt dat dat met haar dominantie te maken heeft, zit je dus fout, want eerder met je eigen falen.
Neen, zo is het niet. Mijn vrouw is Aziaat. Die vrouwen zijn super dominant. dat is een fabeltje van die Aziatische poppetjes die zo volgzaam en slaafs zijn. Het gaat er bij hen om dat de rollenverdeling anders, veel duidelijker en instinctief en natuurlijker is. Jij behoort gewoon een heel goede man te zijn die perfekt voor zijn vrouw en hun kinderen zorgt. Hij bezorgt haar geen gezichtsverlies, integendeel, status. En zij heeft de rol van verzorgster van kind(eren) en man. in die volgorde en dat nagenoeg perfekt. In ieder geval veel verder gaand dan de nederlandse vrouw. Als je aan die wensen van de vrouw niet toekomt, dan is de liefde ook snel gedaan. Daar staat ook tegenover, zolang jij goed voor het gezin zorgt, zal zij ook voldoen aan zijn behoeftes.Zelfs als jullie ruzie hebben en niet met mekaar spreken, dan zal ze bv. geen sex weigeren. Daar heb je als je goed zorgt voor vrouw en kind gewoon recht op.
Hier in Nederland (West Europa) gaat de vrouw dan wel naar de sociale dienst en dan vervangt die het zorgen van de man wel met een uitkering, een flatje en huursubsidie. Daar is in al die honderdduizenden jaren mensheid het in de laatste 50 jaren en ook alleen maar in een kleine minderheid (de westerse landen) in de wereld anders gegaan.

:W :W

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 21-10-2016 13:47:28 ]
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:39:20 #116
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166105186
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:28 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, zo is het niet. Mijn vrouw is Aziaat. Die vrouwen zijn super dominant. dat is een fabeltje van die Aziatische poppetjes die zo volgzaam en slaafs zijn. Het gaat er bij hen om dat de rollenverdeling anders, veel duidelijker en instinctief en natuurlijker is. Jij behoort gewoon een heel goede man te zijn die perfekt voor zijn vrouw en hun kinderen zorgt. Hij bezorgt haar geen gezichtsverlies, integendeel, status. En zij heeft de rol van verzorgster van kind(eren) en man. in die volgorde en dat nagenoeg perfekt. In ieder geval veel verder gaand dan de nederlandse vrouw. Als je aan die wensen van de vrouw niet toekomt, dan is de liefde ook snel gedaan. Daar staat ook tegenover, zolang jij goed voor het gezin zorgt, zal zij ook voldoen aan hun behoeftes. zelfs als jullie ruzie hebben en niet met mekaar spreken, dan zal ze bv. geen sex weigeren. Daar heb je als je goed zorgt voor vrouw en kind gewoon recht op.
Hier in Nederland gaat de vrouw dan wel naar de sociale dienst en dan vervangt die het zorgen van de man wel met een uitkering, een flatje en huursubsidie. Daar is in al die honderdduizenden jaren mensheid het in de laatste 50 jaren en ook alleen maar in een kleine minderheid in de wereld anders gegaan.
Nou.. veel plezier nog met je volgzame vrouwtje. Aan mij is zo'n materialistische en passieloze verbinding tussen man en vrouw niet besteed.... met je rollenverdeling. Dat is namelijk wat het is, één groot rollenspel, ipv een gelijkwaardige relatie waarin je elkaar daadwerkelijk aantrekkelijk vindt en onlosmakelijk verbonden bent. Ik lees aan alles dat jij niet snapt hoe een Nederlandse vrouw in elkaar steekt (het niet aankan) en een bijna mechanische relatie prefereert boven iemand die jou kan versterken.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:39:50 #117
450228 LeesFoknl
pi_166105194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De aantrekkingskracht van de man voor de vrouw is verdwenen. Ja, daar kun je makkelijk over meepraten als je zelf nog geen 20 en meer jaren met dezelfde samen bent. Als je niet zelf de 50 gepasseerd bent. En dat is beiderzijds. De vrouw vindt de man niet meer aantrekkelijk; buikje, kalend, sex vaak het bekende stramien. En de man had ook liever dat jonge meisje van vroeger (dat ze ooit was) gehad. Daar doe je niks aan.
Echter: de man blijft zorgen voor zijn gezin, voor de behoeftes van het gezin.
Wat gebeurt met de behoeftes van de man? De behoefte aan sex. Bij vrouwen gaat dat over, die willen dan geen sex meer na hun 50 ste of iets later (of vroeger). Nu, dan krijgt de nederlandse (westerse) man nauwelijks of geen sex meer. Zij bevredigt niet meer de sexuele behoeftes, wat grote behoeftes zijn voor een man, van hem, terwijl hij vaak steeds beter kan en ook doet zorgen (door carriere te maken bv) voor het gezin, voor haar zorgt.

8)7 8)7 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 21-10-2016 14:07:41 ]
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:43:10 #118
450228 LeesFoknl
pi_166105240
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja? En de man ligt in die tijd op de bank? Neen, die doet zijn deel, zijn taken, zorgen dat er eten wonen, mogelijkheden tot ontplooing van het gezin zijn, kunnen zijn.
En dat ze de kleinere auto rijden is omdat ze vaak niet zo goed met een grote auto overweg kunnen, omdat ze meestal kortere stukken in rond het dorp rijden: boodschappen doen, kinderen halen en brengen, effe bij familie of vriendin binnen. In mijn familie zijn de enigen die meer dan 10 km naar hun werk rijden (en wel 85 km!) 2 mannen met serieuze banen.

[ Bericht 8% gewijzigd door LeesFoknl op 21-10-2016 13:53:52 ]
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:05:19 #119
450228 LeesFoknl
pi_166105535
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 13:39 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Nou.. veel plezier nog met je volgzame vrouwtje. Aan mij is zo'n materialistische en passieloze verbinding tussen man en vrouw niet besteed.... met je rollenverdeling. Dat is namelijk wat het is, één groot rollenspel, ipv een gelijkwaardige relatie waarin je elkaar daadwerkelijk aantrekkelijk vindt en onlosmakelijk verbonden bent. Ik lees aan alles dat jij niet snapt hoe een Nederlandse vrouw in elkaar steekt (het niet aankan) en een bijna mechanische relatie prefereert boven iemand die jou kan versterken.
Volgzaam? Materialistisch? Passieloos? Mechanische relatie? Nou zeg! Neen jongeman, ze heft meer passie als een nederlandse die half zo oud is! Materialistisch, neen, zo is de (onze) rolverdeling (overigens voor veruit de meeste mensen in de wereld). Volgzaam? Die doet precies wat ze wil.
Ik herken het opgeheven vinggertje van Nederland in jou. Iedereen mag doen wat ie wil, we zijn allemaal zo lekker vrij. Ja, behalve diegenen die ergens anders voor kiezen. En weet je, als ik nou van een of andere net ontdekte stam in een oerwoud zou zijn, dan zou je weer in de bres voor mij springen. Neen, die mensen zijn zo, die hebben recht op hun eigen cultuur, hun eigen leven, die mogen daar voor kiezen. Maar hier in Nederland, je buren, niet dus. Salonsocialist!
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:16:42 #120
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166105709
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:05 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Volgzaam? Materialistisch? Passieloos? Mechanische relatie? Nou zeg! Neen jongeman, ze heft meer passie als een nederlandse die half zo oud is! Materialistisch, neen, zo is de (onze) rolverdeling (overigens voor veruit de meeste mensen in de wereld). Volgzaam? Die doet precies wat ze wil.
Ik herken het opgeheven vinggertje van Nederland in jou. Iedereen mag doen wat ie wil, we zijn allemaal zo lekker vrij. Ja, behalve diegenen die ergens anders voor kiezen. En weet je, als ik nou van een of andere net ontdekte stam in een oerwoud zou zijn, dan zou je weer in de bres voor mij springen. Neen, die mensen zijn zo, die hebben recht op hun eigen cultuur, hun eigen leven, die mogen daar voor kiezen. Maar hier in Nederland, je buren, niet dus. Salonsocialist!
Joh, al ga je voortaan op je handen lopen en creëer je een heel harem met Aziatische vrouwen.. dat kan mij niks schelen. Ik vind inderdaad dat iedereen mag doen wat ie wilt, maar uit jouw reacties komt een shitload aan ongenuanceerde excuses om maar je gelijk te halen - wat je in feite ook weer direct tegenspreekt (dat is dan wel weer grappig). Maar goed... 't zijn niet mijn frustraties, dus ik laat ze graag aan jou.
pi_166106545
Genoeg vrouwen die de broek aan willen in een relatie. Ik zou het alleen niet bij een eerste date vermelden, want diezelfde vrouwen willen wel zogenaamd een 'stoere vent'. :')
pi_166115956
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef benutzername_333 het volgende:

[..]

Hoi Ellen,

Alsnog bedankt voor je reacties... Ik heb inderdaad een tijd geleden een online profiel aangemaakt maar zoals voorspeld, vallen de meeste vrouwen niet op onderdanige mannen. Vooral niet wanneer ze boven de 2 meter zijn en zelf een dominant uiterlijk hebben zoals ik. De heren hierboven hebben volgensmij toch wel gelijk dat de meeste dominante vrouwen qua uiterlijk toch op 'zwak' uitziende mannen vallen. Ook ben ik begin-midden 20 en dat speelt ook een rol. Wellicht heb ik meer geluk als ik tegen de 30 ben.

Ik heb je reacties in je topic gelezen en jij echt een ideale relatie! Mooi om dat allemaal te lezen.
Je zult wat meer je best moeten doen met zoeken, dan loop je vanzelf wel iemand tegen het lijf. Ik denk dat je het beste in kringen van hoger opgeleide vrouwen kunt kijken, voor hen biedt deze levenswijze het meeste voordeel. Ik denk niet dat dominante vrouwen eerder voor een zwakker of minder mannelijke man kiezen. Of val jij wellicht op minder vrouwelijke vrouwen?
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 09:03:15 #123
450228 LeesFoknl
pi_166120750
Denk dat het er ook aan ligt hoe je het brengt: Neem een dominante man, hoe zou je dat omschrijven:

Man, dominant sterke doorzetter, weet precies wat ie wil en is aktief en pro aktief om datgene ook te bereiken zoekt lieve zorgzame vrouw waarbij gezin en thuis op nr. 1 staat, en waarvoor hij goed zal zorgen dat het hen aan niks ontbreekt.
Denk dat je hier in 80 % van de wereld goed mee scoort!

Nu die 2 meter grote kerel die net niet dominant is.

Schrijf:
Man, ruim 2 meter grote teddybeer zoekt een lieve sterke vrouw die weet wat ze wil en aktief leidinggevend hiernaar streeft. Ofschoon een imposante grote man ben ik beslist niet agressief of dominant maar ga ik voor gezamenlijk overleg om samen dingen te besluiten. Harmonie, zeker in een relatie zijn echt belangrijk voor mij!

Sluit mij bij Ellen 1984 aan dat je meer kansen zult hebben bij hoger opgeleide vrouwen. Denk je aan adverteren in dagbladen (gebeurt dat nog?) dan bv Trouw en NRC, Volkskrant.

Sukses ^O^ ^O^
pi_166121405
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
En natuurlijk zijn er ook genoeg homo's die niet aan bovenstaand stereotype voldoen maar als je die stereotypes ziet dan zijn het wel echt homo's.
Wat jij als homo beschrijft is hier waar ik woon eerder gewoon een beetje pauper/tokkie, type auto-tuner zeg maar. :D
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:39:09 #125
450228 LeesFoknl
pi_166121635
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:16 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Joh, al ga je voortaan op je handen lopen en creëer je een heel harem met Aziatische vrouwen.. dat kan mij niks schelen. Ik vind inderdaad dat iedereen mag doen wat ie wilt, maar uit jouw reacties komt een shitload aan ongenuanceerde excuses om maar je gelijk te halen - wat je in feite ook weer direct tegenspreekt (dat is dan wel weer grappig). Maar goed... 't zijn niet mijn frustraties, dus ik laat ze graag aan jou.
Puh!

_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')