een vrouw met een eigen mening is zeldzaamquote:Op donderdag 12 november 2015 09:23 schreef davako het volgende:
Aldus achmed, die überhaupt niet een vrouw kan waarderen met een eigen mening.
Alsof jij vrouwen kentquote:Op donderdag 12 november 2015 09:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
een vrouw met een eigen mening is zeldzaam
het overgrote deel vertoont kudde gedrag en zal gedrag, waarden en normen imiteren dat op dat moment populair en maatschappelijk aanvaard zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
quote:Op donderdag 12 november 2015 09:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]Die heeft afstand van je genomen, vanwege je dramatische prestaties. Elk jaar weer veel lol als jij besproken wordt op familie dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je een homofiele moslim?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:26 schreef Ravage het volgende:
TS houdt wel heel erg van mannen.. Zou hij...?
in de kontquote:Op donderdag 12 november 2015 09:26 schreef Ravage het volgende:
TS houdt wel heel erg van mannen.. Zou hij...?
Nice.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:30 schreef zovty het volgende:
Op zich heb je wel een punt.
De maatschappij heeft er eeuwen over gedaan om tot een bepaalde, wat men nu traditionele noemt, rolverdeling te komen. Aangezien we nu in een tijd leven waarin traditie een vieze bijsmaak heeft gekregen moet die rolverdeling die zich eeuwen en eeuwen heeft kunnen ontwikkelen/bijschaven/perfectioneren huphup uit het raam.
Er is niet zoveel mis met vrouwen die thuis blijven en voor de kinderen zorgen. Er is geen (jong)volwassene die zal zeggen: oh jongen, mijn moeder was vroeger ALTIJD thuis als er iets was of als ik van school kwam. Dan waren er koekjes en thee. Echt zo kut. Het huis was aan kant, en als mijn vader thuis kwam dan gingen we eten. Echt eten, door mijn moeder zelf gemaakt. Daarom ben ik nu zelf zo'n lui vetvreetvarken, omdat ik het thuis verkeerd heb geleerd.
Nooit hoor je dat, echt nooit.
Maar er is geen reden om aan te nemen dat die rolverdeling niet anders kan zijn. Het is misschien niet traditioneel, maar dan is er nog steeds een rolverdeling. Vader zorgt voor de kinders in het huishouden en moeders zorgt voor brood op de plank
En ik denk dat het daar vaak misgaat bij de vrouwtjes, die verwarren traditioneel met rolverdeling. Er is niks mis met verschillende aanvullende taken, dat maakt de ene partner niet meer of minder dan de ander. Maar een gezin heeft niks aan twee even hardwerkende en even veel verdienende ouders als je kinderen eindeloos moeten overblijven op school en alleen magnetronmaaltijden krijgen voorgeschoteld.
En nu zeg ik hetzelfde als TS, maar dan als betere troll verpakt.
Succes.
Het is wel beter wanneer 1 partner het geld verdient en 1 partner het huishouden doet. Dat is duidelijk en voorkomt ook discussies over wie wat doet.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:30 schreef zovty het volgende:
De maatschappij heeft er eeuwen over gedaan om tot een bepaalde, wat men nu traditionele noemt, rolverdeling te komen. Aangezien we nu in een tijd leven waarin traditie een vieze bijsmaak heeft gekregen moet die rolverdeling die zich eeuwen en eeuwen heeft kunnen ontwikkelen/bijschaven/perfectioneren huphup uit het raam.
Er is niet zoveel mis met vrouwen die thuis blijven en voor de kinderen zorgen. Er is geen (jong)volwassene die zal zeggen: oh jongen, mijn moeder was vroeger ALTIJD thuis als er iets was of als ik van school kwam. Dan waren er koekjes en thee. Echt zo kut. Het huis was aan kant, en als mijn vader thuis kwam dan gingen we eten. Echt eten, door mijn moeder zelf gemaakt. Daarom ben ik nu zelf zo'n lui vetvreetvarken, omdat ik het thuis verkeerd heb geleerd.
Maar er is geen reden om aan te nemen dat die rolverdeling niet anders kan zijn. Het is misschien niet traditioneel, maar dan is er nog steeds een rolverdeling. Vader zorgt voor de kinders in het huishouden en moeders zorgt voor brood op de plank
En ik denk dat het daar vaak misgaat bij de vrouwtjes, die verwarren traditioneel met rolverdeling. Er is niks mis met verschillende aanvullende taken, dat maakt de ene partner niet meer of minder dan de ander. Maar een gezin heeft niks aan twee even hardwerkende en even veel verdienende ouders als je kinderen eindeloos moeten overblijven op school en alleen magnetronmaaltijden krijgen voorgeschoteld.
Succes.
Top!quote:Op donderdag 12 november 2015 11:07 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Het is wel beter wanneer 1 partner het geld verdient en 1 partner het huishouden doet. Dat is duidelijk en voorkomt ook discussies over wie wat doet.
Ik werk (als vrouw) buiten de deur en mijn man doet het huishouden. Dat is bij ons nu eenmaal zo ontstaan en ik verdien nu ook meer dan mijn man zou doen als hij zou werken.
Voor ons een prima oplossing, want ik houd echt niet van afwassen en strijken, en mijn man is er nu ook heel tevreden mee.
Nou, dat valt wel mee want we hebben een behoorlijk groot huis en ik wil wel dat alles gewoon altijd netjes is. Zelf doe ik echt absoluut niks aan het huishouden. Ik denk dat hij toch wel meer dan 60 uur per week aan het koken, poetsen, wassen, strijken is. Een huisvrouw is nooit klaar, zeggen ze wel eens.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan heeft je man een luizenleventje.
Maar als jullie er heppie mee zijn, dikke prima.
Ik voel me anders wel aardig falend nu ik niet kan werken en daardoor tijdelijk geen inkomen heb. Gelukkig wel goed gespaard van tevoren, maar leuk is anders. Ben dan ook wel van plan straks de draad weer op te pakken. Zal uiteraard niet fulltime zijn, maar het is wel fijn als je gewoon schoenen van 140 kunt kopen van je eigen geld en niet van het geld dat je kerel bij elkaar heeft gewerkt.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:30 schreef zovty het volgende:
Succes.
Ik weet niet hoe je dat rekent, maar als hij zegt dat het 1,5 uur duurt om een was te draaien en dan nog eens uurtje in de droger wil niet zeggen dat hij 2,5 uur bezig is geweest hequote:Op donderdag 12 november 2015 11:23 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee want we hebben een behoorlijk groot huis en ik wil wel dat alles gewoon altijd netjes is. Zelf doe ik echt absoluut niks aan het huishouden. Ik denk dat hij toch wel meer dan 60 uur per week aan het koken, poetsen, wassen, strijken is. Een huisvrouw is nooit klaar, zeggen ze wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |