abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166121873
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 22:05 schreef Ellen_1984 het volgende:

[..]

Je zult wat meer je best moeten doen met zoeken, dan loop je vanzelf wel iemand tegen het lijf. Ik denk dat je het beste in kringen van hoger opgeleide vrouwen kunt kijken, voor hen biedt deze levenswijze het meeste voordeel. Ik denk niet dat dominante vrouwen eerder voor een zwakker of minder mannelijke man kiezen. Of val jij wellicht op minder vrouwelijke vrouwen?
Ik heb eerlijk gezegd geen hoge eisen wat uiterlijk betreft en of ze nou erg vrouwelijk of mannelijk eruit zien. Het is ook niet dat ik op zoek ben naar een sugar momma omdat ik zelf geen geld heb. Heb een eigen online bedrijf en eigen huis.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 09:03 schreef LeesFoknl het volgende:

Sluit mij bij Ellen 1984 aan dat je meer kansen zult hebben bij hoger opgeleide vrouwen. Denk je aan adverteren in dagbladen (gebeurt dat nog?) dan bv Trouw en NRC, Volkskrant.

Sukses ^O^ ^O^
Ja denk inderdaad dat ik me ga aanmelden bij een hoger opgeleiden dating site ondanks dat ik zelf niet erg hoog opgeleid ben.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:10:57 #127
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166122063
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:44 schreef aquawoman het volgende:
Wat zie jij als dominant TS? Moet ze een moederrol voor je hebben en je vertellen wat je aanmoet en wat je verder moet doen? Of wil je inderdaad meer een dominante vrouw op seksueel gebied?
Ja, wil je dat de vrouw gezinshoofd is of wil je veel meer.

Wat voor mij persoonlijk onbegrijpelijk is, want voor mij betekent dominant zijn niet vernederen. Bah !! :r

oO/ ~O>

[ Bericht 5% gewijzigd door Samzz op 22-10-2016 23:16:04 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:44:27 #128
450228 LeesFoknl
pi_166122550
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 22:25 schreef jaha het volgende:

[..]

Het meisje waar ik op mijn 12e verliefd op was, was gewoon een Nederlands meisje. Iets jonger dan ik maar wel dominanter. Op mijn 15e een meisje uit Kosovo, op mijn 16e uit Italië, daarna pas op mijn 25e weer een meid uit Libanon, daarna uit Marokko, Bolivia en Ghana. Nu probeer ik weer wat met Nederlandse vrouwen, maar boven de 25 is het ijskonijngehalte bij velen wel erg hoog.
Wat is een ijskonijn?
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:55:36 #129
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166122693
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:10 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, wil je dat de vrouw gezinshoofd is of wil je veel meer.

Wat voor mij persoonlijk onbegrijpelijk is, want voor mij betekent dominant zijn niet vernederen. Bah !! :r

oO/ ~O>
Voor iemand die de meest onderdanige en volgzame vrouwen (Aziatisch) al dominant vindt, is die definitie toch al scheefgetrokken. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Samzz op 22-10-2016 23:16:22 ]
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:46:05 #130
450228 LeesFoknl
pi_166123438
Er bestaan beslist onderdanige en volgzame vrouwen in Azie, alleen van de meer dan 300 die ik ken zijn er toch heel weinig onderdanig en volgzaam. Dat zijn dan Filipijnse vrouwen en de enkele tientallen Thaise vrouwen die ik ken,zijn eigenlijk nog erger!
Je kunt bij die vrouwen alleen dominant zijn als man als je ook echt dominant bent, echt iets in je mars hebt. Waarmee ik niets ten nadele van andere mannen wil zeggen. Die Filpijnse en Thaise vrouwen leven in een wereld waar het vaak nog letterlijk vechten om te overleven, vechten om het bestaan, is. Die prikken ook zo door smoesjes en rolletjes, stoer doen, de grote rijke patser spelen, geldgooierij enz. heen.
De Filipijnen zijn wat men noemt (als ik het goed schrijf) een matriarchaat. De vrouw is daar beslist de dominante in de relatie, maar ook vaak in het zakenleven.

Nu ik bovenstaande zo lees, denk ik dat zo een Aziatische best wel iets voor de ts-er zou kunnen zijn. Hoe groter hoe mooier hij is, hoe liever ze het hebben. Dat geldt idem voor blank ook. Heeft eigen huis, eigen bedrijf, goed inkomen. Hij wenst een dominante vrouw. Ja, hij zou zeker goed overkomen bij deze vrouwen. Studie zegt daar niet zoveel, het gaat daar meer om hoe slim ben je om geld te verdienen (om je gezin te verzorgen en kansen, mogelijkheden te bieden.. Dat geeft veel meer aanzien in Azie als een opleiding.
En, als ervaringsdeskundige op dat gebied kan ik je ook verzekeren dat ze in bed ook vaak best tot echt dominant zijn. Ook wat de frequentie betreft. Die zorgen wel dat de man geen trek krijgt op straat, want zijn behoeftes zullen volop bevredigt zijn. Daar nemen die vrouwen echt geen risico´s mee, dat voorkomen die wel.

Zelf ben ik dominant, ook in en door mijn beroepsleven, maar laat ik de vrouw alles wat onbelangrijk is rustig regelen en beslissen. Ik ben niet dominant om het dominante, maar gewoon als het nodig is. Doordat ik zo vaak dominant ben, ja, zelfs moet zijn, geef ik graag in bed de leiding aan de vrouw. Mits ze mijn voorkeuren kent en mijn behoeftes invult.

:Y :Y :Y
pi_166125006
Ik heb wel eens webcamseks gehad met Filipijnse vrouwen (van 25 - 30 jaar, don't worry). Op één of andere manier zijn ze een stuk makkelijker met zoiets dan vrouwen uit andere landen in die regio. Volgens mij is het hun manier om een rijke westerse man aan zich te binden. Vrouwen uit bijv. India of de Arabische landen willen dat misschien ook wel maar zijn veel preutser opgevoed en zullen het wel uit hun hoofd laten om zoiets voor te stellen...
pi_166136587
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 10:57 schreef benutzername333_ het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen hoge eisen wat uiterlijk betreft en of ze nou erg vrouwelijk of mannelijk eruit zien. Het is ook niet dat ik op zoek ben naar een sugar momma omdat ik zelf geen geld heb. Heb een eigen online bedrijf en eigen huis.

[..]

Ja denk inderdaad dat ik me ga aanmelden bij een hoger opgeleiden dating site ondanks dat ik zelf niet erg hoog opgeleid ben.
Misschien is dat dan juist de aantrekkelijke combinatie.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:04:15 #133
450228 LeesFoknl
pi_166227864
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:07 schreef jaha het volgende:
Ik heb wel eens webcamseks gehad met Filipijnse vrouwen (van 25 - 30 jaar, don't worry). Op één of andere manier zijn ze een stuk makkelijker met zoiets dan vrouwen uit andere landen in die regio. Volgens mij is het hun manier om een rijke westerse man aan zich te binden. Vrouwen uit bijv. India of de Arabische landen willen dat misschien ook wel maar zijn veel preutser opgevoed en zullen het wel uit hun hoofd laten om zoiets voor te stellen...
Hoe bedoel je, dat het hun manier is om mannen aan hen te binden? Dat is .... voor het geld. En de hoop is natuurlijk iemand zo ver te krijgen maandelijks "support" te sturen. Ik raad je aan het zakelijk te houden! Anders betaal je straks veel meer (Kerst, oma is ziek, mama ook, baby ook. Huur, licht wordt afgesloten, kind door hondsdolle hond gebeten, schoolgeld, wil ukay ukay (tweedehands kleding uit het westen in de haven kopen en dan op straat of standje met winst verkopen) of sari sari store of cafetaria of van de gefinancieerde scooter kunnen ze net niet die laatste maandbetaling betalen en dan halen ze de scooter terug; please my friend, darling, only one month, only (ieder bedrag wordt altijd only bijgezegd en zelfs op cheques geschreven hehe) XXX peso. En heb je steeds vaker pech bij het sex web contact dat er bv net geen internet is, dat ze weg moeten, dat ze in de "province" is naar haar nicht en dat daar geen telefoon of internet is enz.
En mocht je erheen gaan, wees zeer voorzichtig, want dat zijn niet de besten, die voor sex web cams zitten!

:X :X
pi_166229506
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

<Verhaal>
:X :X
Ervaring mee? :? :P
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:52:39 #135
450228 LeesFoknl
pi_166229624
Persoonlijk, neen, heb nog nooit een webcamsex ding gebeld of zo.
Ken wel de Filipijnen goed. Heb er jaren gewoond.
Maar is toch duidelijk dat dit een schimmig wereldje is, want ... het is verboden, vaak in handen van buitenlanders en met behulp van bepaalde politie agenten. Denk dat daar ook heel veel relaties met drugs en drugsgebruikers in deze wereld (sexwebcam) zullen zijn. Dus .... voorzichtig! Zou er bv nooit mee afspreken met zo een mocht ik er heen gaan.

:W :W
pi_166845013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Persoonlijk, neen, heb nog nooit een webcamsex ding gebeld of zo.
Ken wel de Filipijnen goed. Heb er jaren gewoond.
Maar is toch duidelijk dat dit een schimmig wereldje is, want ... het is verboden, vaak in handen van buitenlanders en met behulp van bepaalde politie agenten. Denk dat daar ook heel veel relaties met drugs en drugsgebruikers in deze wereld (sexwebcam) zullen zijn. Dus .... voorzichtig! Zou er bv nooit mee afspreken met zo een mocht ik er heen gaan.

:W :W
Haha. Je weet het anders wel heel goed te vertellen!
  woensdag 23 november 2016 @ 12:11:33 #137
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166846108
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het erg meevallen met de dominantie van de (Nederlandse) vrouw. De meeste zetten bijvoorbeeld hun carrière op een laag pitje ten gunste van de man (en krijgen spijt als ze 40 zijn), doen het merendeel in het huishouden, laten grote financiële beslissingen aan de man, zitten zelden achter het stuur als ze samen in de auto zitten, rijden sowieso de kleinere auto en zijn ook in bed niet dominant.
Is helemaal waar. Des te groter is de tegenvaller als je er dan bij een verbouwing achter komt wat voor een draak er onder verborgen zit.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 23 november 2016 @ 16:45:45 #138
450228 LeesFoknl
pi_166851053
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:18 schreef Ellen_1984 het volgende:

[..]

Ah, dank je. Ik kan inderdaad goed vertellen, omschrijven.

^O^ :W
pi_166851363
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:18 schreef Ellen_1984 het volgende:

[..]

Jij weet er ook goed op terugtekomen na een maand.
  woensdag 23 november 2016 @ 17:09:14 #140
450228 LeesFoknl
pi_166851415
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het erg meevallen met de dominantie van de (Nederlandse) vrouw. De meeste zetten bijvoorbeeld hun carrière op een laag pitje ten gunste van de man (en krijgen spijt als ze 40 zijn), doen het merendeel in het huishouden, laten grote financiële beslissingen aan de man, zitten zelden achter het stuur als ze samen in de auto zitten, rijden sowieso de kleinere auto en zijn ook in bed niet dominant.
Neen, jij "vertaalt" het aleen verkeerd!

Ik zie het als volgt:
.... zetten bijvoorbeeld hun carriere op een laag pitje ten gunste van de man = zijn lui en laten liever de man werken
....... (en krijgen spijt als ze 40 zijn) ............ ja, dan dromen ze van die topfuncties die ze toch nooit bereikt hadden, Ze dromen niet over de werkelijkheid. Want de werkelijkheid van echt werken kennen ze niet!
........ doen het merendeel in het huishouden........ Tja, heb zelf het huishouden een tijd gedaan. En dan alles, voor 2 personen in een huis met 4 slaapkamers, tuin etc. Was er 6 uren per week mee bezig. Als madame niet werkt moet de man dan ook nog na zijn werk het huishouden gaan doen? Voor of na dat ie zijn loon heeft afgegeven?
....... laten grote financiele beslissingen aan de man............ ja logisch, hij verdient toch het geld! En daarnaast, de meeste vrouwen zijn daar toch te "onzakelijk" voor. En ook iets heel vrouwelijks: als het misgaat dan is hij het natuurlijk schuld. De vrouw denkt: doe niets, en dat zoveel mogelijk, dan doe je ook niets fout. Als we het allemaal aan de vrouwen hadden overgelaten zaten we nog in een grot! (Enkele uitzonderingen, spelingen der natuur zoals Madame Curie daargelaten).
....... Zitten zelden achter het stuur van de auto, rijden sowieso de kleinere auto. ..... Haha, dat vind ik nog de leukste.Vrouwen rijden niet graag ....... omdat ze het gewoon niet kunnen! De doorsnee vrouw krijgt nog geen Fiat Pinda geparkeerd op een bushalte!!
....... Vrouwen zijn in bed niet dominant. ..... Dat verwoord je verkeerd. Vrouwen hebben geen passie maar zijn passief. Is niet dat ze niet dominant willen zijn, er zit gewoon in 99% van de vrouwen te weinig passie en te weinig pit om dominant te zijn.

Kortom, het niet dominant zijn van de vrouw is geen keuze van hen, maar gewoon onmacht! Daarom proberen ze het op alerlei slinkse manieren bij die mannen die niet zo sterk of intelligent zijn. Dat is geen natuurlijke dominantie vanuit overwicht zoals je in de natuur ziet bij bv de mannetjes leeuw en de olifanten stier. Dat zijn slechts wat trucjes en manipulaties.

:{w :{w
  woensdag 23 november 2016 @ 17:15:16 #141
450228 LeesFoknl
pi_166851486
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:04 schreef vaduz het volgende:

[..]

Jij weet er ook goed op terugtekomen na een maand.
Ja, doe dit tussen mijn drukke werkzaamheden en bezigheden door, beetje ontwuikkelingshulp noemen we het maar.
  donderdag 24 november 2016 @ 08:52:49 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_166864090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik zie het als volgt:
.... zetten bijvoorbeeld hun carriere op een laag pitje ten gunste van de man = zijn lui en laten liever de man werken
....... (en krijgen spijt als ze 40 zijn) ............ ja, dan dromen ze van die topfuncties die ze toch nooit bereikt hadden, Ze dromen niet over de werkelijkheid. Want de werkelijkheid van echt werken kennen ze niet!
........ doen het merendeel in het huishouden........ Tja, heb zelf het huishouden een tijd gedaan. En dan alles, voor 2 personen in een huis met 4 slaapkamers, tuin etc. Was er 6 uren per week mee bezig. Als madame niet werkt moet de man dan ook nog na zijn werk het huishouden gaan doen? Voor of na dat ie zijn loon heeft afgegeven?
....... laten grote financiele beslissingen aan de man............ ja logisch, hij verdient toch het geld! En daarnaast, de meeste vrouwen zijn daar toch te "onzakelijk" voor. En ook iets heel vrouwelijks: als het misgaat dan is hij het natuurlijk schuld. De vrouw denkt: doe niets, en dat zoveel mogelijk, dan doe je ook niets fout. Als we het allemaal aan de vrouwen hadden overgelaten zaten we nog in een grot! (Enkele uitzonderingen, spelingen der natuur zoals Madame Curie daargelaten).
....... Zitten zelden achter het stuur van de auto, rijden sowieso de kleinere auto. ..... Haha, dat vind ik nog de leukste.Vrouwen rijden niet graag ....... omdat ze het gewoon niet kunnen! De doorsnee vrouw krijgt nog geen Fiat Pinda geparkeerd op een bushalte!!
....... Vrouwen zijn in bed niet dominant. ..... Dat verwoord je verkeerd. Vrouwen hebben geen passie maar zijn passief. Is niet dat ze niet dominant willen zijn, er zit gewoon in 99% van de vrouwen te weinig passie en te weinig pit om dominant te zijn.

Kortom, het niet dominant zijn van de vrouw is geen keuze van hen, maar gewoon onmacht! Daarom proberen ze het op alerlei slinkse manieren bij die mannen die niet zo sterk of intelligent zijn. Dat is geen natuurlijke dominantie vanuit overwicht zoals je in de natuur ziet bij bv de mannetjes leeuw en de olifanten stier. Dat zijn slechts wat trucjes en manipulaties.

Het is eigenlijk totaal niet relevant in dit topic, maar ik vind jouw wereldbeeld best eng.
BTW. Is het niet zo dat een kudde olifanten wordt geleid door het oudste vrouwtje? *gaat googlen*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_166864237
quote:

[..]

Ik zie het als volgt:

Ik moest heel hard lachen
  donderdag 24 november 2016 @ 13:07:55 #144
450228 LeesFoknl
pi_166867765
Lachen is gezond!
  donderdag 24 november 2016 @ 13:09:51 #145
450228 LeesFoknl
pi_166867823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 08:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het is eigenlijk totaal niet relevant in dit topic, maar ik vind jouw wereldbeeld best eng.
BTW. Is het niet zo dat een kudde olifanten wordt geleid door het oudste vrouwtje? *gaat googlen*
Zie je, daar begint het weer !! En leiden is iets anders dan dominantie. Ik, als man, ben beslist de dominante in onze relatie thuis. Maar mijn vrouw mag leiden. Totdat het belangrijk wordt of dat me iets niet bevalt! Dan kom ik, met mijn natuurlijke overwicht, hogere gewicht, meer kracht en langere tanden en dan prik ik die (olifanten) koe even in de kont en dan is die ook weer op haar plaats gezet!
pi_166869122
quote:

[..]

Ik zie het als volgt:

Hi-la-risch!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 24 november 2016 @ 17:32:24 #147
78918 SeLang
Black swans matter
pi_166872764
Ik ken aardig wat mannen die thuis geen reet te vertellen hebben. Alleen, is dat het soort dominantie dat TS zoekt?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_166878998
quote:

[..]

Ik zie het als volgt:
Of ze willen met hun man een kind. Maar één van de twee kan dat krijgen. En doorgaans (waarschijnlijk ook omdat het 'zo hoort') verzorgt zij dat kind ook.

quote:
Zes uur? Gaat het wel met haar? Niet ziek of allergisch geworden door al dat vuil?

quote:
Misschien klopte dit, 30 jaar geleden.

quote:
De hersenen van mannen en vrouwen verschilt, waardoor wij een beter ruimtelijk inzicht zouden hebben. Dit schijnt echter ook te wijten aan seksisme dat leidt tot andere opvoeding.

quote:

Met de eerste zin heb je deels gelijk; het is de keuze van 'de man' in een patriarchale samenleving.
1 + 1 = blauw
pi_166880513
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zie je, daar begint het weer !! En leiden is iets anders dan dominantie. Ik, als man, ben beslist de dominante in onze relatie thuis. Maar mijn vrouw mag leiden. Totdat het belangrijk wordt of dat me iets niet bevalt! Dan kom ik, met mijn natuurlijke overwicht, hogere gewicht, meer kracht en langere tanden en dan prik ik die (olifanten) koe even in de kont en dan is die ook weer op haar plaats gezet!
Je hebt dus gewoon geen mening?
pi_166954291
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef benutzername333 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om als onderdanige man een vrouw te vinden die zelf niet onderdanig, maar dominant is? Ik word alleen gelukkig van vrouwen die de baas zijn in de relatie. en nee ik zoek geen meesteres ofzo.
Ja die zijn er maar vrouwen worden niet zo opgevoed de man is meestal aan het stuur. Weetje wat probeer het in het leger daar vind je er vast een.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')