zit aan zwarte koffiequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom dan gaan we voor de haard theetjes drinken
wtf dat baby muziekjequote:
Samen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
Zin om mijn backpack vol te stouwen en hem te peren
Braafquote:
Kunnen we niet gewoon jouw auto pakken? Ik rijd wel, kan jij fokken en slapen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja let's do this we pakken de eerste trein die langskomt
Heb mijn auto verkochtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon jouw auto pakken? Ik rijd wel, kan jij fokken en slapen.
fuck 1 marry 3 kill 2quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:29 schreef Drug het volgende:
is zeer er nog? check cate lebon - crab day of kevin morby - singing saw
vaarwelquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja let's do this we pakken de eerste trein die langskomt
Tof!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow chaos bij Amsterdam CS. iemand voor trein gesprongen
Waarom spring je in godsnaam op zaterdag middag voor een trein. Doe dat lekker daar op maandagochtend tijdens de spits uren ofzo.quote:
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Amsterdam, alleen maar ellende. Kut stad. Heb altijd gezegd dat het enige goede uit Amsterdam de trein naar Den Haag is.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.
Wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.
ik wil alleen haar hand, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb voe haar handtekening al natuurlijk
Ik lees nergens iets over Amsterdam centraal. Zelfs op twitter niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb voe haar handtekening al natuurlijk
Bel de politie misschien heeft hij het over de toekomst en gaat hij zo iemand het spoor op duwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over Amsterdam centraal. Zelfs op twitter niet.
Zal ik het even afhakken voor je dan neem ik rest wel meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil alleen haar hand, eigenlijk
Ik overweeg serieus dat te doen ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bel de politie misschien heeft hij het over de toekomst en gaat hij zo iemand het spoor op duwen.
doe even normaal, zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik het even afhakken voor je dan neem ik rest wel mee
viespeuk, lekker trekken zeker hequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
lol. Nog steeds niet gedouched en aangekleed.
bahquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
lol. Nog steeds niet gedouched en aangekleed.
bij gebrek aan beter jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond wel even genieten van Heerenveen - Psv ouwe reus.
Ik stond om 06.30 al onder de douche.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met een gezin was hem dat niet overkomen he
Ben ook voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
bij gebrek aan beter ja
Hup Heerenveen
geil hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond om 06.30 al onder de douche.
Me 2.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pak liever eerst Leverkusen vs Dortmund mee
Beetje aan m'n website geknutseld en gehelicopterd wel ja. Nee, nog geen bier voorlopig, dat vind m'n buuv' niet zo tof en die komt eind van de middag. Bovendien wil ik ook een beetje nuchter kunnen skaten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
viespeuk, lekker trekken zeker he
heb je al biertje open? het is zaterdag dus dat kan gewoon
swansea - loserpool is nuquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pak liever eerst Leverkusen vs Dortmund mee
Dat eerste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
te weinig slaap of ben je ziek
skate zij ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje aan m'n website geknutseld en gehelicopterd wel ja. Nee, nog geen bier voorlopig, dat vind m'n buuv' niet zo tof en die komt eind van de middag. Bovendien wil ik ook een beetje nuchter kunnen skaten.
Zit niet te kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een armoedige kopbal man, stumpert
Meteen basisplek in oranje!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
gol golg olg oglg oglgolg lalaallalalala
leroy fer
niksquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Oranje de komende twee interlands?
Hoop er toch het beste van. Zit niet weer te wachten op een toernooi zonder NLDelftal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is de beste instelling mbt het nederlands elftal
0-10quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Oranje de komende twee interlands?
Waar zie jij Matip?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:43 schreef Le_Professeur het volgende:
haha matip ziet de bui al hangen
Jöel André Matip Job is een Duits-Kameroens voetballer die bij voorkeur als centrale verdediger speelt. Hij verruilde FC Schalke 04 in juli 2016 voor Liverpool.quote:
Schalke mist hem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jöel André Matip Job is een Duits-Kameroens voetballer die bij voorkeur als centrale verdediger speelt. Hij verruilde FC Schalke 04 in juli 2016 voor Liverpool.
Dacht in de Sc en zie hier geen negers momenteel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jöel André Matip Job is een Duits-Kameroens voetballer die bij voorkeur als centrale verdediger speelt. Hij verruilde FC Schalke 04 in juli 2016 voor Liverpool.
HIJ GLIMT WEER!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou je smerige praatjes eens voor je
moet ik je vitamine D geven?quote:
Ik eet heel simpel gesneden stokbrood met houmous.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Zo maar beginnen met voedselbereiding.
In m'n eentje doe ik ook wel 'ns simpel hoor, maar wanneer ik voor meerdere mensen eten maak wil ik het een beetje verzorgd hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet heel simpel gesneden stokbrood met houmous.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In m'n eentje doe ik ook wel 'ns simpel hoor, maar wanneer ik voor meerdere mensen eten maak wil ik het een beetje verzorgd hebben.
Net met de kruidenboter begonnen (bieslook/knoflook) en verder maak ik Vlaamse frieten, Griekse salade, falafel en zigeunersaus.
Heb al een kilo boonjes gedopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Zo maar beginnen met voedselbereiding.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat straks hard waaien
Op zaterdag.. ben je gek in je hoofd of zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net gedaan. Was weer afzien.
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zaterdag.. ben je gek in je hoofd of zo?
Ja, maar dat is alleen op woensdag.quote:
Oh, ik altijd lekker gek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen op woensdag.
Verder gewoon normaal
Hoi zoks
Ja, ik had niet anders verwachtquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had niet anders verwacht![]()
![]()
Heb je nog plannen voor het weekend?
Dank jequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Nee, niet echt eigenlijk.Jij wel?
inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nee, even lekker niets doen.
Ik ben vanmiddag al naar de stad geweest en daar was het druk genoeg.
Niets doen kan ook lekker zijn ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nee, even lekker niets doen.
Ik ben vanmiddag al naar de stad geweest en daar was het druk genoeg.
Ja, echt.. wat was ik denkende...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je tussen andere mensen begeven
Op zondag is het ook druk .. en op donderdag helemaal, want koopavond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad
waarom moeten mensen allemaal op zaterdag naar de stad
Jij snapt hetquote:
Heb in elke kamer ontsmettingszeep staanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt.. wat was ik denkende...
Gelijk gedoucht en dubbel mijn handen gewassen
[..]
Op zondag is het ook druk .. en op donderdag helemaal, want koopavond.
volgens mij ben ik ook maar een uur daar geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt.. wat was ik denkende...
Gelijk gedoucht en dubbel mijn handen gewassen
[..]
Op zondag is het ook druk .. en op donderdag helemaal, want koopavond.
Caviaflatquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Beetje op fok rondhangen, een caviaflat bestellen en een date voor je jongste cavia regelen.
Zo rol ik.
Ja, verstandig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb in elke kamer ontsmettingszeep staan
Zo doe ik altijd boodschappen, lijstje maken, van de ene naar het andere schap sprinten en weer weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik ook maar een uur daar geweest
2 winkels in en uit weer terug de auto in
Niet eens fok benoemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Caviaflat
Date voor je jongste cavia
Wat![]()
Ga je caviabordeel beginnen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens fok benoemen![]()
Maar ik heb nu een stomme kooi (einszz1) en die moet vervangen worden.
Tevens wil ik meer cavia's, dus ja.
SSSSTTTquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je caviabordeel beginnen?
mwa, ik heb op zich niks tegen winkelen, maar ik ga dan liever als ik eens doordeweeks vrij ben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo doe ik altijd boodschappen, lijstje maken, van de ene naar het andere schap sprinten en weer weg.
Mensen die in het gangpad gaan kletsen![]()
![]()
Mensen die treuzelen en sowieso in de weg staan![]()
![]()
Conclusie: mensenx 2 miljard
Niet als ze al bedorven zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens een user op FOK bederven dingen niet als het in koelkast zit
Het sporten werpt zijn vruchten afquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik heb op zich niks tegen winkelen, maar ik ga dan liever als ik eens doordeweeks vrij ben.
maar moest nu wat nieuwe kleren aangezien alles te groot wordt
Hopelijk post je geen pics van jezelf, anders moet ik even een extra breedbeeldscherm kopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sporten werpt zijn vruchten af![]()
Ik moet even niet denken aan 5x per week sporten
je went er aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sporten werpt zijn vruchten af![]()
Ik moet even niet denken aan 5x per week sporten
Ik heb drie beeldschermen, dus iedereen mag een pic van zichzelf plaatsenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk post je geen pics van jezelf, anders moet ik even een extra breedbeeldscherm kopen
Ja, is ook wel zo.quote:
Misschien als je boven de sportschool woont.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo.
En jij kunt het gewoon thuis doen.
Al is hier de sportschool op 5 minuten lopen, echt dichterbij kan niet
Zal jou eens benoemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens fok benoemen![]()
Maar ik heb nu een stomme kooi (einszz1) en die moet vervangen worden.
Tevens wil ik meer cavia's, dus ja.
Ja, liever nietquote:
Ik weet niet of ik boven een sportschool zou willen wonen, idem dito met een supermarkt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien als je boven de sportschool woont.
Bayern München faaltquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk post je geen pics van jezelf, anders moet ik even een extra breedbeeldscherm kopen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooie kans om gat te verkleinen
Zeker niet op ZDF oid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga wel.zitten voor Leverkusen - Dortmund
Lijk mij leuk als er gedeadlift wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien als je boven de sportschool woont.
Ging net al aardig regenen hier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
We krijgen wat regen zo te zien.
[ afbeelding ]
regent alquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
We krijgen wat regen zo te zien.
[ afbeelding ]
Duik onder je dekbed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja ik vind onweer eng en het gaat echt hard tekeer hier
Orkaan Ober.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:56 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus Christus wat is dit voor orkaan buiten
Je zou zeggen dat ze moeten profiteren van het puntverlies van Bayern.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja zondeIk kijk nu even mee
De bal is rond, gras is groen, elf tegen elf, scheids is een klootzak, enzquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze moeten profiteren van het puntverlies van Bayern.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De bal is rond, gras is groen, elf tegen elf, scheids is een klootzak, enz
Net op de WC anders welquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee onweer en regen, vooralsnog geen storm gesignaleerd.
Hier ook. Maar het schijnt in grote delen van Nederland vandaag zonovergoten te zijn geweest. Ik heb hier misschien hooguit een uurtje de zon gezien.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Net op de WC anders wel![]()
Het ging er zo: PAF PAM POEF uit
haha
Dortmund zet aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow bam, goeie bliksem allemaal
[ afbeelding ]
hier alleen in de ochtendquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ook. Maar het schijnt in grote delen van Nederland vandaag zonovergoten te zijn geweest. Ik heb hier misschien hooguit een uurtje de zon gezien.
Ha Ha Haquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als ik naar jou kijk gaat de zon schijnen
Ja mooi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ousmane Dembele...
Wat een misser
Hij mist nog wat scherpte in de afronding ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geniale acties maar altijd huizenhoog over
Gaat zo weer rustig worden hier gezien radar maar daarna gaat het weer lekker losquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sow gaat helemaal los hier. Pff
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat zo weer rustig worden hier gezien radar maar daarna gaat het weer lekker los
Nederlandgod
Yep. Toch vind ik dit wel fijn, aangezien ik toch lekker thuis zit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat zo weer rustig worden hier gezien radar maar daarna gaat het weer lekker los
Nederlandgod
Jups, niks mis mee zo. Als je onderweg bent is het echt verdomde kut. Wel eens meegemaakt dat ik dan nog vanaf station naar huis moest fietsenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Yep. Toch vind ik dit wel fijn, aangezien ik toch lekker thuis zit.
Ja, vind het anders als ik naar huis onderweg ben. Dan denk ik maar aan een warme douche.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, niks mis mee zo. Als je onderweg bent is het echt verdomde kut. Wel eens meegemaakt dat ik dan nog vanaf station naar huis moest fietsen
RIP
Ik heb voor vanavond bier en knabbels ingeslagen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
En weer rustig hier
TIJD OM VOORRAAD IN TE SLAAN, BARRICADEER DE DEUREN
wat was dat recept?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Patat bijna klaar
Had eerst een receptje gemaakt maar echt tyfussmerig dus maar weggegooid
Eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Patat bijna klaar
Had eerst een receptje gemaakt maar echt tyfussmerig dus maar weggegooid
Verdacht rustig jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier echt veel te rustig.
Nederland kent geen echte winters meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:40 schreef jamesdeen het volgende:
Ik voel de winterdip al aankomenmoet dit land zo snel mogelijk verlaten
een vreemde steak vragenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:41 schreef defokkingfoker het volgende:
Vraag ik om een rare steak.. krijg ik gvd een stuk rubber![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland kent geen echte winters meer.
Maar de hoeveelheid daglicht is niet ineens meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland kent geen echte winters meer.
Straks rond 16.30 al weer donker. Dat is wel fucked up ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar de hoeveelheid daglicht is niet ineens meer.
Whyyyquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:51 schreef Fylax het volgende:
wow ik kom er net achter xat je niet moet douchen met onweer
Ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dortmund gaat verliezen, haags
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
vanwege water
kan dodelijk zijn als bliksem indlaat
Had er vandaag ook al last vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:40 schreef jamesdeen het volgende:
Ik voel de winterdip al aankomenmoet dit land zo snel mogelijk verlaten
Niet echt. best interessantquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind je juridische courses niet boring?
denk je dat je veel gaat verdienen met juridische courses in Rotterdam?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind je juridische courses niet boring?
Jeetjequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:06 schreef zeer het volgende:
[..]
al pijp je een paard ik zou het niet weten
Kom maar, ik bescherm je wel tegen blikseminslagen en brandquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja ik vind onweer eng en het gaat echt hard tekeer hier
beetje hard geworden van deze postquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:06 schreef zeer het volgende:
[..]
al pijp je een paard ik zou het niet weten
jaquote:
jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beetje hard geworden van deze post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |