quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat straks hard waaien
Op zaterdag.. ben je gek in je hoofd of zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net gedaan. Was weer afzien.
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zaterdag.. ben je gek in je hoofd of zo?
Ja, maar dat is alleen op woensdag.quote:
Oh, ik altijd lekker gek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen op woensdag.
Verder gewoon normaal
Hoi zoks
Ja, ik had niet anders verwachtquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had niet anders verwacht![]()
![]()
Heb je nog plannen voor het weekend?
Dank jequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Nee, niet echt eigenlijk.Jij wel?
inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nee, even lekker niets doen.
Ik ben vanmiddag al naar de stad geweest en daar was het druk genoeg.
Niets doen kan ook lekker zijn ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nee, even lekker niets doen.
Ik ben vanmiddag al naar de stad geweest en daar was het druk genoeg.
Ja, echt.. wat was ik denkende...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je tussen andere mensen begeven
Op zondag is het ook druk .. en op donderdag helemaal, want koopavond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad
waarom moeten mensen allemaal op zaterdag naar de stad
Jij snapt hetquote:
Heb in elke kamer ontsmettingszeep staanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt.. wat was ik denkende...
Gelijk gedoucht en dubbel mijn handen gewassen
[..]
Op zondag is het ook druk .. en op donderdag helemaal, want koopavond.
volgens mij ben ik ook maar een uur daar geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt.. wat was ik denkende...
Gelijk gedoucht en dubbel mijn handen gewassen
[..]
Op zondag is het ook druk .. en op donderdag helemaal, want koopavond.
Caviaflatquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Beetje op fok rondhangen, een caviaflat bestellen en een date voor je jongste cavia regelen.
Zo rol ik.
Ja, verstandig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb in elke kamer ontsmettingszeep staan
Zo doe ik altijd boodschappen, lijstje maken, van de ene naar het andere schap sprinten en weer weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik ook maar een uur daar geweest
2 winkels in en uit weer terug de auto in
Niet eens fok benoemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Caviaflat
Date voor je jongste cavia
Wat![]()
Ga je caviabordeel beginnen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens fok benoemen![]()
Maar ik heb nu een stomme kooi (einszz1) en die moet vervangen worden.
Tevens wil ik meer cavia's, dus ja.
SSSSTTTquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je caviabordeel beginnen?
mwa, ik heb op zich niks tegen winkelen, maar ik ga dan liever als ik eens doordeweeks vrij ben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo doe ik altijd boodschappen, lijstje maken, van de ene naar het andere schap sprinten en weer weg.
Mensen die in het gangpad gaan kletsen![]()
![]()
Mensen die treuzelen en sowieso in de weg staan![]()
![]()
Conclusie: mensenx 2 miljard
Niet als ze al bedorven zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens een user op FOK bederven dingen niet als het in koelkast zit
Het sporten werpt zijn vruchten afquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik heb op zich niks tegen winkelen, maar ik ga dan liever als ik eens doordeweeks vrij ben.
maar moest nu wat nieuwe kleren aangezien alles te groot wordt
Hopelijk post je geen pics van jezelf, anders moet ik even een extra breedbeeldscherm kopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sporten werpt zijn vruchten af![]()
Ik moet even niet denken aan 5x per week sporten
je went er aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sporten werpt zijn vruchten af![]()
Ik moet even niet denken aan 5x per week sporten
Ik heb drie beeldschermen, dus iedereen mag een pic van zichzelf plaatsenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk post je geen pics van jezelf, anders moet ik even een extra breedbeeldscherm kopen
Ja, is ook wel zo.quote:
Misschien als je boven de sportschool woont.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo.
En jij kunt het gewoon thuis doen.
Al is hier de sportschool op 5 minuten lopen, echt dichterbij kan niet
Zal jou eens benoemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens fok benoemen![]()
Maar ik heb nu een stomme kooi (einszz1) en die moet vervangen worden.
Tevens wil ik meer cavia's, dus ja.
Ja, liever nietquote:
Ik weet niet of ik boven een sportschool zou willen wonen, idem dito met een supermarkt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien als je boven de sportschool woont.
Bayern München faaltquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk post je geen pics van jezelf, anders moet ik even een extra breedbeeldscherm kopen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooie kans om gat te verkleinen
Zeker niet op ZDF oid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga wel.zitten voor Leverkusen - Dortmund
Lijk mij leuk als er gedeadlift wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien als je boven de sportschool woont.
Ging net al aardig regenen hier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
We krijgen wat regen zo te zien.
[ afbeelding ]
regent alquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
We krijgen wat regen zo te zien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |