quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat straks hard waaien
Op zaterdag.. ben je gek in je hoofd of zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net gedaan. Was weer afzien.
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zaterdag.. ben je gek in je hoofd of zo?
Ja, maar dat is alleen op woensdag.quote:
Oh, ik altijd lekker gek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen op woensdag.
Verder gewoon normaal
Hoi zoks
Ja, ik had niet anders verwachtquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had niet anders verwacht![]()
![]()
Heb je nog plannen voor het weekend?
Dank jequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Nee, niet echt eigenlijk.Jij wel?
inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nee, even lekker niets doen.
Ik ben vanmiddag al naar de stad geweest en daar was het druk genoeg.
Niets doen kan ook lekker zijn ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nee, even lekker niets doen.
Ik ben vanmiddag al naar de stad geweest en daar was het druk genoeg.
Ja, echt.. wat was ik denkende...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je tussen andere mensen begeven
Op zondag is het ook druk .. en op donderdag helemaal, want koopavond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad
waarom moeten mensen allemaal op zaterdag naar de stad
Jij snapt hetquote:
Heb in elke kamer ontsmettingszeep staanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt.. wat was ik denkende...
Gelijk gedoucht en dubbel mijn handen gewassen
[..]
Op zondag is het ook druk .. en op donderdag helemaal, want koopavond.
volgens mij ben ik ook maar een uur daar geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt.. wat was ik denkende...
Gelijk gedoucht en dubbel mijn handen gewassen
[..]
Op zondag is het ook druk .. en op donderdag helemaal, want koopavond.
Caviaflatquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Beetje op fok rondhangen, een caviaflat bestellen en een date voor je jongste cavia regelen.
Zo rol ik.
Ja, verstandig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb in elke kamer ontsmettingszeep staan
Zo doe ik altijd boodschappen, lijstje maken, van de ene naar het andere schap sprinten en weer weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik ook maar een uur daar geweest
2 winkels in en uit weer terug de auto in
Niet eens fok benoemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Caviaflat
Date voor je jongste cavia
Wat![]()
Ga je caviabordeel beginnen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens fok benoemen![]()
Maar ik heb nu een stomme kooi (einszz1) en die moet vervangen worden.
Tevens wil ik meer cavia's, dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |