Hahahaquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaat ook een gigantische klap worden voor de economie. Kunnen ze niet aan, nu de gigantische toestroom aan vluchtelingen ze ook al vele miljarden gaat kosten.
Merkel
Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ontwormd zijn.
Ja, eigenlijk wel, mjaquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha je hebt poep gegeten
Walgelijk zeg
Neuh, ben niet ontwormd in de tussentijd. Gaat altijd eventjes wat overheen.quote:
Ben jij een paard?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ben niet ontwormd in de tussentijd. Gaat altijd eventjes wat overheen.
Aha, ja, er worden zoveel zoogdieren ontwormd - al dan niet met die term - dus ik wist het niet.quote:
Ik snap echt niks van wat je nu ratelt, maar zeg wel ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, ja, er worden zoveel zoogdieren ontwormd - al dan niet met die term - dus ik wist het niet.
Laat maar. In ben niet zo goed in grappen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van wat je nu ratelt, maar zeg wel ja.
Vraag me serieus af hoe willows happy place eruit ziet.quote:
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat maar. In ben niet zo goed in grappen.
Dat klohopt hahahaquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat maar. In ben niet zo goed in grappen.
Fucking geweldig srsquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoe willows happy place eruit ziet.
Klinkt als een cerebrale visusstoornis.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Fucking geweldig srs
Alsof je in de wereld leeft, maar dan met felle kleuren jwz roze bril alles
Wat is datquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt als een cerebrale visusstoornis.
Bananenijsquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dat
Nee weet het beter. Alsof je vanille ijs eet, maar dat blijkt dan bananenijs te zijn. Snap je wat ik bedoel?
Ja, dat. Dan denk je vanilleijs. Maar dan ben je in willoows happy place en dan is het bananenijs. Zo gaat dat.quote:
Dan is dat dus alsof je bananenijs eet en niet alsof je vanilleijs eet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat. Dan denk je vanilleijs. Maar dan ben je in willoows happy place en dan is het bananenijs. Zo gaat dat.
Dat is nog best een toffe happy place.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat. Dan denk je vanilleijs. Maar dan ben je in willoows happy place en dan is het bananenijs. Zo gaat dat.
Neehee, je snapt het niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dan is dat dus alsof je bananenijs eet en niet alsof je vanilleijs eet.
Natte droom?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was even in slaap gevallen.
Je kent me niet in het echt, anders had je beter gesnapt. Maar zoiets is het dus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is nog best een toffe happy place.
Het gaat toch om de smaak?quote:
Kan slechter.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kent me niet in het echt, anders had je beter gesnapt. Maar zoiets is het dus.
Je snapt het nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de smaak?
Niet om het visuele?
Wat hebbie eran als je bananenijs ziet, maar vanille proeft?
quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dit.
Dit alles.
Een grote fantasie.
Maar fantastisch zijn, ho maar.
Weleens gehoord van fantasie trouwens?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de smaak?
Niet om het visuele?
Wat hebbie eran als je bananenijs ziet, maar vanille proeft?
Ik weet niet anders joh.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Weleens gehoord van fantasie trouwens?
Ho, dit is geen fantasiequote:Op vrijdag 30 september 2016 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Weleens gehoord van fantasie trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |