Nee, alles loopt weer met een sisser af. Ze kijken wel uit en redden de bank weer met taxpoet. Ook al is het bij de DB een corrupt, incompetent zootje.quote:
Overal tiert corruptie welig, ook op FOK!. Aan jou de keus om mee te doen of nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, alles loopt weer met een sisser af. Ze kijken wel uit en redden de bank weer met taxpoet. Ook al is het bij de DB een corrupt, incompetent zootje.
Koers is weer omhoog gegaan na geruchten dat Amerikaanse boete lager uitvalt dan gedachtquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
regering speelt het nu hard zodat koers flink onderuit gaat een ze goedkoper kunnen redden
Mweh, als de boete toch laag uitvalt hoeven ze niet te redden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
regering speelt het nu hard zodat koers flink onderuit gaat een ze goedkoper kunnen redden
Ies koeltoerquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)artier_getrouwd.html
Echt zielig!
ah ik volg het niet zoquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koers is weer omhoog gegaan na geruchten dat Amerikaanse boete lager uitvalt dan gedacht
Inderdaad, en al helemaal niet in Duitslandquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ah ik volg het niet zo
Maar als ze vijf jaar geleden geen banken lieten klappen gaan ze het nu helemaal niet doen
Jammer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, en al helemaal niet in Duitsland
Gaat ook een gigantische klap worden voor de economie. Kunnen ze niet aan, nu de gigantische toestroom aan vluchtelingen ze ook al vele miljarden gaat kosten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, en al helemaal niet in Duitsland
Ja, sc is op slot.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, nog rampen gebeurd tijdens mijn 2,5 uur lange intelligente televisietijd?
nee alles rustig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, nog rampen gebeurd tijdens mijn 2,5 uur lange intelligente televisietijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |