zit aan zwarte koffiequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom dan gaan we voor de haard theetjes drinken
wtf dat baby muziekjequote:
Samen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
Zin om mijn backpack vol te stouwen en hem te peren
Braafquote:
Kunnen we niet gewoon jouw auto pakken? Ik rijd wel, kan jij fokken en slapen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja let's do this we pakken de eerste trein die langskomt
Heb mijn auto verkochtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon jouw auto pakken? Ik rijd wel, kan jij fokken en slapen.
fuck 1 marry 3 kill 2quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:29 schreef Drug het volgende:
is zeer er nog? check cate lebon - crab day of kevin morby - singing saw
vaarwelquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja let's do this we pakken de eerste trein die langskomt
Tof!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow chaos bij Amsterdam CS. iemand voor trein gesprongen
Waarom spring je in godsnaam op zaterdag middag voor een trein. Doe dat lekker daar op maandagochtend tijdens de spits uren ofzo.quote:
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Amsterdam, alleen maar ellende. Kut stad. Heb altijd gezegd dat het enige goede uit Amsterdam de trein naar Den Haag is.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.
Wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.
ik wil alleen haar hand, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb voe haar handtekening al natuurlijk
Ik lees nergens iets over Amsterdam centraal. Zelfs op twitter niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb voe haar handtekening al natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |