Tof!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow chaos bij Amsterdam CS. iemand voor trein gesprongen
Waarom spring je in godsnaam op zaterdag middag voor een trein. Doe dat lekker daar op maandagochtend tijdens de spits uren ofzo.quote:
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Amsterdam, alleen maar ellende. Kut stad. Heb altijd gezegd dat het enige goede uit Amsterdam de trein naar Den Haag is.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.
Wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.
ik wil alleen haar hand, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb voe haar handtekening al natuurlijk
Ik lees nergens iets over Amsterdam centraal. Zelfs op twitter niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb voe haar handtekening al natuurlijk
Bel de politie misschien heeft hij het over de toekomst en gaat hij zo iemand het spoor op duwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over Amsterdam centraal. Zelfs op twitter niet.
Zal ik het even afhakken voor je dan neem ik rest wel meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil alleen haar hand, eigenlijk
Ik overweeg serieus dat te doen ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bel de politie misschien heeft hij het over de toekomst en gaat hij zo iemand het spoor op duwen.
doe even normaal, zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik het even afhakken voor je dan neem ik rest wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |