Bel de politie misschien heeft hij het over de toekomst en gaat hij zo iemand het spoor op duwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over Amsterdam centraal. Zelfs op twitter niet.
Zal ik het even afhakken voor je dan neem ik rest wel meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil alleen haar hand, eigenlijk
Ik overweeg serieus dat te doen ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bel de politie misschien heeft hij het over de toekomst en gaat hij zo iemand het spoor op duwen.
doe even normaal, zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik het even afhakken voor je dan neem ik rest wel mee
viespeuk, lekker trekken zeker hequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
lol. Nog steeds niet gedouched en aangekleed.
bahquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
lol. Nog steeds niet gedouched en aangekleed.
bij gebrek aan beter jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond wel even genieten van Heerenveen - Psv ouwe reus.
Ik stond om 06.30 al onder de douche.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met een gezin was hem dat niet overkomen he
Ben ook voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
bij gebrek aan beter ja
Hup Heerenveen
geil hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond om 06.30 al onder de douche.
Me 2.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pak liever eerst Leverkusen vs Dortmund mee
Beetje aan m'n website geknutseld en gehelicopterd wel ja. Nee, nog geen bier voorlopig, dat vind m'n buuv' niet zo tof en die komt eind van de middag. Bovendien wil ik ook een beetje nuchter kunnen skaten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
viespeuk, lekker trekken zeker he
heb je al biertje open? het is zaterdag dus dat kan gewoon
swansea - loserpool is nuquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pak liever eerst Leverkusen vs Dortmund mee
Dat eerste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
te weinig slaap of ben je ziek
skate zij ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje aan m'n website geknutseld en gehelicopterd wel ja. Nee, nog geen bier voorlopig, dat vind m'n buuv' niet zo tof en die komt eind van de middag. Bovendien wil ik ook een beetje nuchter kunnen skaten.
Zit niet te kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een armoedige kopbal man, stumpert
Meteen basisplek in oranje!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
gol golg olg oglg oglgolg lalaallalalala
leroy fer
niksquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Oranje de komende twee interlands?
Hoop er toch het beste van. Zit niet weer te wachten op een toernooi zonder NLDelftal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is de beste instelling mbt het nederlands elftal
0-10quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Oranje de komende twee interlands?
Waar zie jij Matip?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:43 schreef Le_Professeur het volgende:
haha matip ziet de bui al hangen
Jöel André Matip Job is een Duits-Kameroens voetballer die bij voorkeur als centrale verdediger speelt. Hij verruilde FC Schalke 04 in juli 2016 voor Liverpool.quote:
Schalke mist hem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jöel André Matip Job is een Duits-Kameroens voetballer die bij voorkeur als centrale verdediger speelt. Hij verruilde FC Schalke 04 in juli 2016 voor Liverpool.
Dacht in de Sc en zie hier geen negers momenteel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jöel André Matip Job is een Duits-Kameroens voetballer die bij voorkeur als centrale verdediger speelt. Hij verruilde FC Schalke 04 in juli 2016 voor Liverpool.
HIJ GLIMT WEER!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou je smerige praatjes eens voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |