zit aan zwarte koffiequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom dan gaan we voor de haard theetjes drinken
wtf dat baby muziekjequote:
Samen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
Zin om mijn backpack vol te stouwen en hem te peren
Braafquote:
Kunnen we niet gewoon jouw auto pakken? Ik rijd wel, kan jij fokken en slapen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja let's do this we pakken de eerste trein die langskomt
Heb mijn auto verkochtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon jouw auto pakken? Ik rijd wel, kan jij fokken en slapen.
fuck 1 marry 3 kill 2quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:29 schreef Drug het volgende:
is zeer er nog? check cate lebon - crab day of kevin morby - singing saw
vaarwelquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja let's do this we pakken de eerste trein die langskomt
Tof!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow chaos bij Amsterdam CS. iemand voor trein gesprongen
Waarom spring je in godsnaam op zaterdag middag voor een trein. Doe dat lekker daar op maandagochtend tijdens de spits uren ofzo.quote:
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Amsterdam, alleen maar ellende. Kut stad. Heb altijd gezegd dat het enige goede uit Amsterdam de trein naar Den Haag is.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.
Wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Momenteel is Voe daar, dus hier ben ik het niet mee eens.
ik wil alleen haar hand, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb voe haar handtekening al natuurlijk
Ik lees nergens iets over Amsterdam centraal. Zelfs op twitter niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb voe haar handtekening al natuurlijk
Bel de politie misschien heeft hij het over de toekomst en gaat hij zo iemand het spoor op duwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over Amsterdam centraal. Zelfs op twitter niet.
Zal ik het even afhakken voor je dan neem ik rest wel meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil alleen haar hand, eigenlijk
Ik overweeg serieus dat te doen ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bel de politie misschien heeft hij het over de toekomst en gaat hij zo iemand het spoor op duwen.
doe even normaal, zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik het even afhakken voor je dan neem ik rest wel mee
viespeuk, lekker trekken zeker hequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
lol. Nog steeds niet gedouched en aangekleed.
bahquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
lol. Nog steeds niet gedouched en aangekleed.
bij gebrek aan beter jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond wel even genieten van Heerenveen - Psv ouwe reus.
Ik stond om 06.30 al onder de douche.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met een gezin was hem dat niet overkomen he
Ben ook voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
bij gebrek aan beter ja
Hup Heerenveen
geil hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond om 06.30 al onder de douche.
Me 2.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pak liever eerst Leverkusen vs Dortmund mee
Beetje aan m'n website geknutseld en gehelicopterd wel ja. Nee, nog geen bier voorlopig, dat vind m'n buuv' niet zo tof en die komt eind van de middag. Bovendien wil ik ook een beetje nuchter kunnen skaten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
viespeuk, lekker trekken zeker he
heb je al biertje open? het is zaterdag dus dat kan gewoon
swansea - loserpool is nuquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pak liever eerst Leverkusen vs Dortmund mee
Dat eerste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
te weinig slaap of ben je ziek
skate zij ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje aan m'n website geknutseld en gehelicopterd wel ja. Nee, nog geen bier voorlopig, dat vind m'n buuv' niet zo tof en die komt eind van de middag. Bovendien wil ik ook een beetje nuchter kunnen skaten.
Zit niet te kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een armoedige kopbal man, stumpert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |