Duik onder je dekbed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja ik vind onweer eng en het gaat echt hard tekeer hier
Orkaan Ober.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:56 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus Christus wat is dit voor orkaan buiten
Je zou zeggen dat ze moeten profiteren van het puntverlies van Bayern.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja zondeIk kijk nu even mee
De bal is rond, gras is groen, elf tegen elf, scheids is een klootzak, enzquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze moeten profiteren van het puntverlies van Bayern.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De bal is rond, gras is groen, elf tegen elf, scheids is een klootzak, enz
Net op de WC anders welquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee onweer en regen, vooralsnog geen storm gesignaleerd.
Hier ook. Maar het schijnt in grote delen van Nederland vandaag zonovergoten te zijn geweest. Ik heb hier misschien hooguit een uurtje de zon gezien.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Net op de WC anders wel![]()
Het ging er zo: PAF PAM POEF uit
haha
Dortmund zet aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow bam, goeie bliksem allemaal
[ afbeelding ]
hier alleen in de ochtendquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ook. Maar het schijnt in grote delen van Nederland vandaag zonovergoten te zijn geweest. Ik heb hier misschien hooguit een uurtje de zon gezien.
Ha Ha Haquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als ik naar jou kijk gaat de zon schijnen
Ja mooi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ousmane Dembele...
Wat een misser
Hij mist nog wat scherpte in de afronding ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geniale acties maar altijd huizenhoog over
Gaat zo weer rustig worden hier gezien radar maar daarna gaat het weer lekker losquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sow gaat helemaal los hier. Pff
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat zo weer rustig worden hier gezien radar maar daarna gaat het weer lekker los
Nederlandgod
Yep. Toch vind ik dit wel fijn, aangezien ik toch lekker thuis zit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat zo weer rustig worden hier gezien radar maar daarna gaat het weer lekker los
Nederlandgod
Jups, niks mis mee zo. Als je onderweg bent is het echt verdomde kut. Wel eens meegemaakt dat ik dan nog vanaf station naar huis moest fietsenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Yep. Toch vind ik dit wel fijn, aangezien ik toch lekker thuis zit.
Ja, vind het anders als ik naar huis onderweg ben. Dan denk ik maar aan een warme douche.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, niks mis mee zo. Als je onderweg bent is het echt verdomde kut. Wel eens meegemaakt dat ik dan nog vanaf station naar huis moest fietsen
RIP
Ik heb voor vanavond bier en knabbels ingeslagen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
En weer rustig hier
TIJD OM VOORRAAD IN TE SLAAN, BARRICADEER DE DEUREN
wat was dat recept?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Patat bijna klaar
Had eerst een receptje gemaakt maar echt tyfussmerig dus maar weggegooid
Eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Patat bijna klaar
Had eerst een receptje gemaakt maar echt tyfussmerig dus maar weggegooid
Verdacht rustig jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier echt veel te rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |