Hopelijk doet Toby Alderweireld weer meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZO makkelijk gaat ajakkes het niet krijgen in Den Haag.
Valt toch niets zinnigs over te zeggen nu man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, jij geeft je makkelijk gewonnen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk doet Toby Alderweireld weer mee
Dat was ook weer zooooo onterecht.quote:
madquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ook weer zooooo onterecht.
Zulke 'mannen' hebben geen ballenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
R&P / Als onderdanige man een vrouw vinden
Van die kneusjes met: 'Dit is de Nederlandse vrouw ten voeten uit.'
Ik heb echt geen energie om dat subforum door te lezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
R&P / Als onderdanige man een vrouw vinden
Van die kneusjes met: 'Dit is de Nederlandse vrouw ten voeten uit.'
Wel snel hoor want ik moet naar bed van mijn vrouw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu moet ik een list bedenken om een vijandige overname succesvol te laten verlopen
Moet je dichtbij haar blijven omdat het dondert en bliksemt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel snel hoor want ik moet naar bed van mijn vrouw.
Vooral aankondigen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu moet ik een list bedenken om een vijandige overname succesvol te laten verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |