Hier valt het wel mee nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je dichtbij haar blijven omdat het dondert en bliksemt?
Dat is de truc, zij gaan nu scherp opletten maar dan is er altijd een zwak moment, moment van vermoeidheid, moment van ongeduld en bamquote:
Ga je binnenkort nog naar placebo?quote:
En bam wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is de truc, zij gaan nu scherp opletten maar dan is er altijd een zwak moment, moment van vermoeidheid, moment van ongeduld en bam
geen goede gezinsbakquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over een Volkswagen Fox
Ja ik ga toch niet vertellen hoe ik het precies ga doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
En bam wat?
Ik denk dat ze zich niet zo druk hoeven te maken.
Uiteindelijk hebben we elkaar allemaal nodig.
Zou er ook niet regelmatig mee off road gaan.quote:
He shit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet vertellen hoe ik het precies ga doen
zit niet eens een aftakas opquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
En geen goede om een paardentrailer te trekken.
die van jou is al een frikandel johquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
En geen goede om een paardentrailer te trekken.
Heb de hoop opgegeven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wou toch een gezin maken met prof?
Precies!quote:
Nee, ik heb niemand om mee te gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga je binnenkort nog naar placebo?
quote:
lol vanaf 3.50 als met dat bord is lag ik plat hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:12 schreef zeer het volgende:
[..]![]()
En dit:
[ afbeelding ]
Echt weer een ouderwets hilarische Durian Rider
Ga naar bed nu het nog kan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:42 schreef KREEFTx het volgende:
ben al aardig naar de klote morti waar ga jij heen dan>?
jup, ook niet mijn eerste keer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb niemand om mee te gaan![]()
Niet iedereen kan de stem van Brian waarderen, helaas
Maar gelukkig heb ik ze vaker live gezien.
Ga jij??
wat doe jequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:42 schreef KREEFTx het volgende:
ben al aardig naar de klote morti waar ga jij heen dan>?
wtfquote:
doelde op die vid van dumpertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |