Je moet juist veel hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Drug het volgende:
[..]
beter lp
niet dat ik daaraan doe. minimalism ftw
zo min mogelijk spullen
Die heb ik ooit verzameld ja. Heb nog een Johnny Cash en een Sinatra liggen die serieus veel waard zijn, want de plaat zit ook nog in het originele papier.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Drug het volgende:
[..]
beter lp
zo min mogelijk spullen
dat uiteraard ookquote:
heb t album maar ff opgezetquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en staat soms nog toffe shit in de liner notes (dat boekje)bij jazz cd's staan altijd van die uitgebreide verhalen over de opname, en foto's van de muzikanten
[..]
quote:
ja ben hem nu ook pas voor t eerst aan t luisteren, echt mooi tot nu toequote:
kurofune van buddha brand als ik me niet vergis.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Drug het volgende:
[..]
beter lp
zo min mogelijk spullen
Daar koop je iets voorquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en staat soms nog toffe shit in de liner notes (dat boekje)bij jazz cd's staan altijd van die uitgebreide verhalen over de opname, en foto's van de muzikanten
ja lp's zijn wel nice als je beetje aardige apparatuur hebt. cd's zijn maar een gare vervanging vind ik zelfquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik ooit verzameld ja. Heb nog een Johnny Cash en een Sinatra liggen die serieus veel waard zijn, want de plaat zit ook nog in het originele papier.
ja dat zal best, heb toch geen geld om er te komenquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er was vandaag een tekno feestje in Venray.
Oh jammer.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal best, heb toch geen geld om er te komen
jammer zegquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal best, heb toch geen geld om er te komen
japanse hip-hop?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kurofune van buddha brand als ik me niet vergis.
uiteindelijk heb ik het maar nummer voor nummer van youtube getrokken
Minstens de helft van mijn lp's zijn nooit gedraaid want die moeten helemaal ongedraaid blijven en mogen niet uit het hoesjequote:Op zondag 2 oktober 2016 01:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ja lp's zijn wel nice als je beetje aardige apparatuur hebt. cd's zijn maar een gare vervanging vind ik zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |