Ouderwets bezig troll.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:42 schreef Trollscience het volgende:
aight, was sale bij cd-winkel en had voor 0,50 een cd gekocht die ik niet kende, en is supervet
Nice.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:42 schreef Trollscience het volgende:
aight, was sale bij cd-winkel en had voor 0,50 een cd gekocht die ik niet kende, en is supervet
Ga je nog weer een keer terug in de toekomst denk je?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel goed land opzich
jammer van de russen
nee alleen als het nodig isquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je nog weer een keer terug in de toekomst denk je?
ik verzamel cd'squote:
wat een seksistische opmerking zeg bahquote:
o ja dat is idd vetquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hjb
denk dat jij dit ook wel kan waarderen misschien
Van goede bands hoor je ook de cd's te hebben, al is het maar voor het hoesje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik verzamel cd's![]()
heb nooit dingen verzameld maar toen ik serieus muziek ging luisteren ben ik daarmee begonnen. heb er niet veel (misschien 120 ofzo) maar is wel toffe hobby
hoezoquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Van goede bands hoor je ook de cd's te hebben,
ik kwam zowaar laatst een album tegen die ik nergens in zn geheel kon downloaden, maar alleen per cd bestellen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik verzamel cd's![]()
heb nooit dingen verzameld maar toen ik serieus muziek ging luisteren ben ik daarmee begonnen. heb er niet veel (misschien 120 ofzo) maar is wel toffe hobby
onzin.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van goede bands hoor je ook de cd's te hebben, al is het maar voor het hoesje.
is niet seksistischquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat een seksistische opmerking zeg bah
en staat soms nog toffe shit in de liner notes (dat boekje)quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:
beter lpquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
welke?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik kwam zowaar laatst een album tegen die ik nergens in zn geheel kon downloaden, maar alleen per cd bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |