ja maar dan met minder ragequote:
omdat je (wrs) moet werken om het te kunnen betalen, oftewel tijd opofferen voor onzinspullen. dan kan ik mijn tijd wel beter bestedenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom zou je het niet hebben als je het kan betalen.
Weet je dat nog DP.quote:
Liever beide.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik word gelukkiger door lekker eten te kopen van mijn geld dan meuk wat toch in de kast beland.
ja klopt, zeggen dat mensen zichzelf voorliegen als ze zich niet overgeven aan geïndoctrineerd consumerisme is totaal niet dogmatischquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ooit was er een tijd dat ik DP zn dogmas met argumenten tegen ging.
Maar toen wilde ie geen discussies meer.
ja, je hebt gelijk insoquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je dat nog DP.
Toen je geen discussies meer wilde omdat je dogmas niet gegrond bleken.
wordt lekker commie danquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Trollscience het volgende:
kapitalisten die hun overtuigingen goedpraten met essentialisme![]()
![]()
ja 1squote:Op zondag 2 oktober 2016 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Idir is beter. Veel beter. Dat nummer blijft zo goed he.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, het is alsof ik weer student ben. Jullie praten niet anders dan een krappe 40 jaar geleden.
rtquote:
Toen mijn oma student was (jouw leeftijd) mocht je niet over kapitalisme pratenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, het is alsof ik weer student ben. Jullie praten niet anders dan een krappe 40 jaar geleden.
hopelijk is ie t niet vergeten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer eens bij mijn vader eten.
#langgeleden #nietuitslapenopzondag
dit is geen twitterquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer eens bij mijn vader eten.
#langgeleden #nietuitslapenopzondag
welke kant stond jij?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |