Dat is skeer ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt alsof je dan helemaal niks hebt.
Niet kunnen of willen zit een verschil tussen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis ook iets negatiefs als je niet dingen kan kopen
Skeer is arm of pauper, zo staat in mijn woordenboek die ik hier heb aangelegd.quote:
bij dat 1e ben je skeerquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet kunnen of willen zit een verschil tussen.
Het kan toch dat je niet de behoefte hebt om telkens wat nieuws te kopen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij dat 1e ben je skeer
bij dat 2e houd je jezelf voor de gek en ben je juist in een luxepositie
welke vruchten? ik heb geen behoefte om mijn mind te vullen met bezittingen of onnodige luxe ten koste van een uitgebuite derde wereld en natuur, daarvan word ik juist ongelukkigquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gebeurd toch wel.
pluk daar liever de vruchten van dan skeer protesteren tegen iets onvermijdelijks.
echt he, skeerheid is blissquote:
Klopt. Maar dat kan alleen in een positie dat je alle basisbehoeften hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het kan toch dat je niet de behoefte hebt om telkens wat nieuws te kopen?
waarom zou je het niet hebben als je het kan betalen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zal ik naast kleding en uiterlijke verzorging nog een heleboel andere spullen hebben? Gebruik toch vooral mijn laptop.
euh hoezoquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan alleen in een positie dat je alle basisbehoeften hebt.
Vaak zijn die basisbehoeften verzorgd door die hard kapitalisme.
Omdat ik het toch niet ga gebruiken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom zou je het niet hebben als je het kan betalen.
accurate definiëringquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Skeer is arm of pauper, zo staat in mijn woordenboek die ik hier heb aangelegd.
Jezelf voor de gek houden dus.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het toch niet ga gebruiken.
Idir is beter. Veel beter. Dat nummer blijft zo goed hequote:
Ligt het weer in de kast niks te doen, kan het na een tijdje weer weg. Mweh.quote:
jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in discussie gaan met insomnia is sowieso zinloos
Ooit was er een tijd dat ik DP zn dogmas met argumenten tegen ging.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in discussie gaan met insomnia is sowieso zinloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |