hoe kom je opeens op geen spullen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het niet hebben van spullen ook niet.
Je kan beter ervaringen en spullen hebben.
Alleen mensen die er niet mee om kunnen gaan moeten spullen totaal wegdoen.
En dan op een dag allemaal verkopen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met dit soort dingen ligt zolder dus volNooit gedraaid, moet netjes blijven.
[ afbeelding ]
Weinig gevolgen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:58 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe kom je opeens op geen spullen?
en volgens mij kan het grootste deel van de mensen met kapitaal niet omgaan met spullen, als je ziet wat de gevolgen van consumptie zijn
check chinoiserie van onraquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ik ben de laatste tijd helemaal van de japanse rap. Helemaal japanse jazz/chill rap. Dat klinkt heel hipster, maar het klinkt imo echt bruut:
etc
Houden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan op een dag allemaal verkopen?
ja ga ik ook doenquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Momenteel bezig met dingen verkopen die ik niet meer gebruik.
pure ideologyquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig gevolgen.
Het grote probleem is als je skeer bent.
awwwquote:
damn dat klinkt wel lekker jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:59 schreef Drug het volgende:
[..]
check chinoiserie van onra
vette instrumentals
johnny cash draaien is altijd goed.quote:
uitputting van grondstoffen, verschraling van biodiversiteit, kappen van regenwouden, oorlogquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig gevolgen.
Het grote probleem is als je skeer bent.
Een man met smaakquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
johnny cash draaien is altijd goed.
een van de weinige goede muzikanten ooit geleefd
gebeurd toch wel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:02 schreef Drug het volgende:
[..]
uitputting van grondstoffen, verschraling van biodiversiteit, kappen van regenwouden, oorlog
tis ook iets negatiefs als je niet dingen kan kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |