quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Minstens de helft van mijn lp's zijn nooit gedraaid want die moeten helemaal ongedraaid blijven en mogen niet uit het hoesje.
bek dicht teringhondquote:
Paar linksen die 30+ jaar na dato nog even wat geld willen pakken op de vrije markt.quote:
waar komt het vandaan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kurofune van buddha brand als ik me niet vergis.
uiteindelijk heb ik het maar nummer voor nummer van youtube getrokken
nou loos? ik heb wel gemerkt dat ik de kortstondige high van spullen kopen niet echt vind bijdragen aan mijn levenskwaliteit. immateriele momenten van vreugde blijven veel beter hangen. maar mss is het voor jou andersquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ervaringen.
Meer meer meer loze kreten
Het niet hebben van spullen ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Drug het volgende:
nou loos? ik heb wel gemerkt dat ik de kortstondige high van spullen kopen niet echt vind bijdragen aan mijn levenskwaliteit. immateriele momenten van vreugde blijven veel beter hangen. maar mss is het voor jou anders
ja ik ben de laatste tijd helemaal van de japanse rap. Helemaal japanse jazz/chill rap. Dat klinkt heel hipster, maar het klinkt imo echt bruut:quote:
Die laatste is gewoon Engels.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ik ben de laatste tijd helemaal van de japanse rap. Helemaal japanse jazz/chill rap. Dat klinkt heel hipster, maar het klinkt imo echt bruut:
etc
hahaquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Minstens de helft van mijn lp's zijn nooit gedraaid want die moeten helemaal ongedraaid blijven en mogen niet uit het hoesje.
Ik was helemaal klaar om chinkiechong muziek te luisterenquote:
hoezo nietquote:
Met dit soort dingen ligt zolder dus volquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een oplichter met geld dan een nietsnut met niks.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was helemaal klaar om chinkiechong muziek te luisteren
hoe kom je opeens op geen spullen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het niet hebben van spullen ook niet.
Je kan beter ervaringen en spullen hebben.
Alleen mensen die er niet mee om kunnen gaan moeten spullen totaal wegdoen.
En dan op een dag allemaal verkopen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met dit soort dingen ligt zolder dus volNooit gedraaid, moet netjes blijven.
[ afbeelding ]
Weinig gevolgen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:58 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe kom je opeens op geen spullen?
en volgens mij kan het grootste deel van de mensen met kapitaal niet omgaan met spullen, als je ziet wat de gevolgen van consumptie zijn
check chinoiserie van onraquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ik ben de laatste tijd helemaal van de japanse rap. Helemaal japanse jazz/chill rap. Dat klinkt heel hipster, maar het klinkt imo echt bruut:
etc
Houden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan op een dag allemaal verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |