of nietquote:
haha game jij?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n verkeerd plan.
Drugs is voor mentaalzwakke mensen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:36 schreef Drug het volgende:
raar dat je zo'n uitgesproken mening hebt zonder argumenten
Maar als hij er dan eenmaal is ben je wel blij.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:36 schreef Drug het volgende:
ja hopelijk komt ie eerder. is vanuit uk en hij gaat 'm maandag op de post gooien. ben tevreden als ie er voor t weekend is.
Dan moet je hem wel sneller hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:36 schreef Drug het volgende:
ja hopelijk komt ie eerder. is vanuit uk en hij gaat 'm maandag op de post gooien. ben tevreden als ie er voor t weekend is.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, blijf nog wel even hangen.
Ooit op een dag..quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik ooit niet lui ben kunnen we het testen door mijn kaarten na Ama te sturen.
Heb er niet zo heel veel tijd voor, maar gamen doe ik ja, Was zelfs verder dan hermann in Dark Souls.quote:
Krijg ik ze ooit nog wel?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze liggen hier nog wel op mn bureau.![]()
Gamen jullie niet samen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kweenie, hij speelde tijdje geleden WoW () maar is hij nu mee gestopt
prima gamepje als je geen leven verder hebtquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kweenie, hij speelde tijdje geleden WoW () maar is hij nu mee gestopt
jawelquote:
ik game nauwelijksquote:
Ok.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
ben met NYE weer
dus na een tijdje moet het te gekw orden met kaartjes
niet alle drugs is hetzelfde en niet iedere drugsgebruiker is hetzelfdequote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drugs is voor mentaalzwakke mensen.
Helaas behoorde ik daar zelf ook lange tijd toe.
ja swsquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als hij er dan eenmaal is ben je wel blij.Ben benieuwd hoe je hem gaat vinden.
ja lijkt mij ook eigenlijkquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je hem wel sneller hebben
Cool.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:40 schreef Drug het volgende:
[..]
niet alle drugs is hetzelfde en niet iedere drugsgebruiker is hetzelfde
[..]
ja sws
ik laat je weten [ afbeelding ]
[..]
ja lijkt mij ook eigenlijk
quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zegguh, iemand zin om beetje te cyberseksen? xx