Toen mijn oma student was (jouw leeftijd) mocht je niet over kapitalisme pratenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, het is alsof ik weer student ben. Jullie praten niet anders dan een krappe 40 jaar geleden.
hopelijk is ie t niet vergeten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer eens bij mijn vader eten.
#langgeleden #nietuitslapenopzondag
dit is geen twitterquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer eens bij mijn vader eten.
#langgeleden #nietuitslapenopzondag
welke kant stond jij?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, het is alsof ik weer student ben. Jullie praten niet anders dan een krappe 40 jaar geleden.
Hitlerquote:
Ik ben ervoor dat niemand ooit zonder iets hoeft te zitten. De mensen met meer geluk zorgen voor de mensen met minder geluk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk aan de kant van het kapitalisme
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat niemand ooit zonder iets hoeft te zitten. De mensen met meer geluk zorgen voor de mensen met minder geluk.
Iets afstaan is zo erg niet, zeker niet als je weet dat je er anderen geweldig mee helpt. We delen hier alles met z'n allen immers.
Kapitalisme dus.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
De mensen met meer geluk zorgen voor de mensen met minder geluk.
hahahquote:
Hoop echt dat jij een keer echt communisme meemaakt ipv op kosten van anderen kapitalisme bashenquote:
In de marktwerking wel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
ja gelukkig bestaat de keuze niet enkel uit kapitalisme of communisme
zijn dit die argumenten waar je het net over hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |