quote:Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij voorkeur serieuze reacties, maar om flauwe grappen kan ik ook lachen...
Maak een opmerking waarom het zo koud/warm is. Maak paar minuten een praatje. Vraag haar om haar naam en dan haar telefoonnummer om "iets" te doen.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrijwel elke dag zie ik op het perron en in de trein een meisje tot wie ik me enorm aangetrokken voel. Ze lijkt me een intelligente, leuke en lieve vrouw. Ik ben bepaald geen casanova en wil geen creepy stalkergedrag vertonen, dus ik houd respectvol afstand en hoop op toevallig oogcontact of een spontane gelegenheid voor een gesprekje.
Ik heb een paar keer gemerkt dat ze naar mij keek en één keer keek ze me een paar seconden aan en lachte naar me. Ik was zo van mijn á propos dat ik onhandig heb teruggelachen, maar niets heb gezegd.![]()
Beste Fok!ers, wat moet ik doen? Is het heel creepy om nadrukkelijker contact met haar te zoeken?
Aanmelden op "Hartstocht in de trein"quote:Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrijwel elke dag zie ik op het perron en in de trein een meisje tot wie ik me enorm aangetrokken voel. Ze lijkt me een intelligente, leuke en lieve vrouw. Ik ben bepaald geen casanova en wil geen creepy stalkergedrag vertonen, dus ik houd respectvol afstand en hoop op toevallig oogcontact of een spontane gelegenheid voor een gesprekje.
Ik heb een paar keer gemerkt dat ze naar mij keek en één keer keek ze me een paar seconden aan en lachte naar me. Ik was zo van mijn á propos dat ik onhandig heb teruggelachen, maar niets heb gezegd.![]()
Beste Fok!ers, wat moet ik doen? Is het heel creepy om nadrukkelijker contact met haar te zoeken?
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Maak een opmerking waarom het zo koud/warm is. Maak paar minuten een praatje. Vraag haar om haar naam en dan haar telefoonnummer om "iets" te doen.
Deze 2 zijn wel tof, hoewel je nummer 2 een beetje kan aanpassen als je wat waaghalziger bent, bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 29 september 2016 11:48 schreef Bart het volgende:
Duw een briefje met je telefoonnummer in d'r handen voor je instapt.
He bah, jij wordt nu wel héél erg perversquote:Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef Yamahihi het volgende:
Je kunt r beter volgen tot ze op een rustig plekje is. Liefst ook S' avonds.
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar serieus, je kan toch gewoon een praatje met haar beginnen als je toevallig in de buurt staat.
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:36 schreef Mathemaat het volgende:
Als je bang bent om creepy te zijn, dan kun je beter een bonsai nemen.
Gewoon struikelend afstappen op haar en hoi zeggen, terwijl je keel dichtslipt. Waarschijnlijk wijst ze je af. Maar dat hoort bij de vak
Als ze je leuk vindt, dan vind ze het vast lief.
Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek? Ik bedoel, ik ken haar niet. Ik heb me lang afgevraagd wat haar blik en glimlach betekenden. Ik was drie dagen in de wolken. Maar ben heel bang dat ik er teveel achter zoek.quote:
Dat is hoe jij aan je vriendje gekomen bent?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef Yamahihi het volgende:
Je kunt r beter volgen tot ze op een rustig plekje is. Liefst ook S' avonds.
Misschien wel. Misschien niet. Niet geschoten is altijd mis. En als ze het zo verschrikkelijk vindt dat je haar aanspreekt is het misschien toch niet zo'n leuk meisje.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek?
Ze zitten vaak op je?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben echt een kruk als het om vrouwen gaat...
Tja, dat is waar.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien niet. Niet geschoten is altijd mis. En als ze het zo verschrikkelijk vindt dat je haar aanspreekt is het misschien toch niet zo'n leuk meisje.
Wat lief allemaalquote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek? Ik bedoel, ik ken haar niet. Ik heb me lang afgevraagd wat haar blik en glimlach betekenden. Ik was drie dagen in de wolken. Maar ben heel bang dat ik er teveel achter zoek.
Nou, we stappen al een half jaar op hetzelfde station in en op hetzelfde station uit. Dus die zin zou niet werken. Maar een keer hallo zeggen en wat vragen zou niet als heel creepy worden beschouwd?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:06 schreef Wenteleef het volgende:
gewoon een keer naast haar gaan zitten als het druk is en dan beginnen met; jezus wat is het druk hier, waar moet je heen? ofzo. Als dat een beetje soepel gaat nummer vragen om gezellig samen te reizen
*Verzamelt moed*quote:Op donderdag 29 september 2016 12:08 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wat lief allemaalZo te lezen heb je al iets voor een gesprekje. Ga d'r aanspreken!
Meestal leest ze een boek.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:12 schreef Wenteleef het volgende:
Tja, ligt er een beetje aan hoe en wanneer je het zegt natuurlijk. als ze bezig is met dr mobiel of half ligt te slapen is het vreemder dan als ze je al aankijkt en glimlacht. gewoon het goede moment vinden!
Leuk.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal leest ze een boek.Misschien kan ik vragen wat ze leest?
Dat is creepy als je uit het niets gaat vragen waar een onbekende naartoe gaat.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:06 schreef Wenteleef het volgende:
gewoon een keer naast haar gaan zitten als het druk is en dan beginnen met; jezus wat is het druk hier, waar moet je heen? ofzo. Als dat een beetje soepel gaat nummer vragen om gezellig samen te reizen
Goeie! Waarschijnlijk kan ze dat wel waarderen, ik zou het leuk vinden in ieder geval.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal leest ze een boek.Misschien kan ik vragen wat ze leest?
Jij bent dan hun gids?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Ahw wat schattig
Vraag haar of ze mee naar Budapest wil voor een stedentripje
Dat werkt toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:48 schreef Bart het volgende:
Duw een briefje met je telefoonnummer in d'r handen voor je instapt.
Dat lijkt me idd een beetje creepy.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is creepy als je uit het niets gaat vragen waar een onbekende naartoe gaat.
Ik had keertje een meisjein de trein die uit het niets met mij ging praten. Ze vroeg zoveel persoonlijke vragen dat ik het creepy vond. Mijn telefoonnummer kreeg ze ook niet.
Okidoki, ik lees zelf ook vaak in de trein dus dat levert in elk geval stof op.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Goeie! Waarschijnlijk kan ze dat wel waarderen, ik zou het leuk vinden in ieder geval.hou ons op de hoogte hè!
Voor dat hoi probeer ik al weken moed te verzamelen. Na de zeer ontwapenende glimlach die ik vorige week kreeg, heb ik die moed wel, maar het juiste moment ontbreekt nog. (En nu heb ik een weekje vrij dus dat helpt ook niet)quote:Op donderdag 29 september 2016 12:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Eerst gewoon eens hoi zeggen. Dag erna weer en een praatje proberen aan te knopen (even aanvoelen of dat oké is). Als jullie een leuk gesprek hebben gehad kun je vragen of nummers uitwisselen oké is.
Uit het niets? Misschien moet ik wel eerst wat inleidende zinnen gebruikenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Ahw wat schattig
Vraag haar of ze mee naar Budapest wil voor een stedentripje
Ik ben normaal helemaal niet zo verlegen, maar het lijkt me wel lastig om een beetje spontaan te klinken. Toen ze naar me lachte klopte mijn hart al in mijn keelquote:Op donderdag 29 september 2016 15:33 schreef Franknfurter het volgende:
Als ze een boek leest dat je kent: ''Hee, ik zie dat je [titel] leest! Vond hem zelf [insert mening], hoe vind jij hem tot nu toe?''
Laat ik nou net een week vrij zijn. Voldoende tijd om me af te vragen wat mijn volgende stap zou kunnen zijn. Maar ik moet dus nog even wachten.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:23 schreef dimmak het volgende:
We horen morgen van je maat. Succes.
Wel laten weten hier he! Ben benieuwdquote:Op donderdag 29 september 2016 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat ik nou net een week vrij zijn. Voldoende tijd om me af te vragen wat mijn volgende stap zou kunnen zijn. Maar ik moet dus nog even wachten.
Ik zou er bijna mijn vakantie voor afbreken...
Doe net alsof je naar je werk gaat. Het is voor een goed doel.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat ik nou net een week vrij zijn. Voldoende tijd om me af te vragen wat mijn volgende stap zou kunnen zijn. Maar ik moet dus nog even wachten.
Ik zou er bijna mijn vakantie voor afbreken...
Ik heb net een wereldtip gegeven dus hij kan nu niet meer andersquote:Op donderdag 29 september 2016 16:42 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Doe net alsof je naar je werk gaat. Het is voor een goed doel.
Hahaha, goeie tip! Maar ik denk dat ik eerst begin met gewoon hoi zeggenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:33 schreef E-Dubble het volgende:
Waarom zou jij het gesprek moeten starten? ik heb verschillende keren net voor een meisje iets laten vallen , heb ook nog een lege portemonnee voor dit soort geintjes maar dat terzijde. Naar mijn mening is dat de beste techniek omdat zij dan begint met praten en daaruit kan je eigenlijk wel herleiden of er interesse is of niet. Alleen al de manier hoe iemand iets terug geeft en natuurlijk is het dan veel makkelijker om door te vragen
Ik heb het serieus overwogen.. Maar dat vind ik dan ook weer zowat. Stel je voor dat ze een relatie heeft. Of dat haar glimlach helemaal niks te betekenen had. *twijfel*quote:Op donderdag 29 september 2016 16:42 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Doe net alsof je naar je werk gaat. Het is voor een goed doel.
Ik laat het absoluut weten! Ik zou al blij zijn als ik gewoon een gesprekje met haar kan hebben. Ik vind haar zo leuk!quote:Op donderdag 29 september 2016 16:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wel laten weten hier he! Ben benieuwd
Nou vind ik bier best lekker maar in één huis wonen met allemaal mannen spreekt me weer minder aanquote:Op donderdag 29 september 2016 19:18 schreef PausNicolaas het volgende:
Tjaa.
En anders word je toch gewoon monnik en kom je gezellig in mijn mannenklooster die ik ga oprichten? Lekker bier brouwen
Als je onbekenden vaak ziet dan groet je ekaar op een gegeven moment. Zeker als je ze een keer ergens anders treft dan op de gebruikelijke plaats.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, we stappen al een half jaar op hetzelfde station in en op hetzelfde station uit. Dus die zin zou niet werken. Maar een keer hallo zeggen en wat vragen zou niet als heel creepy worden beschouwd?
Goeie tip, dankjewel! Ik vond het heel bemoedigend dat ze me zo nadrukkelijk aankeek en naar me lachte. Als dat nog een keer gebeurt, zou ik absoluut reden genoeg hebben om eens een praatje te beginnen zonder dat het awkward is.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:52 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Als je onbekenden vaak ziet dan groet je ekaar op een gegeven moment. Zeker als je ze een keer ergens anders treft dan op de gebruikelijke plaats.
Maak nog maar een paar x oogcontact en de keer erna groet je haar gewoon. Je hoeft er ook niet gelijk op af maar bouw het op.
Wait a minute..quote:Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrijwel elke dag zie ik op het perron en in de trein een meisje tot wie ik me enorm aangetrokken voel. Ze lijkt me een intelligente, leuke en lieve vrouw. Ik ben bepaald geen casanova
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:52 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Als je onbekenden vaak ziet dan groet je ekaar op een gegeven moment. Zeker als je ze een keer ergens anders treft dan op de gebruikelijke plaats.
Maak nog maar een paar x oogcontact en de keer erna groet je haar gewoon. Je hoeft er ook niet gelijk op af maar bouw het op.
Dit is naar mijn mening een beetje kort door de bocht.. Er is geen stappenplan voor het aanspreken van een meisje. TS, maak er niet meer van dan het is, blijf gewoon jezelf je klinkt aardig genoeg. Het is spannend, maar er kan niks gebeuren.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Wait a minute..
Nooit mee gepraat, maar ze lijkt leuk - lief - intelligent.
Klinkt voor mij alsof het een lekker wijf is, en dat je die veronderstellingen zomaar maakt.
Bedoel je met "Ik ben bepaald geen casanova" dat je verlegen bent? Of dat je er niet goed uit ziet?
Anyway, vrouwen vallen op mannen die balls hebben. Die erop af stappen en die risico's nemen.
Die geen angst hebben om op hun bek te gaan.
Draag dus mooie kleren, gebruik wat deo en mondwater. Haren goed verzorgen
Kom binnen met een big smile en zeg van "Hoi.. Ik moet steeds aan die mooie glimlach van jou denken. Hoe heet je?.."
Daarna stel je open vragen en luister je naar haar
Etc etc
Na een paar minuten stap je af. Als het gesprek nog aan de gang is, zodat ze aan je gaat denken en uitkijkt naar de volgende keer.
Ik zou haar nummer de eerste keer nog niet vragen.
Normaal dat je een klein beetje zenuwachtig bent, maar je moet het wel durven.
Vrouwen worden geil van mannen die risico's nemen
Niks kort door de bocht, wat een onzin. Je zult iemand moeten aanspreken als je er meer van wilt.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:19 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Dit is naar mijn mening een beetje kort door de bocht.. Er is geen stappenplan voor het aanspreken van een meisje. TS, maak er niet meer van dan het is, blijf gewoon jezelf je klinkt aardig genoeg. Het is spannend, maar er kan niks gebeuren.
''Vrouwen worden geil van mannen die risico's nemen''quote:Op donderdag 29 september 2016 20:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niks kort door de bocht, wat een onzin. Je zult iemand moeten aanspreken als je er meer van wilt.
Nou leuk, de bewoording is een beetje lomp.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:22 schreef Mokcake het volgende:
[..]
''Vrouwen worden geil van mannen die risico's nemen''
kots
Hoewel ze er absoluut hartstikke leuk uitziet, gaat het mij niet in de eerste plaats om haar uiterlijk. Ik zie haar al een half jaartje vrijwel dagelijks. Dan gaan je natuurlijk dingen opvallen. Hoe haar houding is, hoe ze zich kleedt, wat ze doet tijdens de treinreis. Ik heb een tamelijk goede mensenkennis en ze lijkt me iemand die wat persoonlijkheid betreft wel bij me zou passen.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Wait a minute..
Nooit mee gepraat, maar ze lijkt leuk - lief - intelligent.
Klinkt voor mij alsof het een lekker wijf is, en dat je die veronderstellingen zomaar maakt.
Bedoel je met "Ik ben bepaald geen casanova" dat je verlegen bent? Of dat je er niet goed uit ziet?
Anyway, vrouwen vallen op mannen die balls hebben. Die erop af stappen en die risico's nemen.
Die geen angst hebben om op hun bek te gaan.
Draag dus mooie kleren, gebruik wat deo en mondwater. Haren goed verzorgen
Kom binnen met een big smile en zeg van "Hoi.. Ik moet steeds aan die mooie glimlach van jou denken. Hoe heet je?.."
Daarna stel je open vragen en luister je naar haar
Etc etc
Na een paar minuten stap je af. Als het gesprek nog aan de gang is, zodat ze aan je gaat denken en uitkijkt naar de volgende keer.
Ik zou haar nummer de eerste keer nog niet vragen.
Normaal dat je een klein beetje zenuwachtig bent, maar je moet het wel durven.
Natuurlijk is het leuk als iemand je aanspreektquote:Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou leuk, de bewoording is een beetje lomp.
Maar wil jij mij nu echt vertellen dat jij het niet kunt waarderen dat een man het risico neemt op een afwijzing door jou aan te spreken omdat hij iets leuk aan je vindt?
Lijkt me erg kil.
quote:Op donderdag 29 september 2016 20:22 schreef Mokcake het volgende:
[..]
''Vrouwen worden geil van mannen die risico's nemen''
kots
Ahhhquote:Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Verlegen ben ik op zich niet, maar heel veel zelfvertrouwen heb ik niet als het om vrouwen gaat. Inderdaad ben ik niet knap, al zijn er best vrouwen die mij leuk vinden. Maar ook net zoveel vrouwen die dat niet vinden.![]()
Weet je, ik wil niet allerlei tactieken op haar loslaten. Na een paar minuten het gesprek afkappen om haar 'hongerig' te houden bijvoorbeeld. Dat vind ik niet zo respectvol. En als ik haar juist inschat, kan zij die trucjes ook niet waarderen.
Hoe bedoel je groter gemaakt dan het is?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:26 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Natuurlijk is het leuk als iemand je aanspreekthet hoeft alleen niet groter te worden gemaakt dan het is. Maarja, werkt voor iedereen anders.
Jawel, een gesprekje aanknopen en na een paar minuten afkappen om haar nieuwsgierig te houden is wel een trucje. Ik ben niet van de trucjes.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ahhh
Maar weetje hoe je dat zelfvertrouwen wel kunt krijgen? Of: Weet je wat de beste actie zou zijn als je onzeker bent? Natuurlijk ben je wel fucking lekker, stuur een een foto door dan geef ik je mijn oprechte mening.![]()
Hij heeft het nergens over trucjes en dat moet je ook niet doen, wees lekker jezelf maar probeer die moeite eens te doen, laat je niet wegjagen en probeer er écht iets van te maken.
Daarmee doelde ik op die ''trucjes'', want het hoeft om te beginnen maar een simpele begroeting te zijn. En die drempel, die is bij mij soms ook tien meter hoog.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe bedoel je groter gemaakt dan het is?
Ik voel ook wel redelijk een drempel hoor.
En misschien, zo houd ik mezelf voor, is die bij haar ook wel hoog? Zij heeft een keer nadrukkelijk oogcontact gezocht en naar me gelachen. Misschien hoopt zij wel dat ik nu een stap zet.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:30 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Daarmee doelde ik op die ''trucjes'', want het hoeft om te beginnen maar een simpele begroeting te zijn. En die drempel, die is bij mij soms ook tien meter hoog.
Het zou best kunnen dat die drempel bij haar inderdaad ook hoog is. Dan kun je wachten, of je kunt moed verzamelen en over je eigen drempel springen.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En misschien, zo houd ik mezelf voor, is die bij haar ook wel hoog? Zij heeft een keer nadrukkelijk oogcontact gezocht en naar me gelachen. Misschien hoopt zij wel dat ik nu een stap zet.
Maar dan heb ik weer zo'n duiveltje op mijn schouder die in mijn oor fluistert dat ik het mezelf maar inbeeld, dat zo'n blik niks betekent en dat ze waarschijnlijk al lang bezet is.![]()
Ik ga moed verzamelen! Thanks Mokcake voor je goede adviezen!quote:Op donderdag 29 september 2016 20:36 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat die drempel bij haar inderdaad ook hoog is. Dan kun je wachten, of je kunt moed verzamelen en over je eigen drempel springen.
Succes maatquote:Op donderdag 29 september 2016 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga moed verzamelen! Thanks Mokcake voor je goede adviezen!![]()
Gewoon gaan praten over wat je op je boterham hebt.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:30 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Daarmee doelde ik op die ''trucjes'', want het hoeft om te beginnen maar een simpele begroeting te zijn. En die drempel, die is bij mij soms ook tien meter hoog.
Baasquote:Op donderdag 29 september 2016 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga moed verzamelen! Thanks Mokcake voor je goede adviezen!![]()
''Zie ik daar nou schuddebuikjes?'' hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 20:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon gaan praten over wat je op je boterham hebt.
Dat was juist een openingszin die ik bij een bekende PUA-YouTuber gezien had.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:44 schreef ludovico het volgende:
Oja, meisjes gaan er volgens mijn zeer beperkte steekproef tot 2 jonge deernes slecht op als je vraagt of ze single zijn.![]()
Natuurlijk moet je altijd jezelf blijven.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoewel ze er absoluut hartstikke leuk uitziet, gaat het mij niet in de eerste plaats om haar uiterlijk. Ik zie haar al een half jaartje vrijwel dagelijks. Dan gaan je natuurlijk dingen opvallen. Hoe haar houding is, hoe ze zich kleedt, wat ze doet tijdens de treinreis. Ik heb een tamelijk goede mensenkennis en ze lijkt me iemand die wat persoonlijkheid betreft wel bij me zou passen.
Verlegen ben ik op zich niet, maar heel veel zelfvertrouwen heb ik niet als het om vrouwen gaat. Inderdaad ben ik niet knap, al zijn er best vrouwen die mij leuk vinden. Maar ook net zoveel vrouwen die dat niet vinden.![]()
Weet je, ik wil niet allerlei tactieken op haar loslaten. Na een paar minuten het gesprek afkappen om haar 'hongerig' te houden bijvoorbeeld. Dat vind ik niet zo respectvol. En als ik haar juist inschat, kan zij die trucjes ook niet waarderen.
Nou goed, zelfvertrouwen heb ik wel op de meeste vlakken. Wat vrouwen betreft is dat wat lastiger, hoewel ik denk dat ik vrouwen best wat te bieden hebquote:Op donderdag 29 september 2016 21:58 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je altijd jezelf blijven.
Maar er zijn wel dingen waar alle vrouwen op vallen, zoals zelfvertrouwen.
Of weggaan op een leuk moment een "trucje" is laat ik in het midden. Het zorgt ervoor dat ze aan je denkt, wat belangrijk is. Je moet haar niet op een respectloze manier achterlaten. Gewoon van "Ik vond het heel leuk maar ik moet gaan. Tot snel.."
Geef haar eventueel een kusje of een knuffel aan het eind. Niet freaky maar met een glimlach. Het getuigt van balls, en als ze het niet wil maakt ze dat wel duidelijk.
Kijk eens naar de film "Top Gun" met Tom Cruise. Veel versierders gebruiken dat als voorbeeld.
Dat weg gaan is niet respectloos als je het op de juiste manier doet. Maar zo kruip je in haar hoofd, gaat ze aan je denken en kan ze gevoelens krijgen.
Gooi ook niet meteen je hele levensverhaal op tafel, zodat je wat mysterieus blijft. Ze mag niet de indruk krijgen dat je hopeloos verliefd op haar bent
Was hij wel succesvol?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat was juist een openingszin die ik bij een bekende PUA-YouTuber gezien had.
Thanks Cue! Zij heeft één keer nadrukkelijk oogcontact gemaakt en naar me gelachen. Nu is het inderdaad mijn beurt. Doodeng, maar ik ga het proberenquote:Op donderdag 29 september 2016 23:05 schreef Cue_ het volgende:
Ik sta elke dag bij dezelfde bushalte op tzelfde tijdstip en de mensen die daar langs lopen, ook elke dag, zeggen we ondertussen gewoon goededag tegen.
Een meisje in de bus die dezelfde halte eruit gaat bedacht na 10 weken ofzo dat t wel leuk zou zijn om me aan te spreken. Dus nu zeggen we Hoi of hebben we een wat langer gesprek.
Oftewel, zorg dat je gewoon elke keer langs der loopt, maak oogcontact, zeg Hoi en ga weer door. En na een tijdje kan je vanzelf een gesprek aangaan van waar ze heen gaat/wat ze doet etc etc.
Dat zou ik zelf nog wel creepy vindenquote:Op donderdag 29 september 2016 23:14 schreef frietenstamp het volgende:
Je gaat naar haar toe en je zegt "mag ik je wat vragen, zou je het heel creepy vinden als iemand die jou heel leuk vindt je hier op het perron zou aanspreken?
Al loop je er 10x langs en glimlach je alleen maar, dan heb je wel een opening tot de 11x Hoi te zeggen en zo door.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks Cue! Zij heeft één keer nadrukkelijk oogcontact gemaakt en naar me gelachen. Nu is het inderdaad mijn beurt. Doodeng, maar ik ga het proberen![]()
![]()
Ik voel je vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2016 00:03:09 ]
quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:01 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik voel je vriend.Vanmorgen had ik sinds jaren een encounter in het pindapad bij de Action. Hmmm, wit blonde lokken
(jaja is een zwak) .. sierlijk .. wie is dat?
Hoe oud zal ze zijn? Zwarte latex broek, laag wit shirt, antraciet vest gedrapeerd tot half kuithoogte .. DIE KUITEN
Wauw! Even wat dichterbij dan, play it cool mofo.
Even stiekem snoetje checken dan!
![]()
Egale lichte huid mat gebronsd met pure kwaliteit .. damn.. Ze kijkt om .. DAT GEZICHTJE!
.. Fuck! Ze eyeballed me
![]()
![]()
.. Fuck fuck fuck DIE OGEN!!
Dayum koekoek!
Glanzend grijs/groene starende kijkers hallo dan! Kut, doe wat! Doe wat! Slappe benen .. recht in de serotonine receptoren!! arrghhh!!!
![]()
![]()
Kak wat nu, wat nu!!11 Razende gedachtes .. Voor jou zou ik mijn rode V6 cabriolet direct met verlies inruilen voor een muisgrijze Opel Zafira met kinderzitje![]()
(>1.4, wel klima denk). Wauwww halo dan! die benen!
Lang, stevige kuiten smalle enkeltjes.
Kut kut kut kut wat nu!! Wat zie ik!? Kijk ergens anders heen dan!! ... Snoepjes, Snoepjes! Ik zie gvd snoepjes!
Allemaal snoepjes!
WAT MOET IK MET SNOEPJES!!!???
![]()
VANAF NU BEN IK DOKTER SNOEPJE!! IK WEET DIT! PAK DAN WAT! Neeeeee god!! NIET die trekdroppp pakken!!
![]()
![]()
Oh god
Benen verslappen, hartslag schiet omhoog, een rilling, trilllende handen kut! Warm .. zweet KAK NU NIET ROOD WOREN! blijven ademen! Niceee and steady .. in uit in uit .. Langzaam en diep .. Zo stil mogelijk, geen geluid maken .. Falen is een optie, NEE WAT kut! GEEN optie! Oké dan, wat nu.. WAT NU???
Pak d'r in.Dit is je kans je hebt dit gelezen op fok.
Jij bent dokter inpakken!! Milkshake, ring, touw, wtf!? STRIKJE! DOE er GVD een STRIKJE OMHEEN!!
Kut ik sta al veel te lang naar die trekdrop te staren!!
Fuck kijk even snel
.. Damn Wat een popje!!
![]()
Ze kijkt terug .. HA! AUTODROP GESPOT! Net optijd weggekeken.
Wat ruikt ze lekker <3
Ze zegt wat .. wauw wat een zachte lieve stem.Precies wat ik verwachtte!
NIET STAREN GVD!!
Ik moet een opener hebben nu! SNOEPJES SNOEPJES ALLEMAAL SNOEPJES WAAROM ZIE IK ALLEEN MAAR SNOEPJES
![]()
IK HOEF HELEMAAL GEEN SNOEPJES!!!
![]()
WAAROM STAAT ZIJ OOK ALLEEN MAAR NAAR SNPEJES TE KIJKEN DAN??!!! KUT in uit ADEM DAN! STRIKJE DAT WAS HET!!!!!!!
Oké, laatste diepe teug! DIEP IN! NU!![]()
Draai jezelf om!
Verschuif je balans!
Kuuuuuttttt elastieken beneeennnn,
ik ben een fucking motorisch gestoorde retaaardddddd!!11
Verschuif je blik gewoon, kijk d'r aan! Ze kijkt jouw kant op!! KIJK D'R AAN DAN! Wie praat daar? Praat ze nou tegen haar???
![]()
![]()
"Mamma, mag ik nootjes?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUT kut kut kut WAT IS DIT DAN! WAT IS DIT!![]()
EEN KIND! Ze is moeder!
Wat een lief kind!
Is die van ons??
![]()
NEE WTF GAST!!
kut!! Kut kut ze kijkt weg! KUT KUT! WAT NU DAN?! TREKDROP! Nee fuck niet die trekdrop lullo!
Wat anders!! koetjesreep!! KOETJESREPEN!! PAK DE KOETJESREPEN! Smeer hem! NU!
![]()
Reken af! Naar de aurto! Hoppa vaart in die pas gvd!Ahh fijn, mijn auto
.. Komt ze er nu aan? ZO snel?
Wat een lief kindje
Ze kijkt naar mij!!!1 Wauw wat een knappie .. Ze blijft kijken .. en kijken .. en kijken .. JE HEBT GEHFAAALD HAHAHA KOEKOEK!
![]()
Verschrikt kijkt ze je recht in je giegel aan ... Direct draait ze d'r hoofd weg en zet haar pas met rasse schrede voort. Enkele uren later pen ik dit op en post het op een forum terwijl ik een één of andere chickflick van Ben Aflek kijk ... De andere lege satijnen kussensloop doet dienst als zakdoekje terwijl ik al wenend mijn gefaalde hosselpoging verwerk.Mijn DNA is gedoemd voor te bestaan.
Weer een leeg bed.
![]()
![]()
WORD GEEN LOSER ZOALS DEZE USER TS! DOE HET NJET!!!! GA HAAR AANSPREKEN!! EN DENK DAN AAN MIJ WAT VOOR SUKKEL IK VANDAAG WAS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme, ik heb keihard gelachen om je post! Vooral om die trekdrop! Geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stratotanker, speciaal voor jou en ook wel een klein beetje voor mezelf ga ik al mijn moed bij elkaar rapen en heel gedurfd 'hoi' tegen haar zeggen! Voor haar ruil ik mijn zilvergrijze middenklasser graag in voor een andere zilvergrijze middenklasser!
(o fuck, als ze maar geen kind heeft...)
Gast, wat heb je te verliezen?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, dat is waar.
In de trein proberen de meeste mensen elkaars blikken te ontwijken. Eigenlijk doet iedereen alsof hij/zij de enige reiziger is. In dat opzicht vond ik het wel opmerkelijk dat ze me aankeek, mijn blik een paar seconden vasthield en naar me lachte. Maar then again: misschien doet ze dat wel bij meer mensen en betekent het niks
Haar ogen!quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gast, wat heb je te verliezen?
Volgende keer als ze je blik vasthoudt complimenteren met haar mooie ogen en dat je daar graag eens wat langer in zou willen staren ofzo. Geef haar je kaartje voor als ze eens zin heeft om koffie te drinken oid en wens haar een fijne dag, terwijl jij je weg weer vervolgt.
Succes!
Ik ben in de dertig, Census. Hoewel ik natuurlijk best de nodige ervaringen en relaties achter de rug heb, is die eerste stap zetten nog steeds lastig. Bang om afgewezen te worden. Bij dit meisje heb ik die angst heel erg, juist omdat ze me zo leuk lijkt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:19 schreef Census het volgende:
[..]
Pareltje![]()
TS hoe oud ben je eigenlijk?
Duidelijk dat jij nooit vrouwen versiert. Lol.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gast, wat heb je te verliezen?
Volgende keer als ze je blik vasthoudt complimenteren met haar mooie ogen en dat je daar graag eens wat langer in zou willen staren ofzo. Geef haar je kaartje voor als ze eens zin heeft om koffie te drinken oid en wens haar een fijne dag, terwijl jij je weg weer vervolgt.
Succes!
Touché, niet op deze manier nee. Misschien nog eens proberen zoquote:Op vrijdag 30 september 2016 01:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij nooit vrouwen versiert. Lol.
Zelf gebeld?quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Touché, niet op deze manier nee. Misschien nog eens proberen zo![]()
Maar ik ben weleens op vergelijkbare wijze versierd in de trein door een aantrekkelijk heerschap. Vond het geruststellend dat hij mij zijn kaartje gaf en niet om mijn nummer vroeg. Relaxt en zelfverzekerd type, me liked. Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat dit wel jaren geleden was, pre-whatsapptijdperk enzo.
Ik had je jonger geschat :p. Indien jullie hetzelfde traject rijden wellicht een keertje naast haar gaan zitten in de trein wanneer je de kans hebt. Vervolgens een gesprekje beginnen (opmerking maken over haar boek / complimentje / vraag / ...). Het is een stuk minder raar om een gesprek te initiëren met iemand waar je naast zit dan iemand specifiek te benaderen op het perron o.i.d. Niet meteen nummer vragen e.d. dat komt een beetje raar over, maar vanaf dit moment kan je haar wel benaderen zonder dat het raar is. Daarna nog een aantal keer een gesprekje met haar starten en dan..quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben in de dertig, Census. Hoewel ik natuurlijk best de nodige ervaringen en relaties achter de rug heb, is die eerste stap zetten nog steeds lastig. Bang om afgewezen te worden. Bij dit meisje heb ik die angst heel erg, juist omdat ze me zo leuk lijkt.
Jawel.quote:
Mensen schatten me vaak jongerquote:Op vrijdag 30 september 2016 05:09 schreef Census het volgende:
[..]
Ik had je jonger geschat :p. Indien jullie hetzelfde traject rijden wellicht een keertje naast haar gaan zitten in de trein wanneer je de kans hebt. Vervolgens een gesprekje beginnen (opmerking maken over haar boek / complimentje / vraag / ...). Het is een stuk minder raar om een gesprek te initiëren met iemand waar je naast zit dan iemand specifiek te benaderen op het perron o.i.d. Niet meteen nummer vragen e.d. dat komt een beetje raar over, maar vanaf dit moment kan je haar wel benaderen zonder dat het raar is. Daarna nog een aantal keer een gesprekje met haar starten en dan..
Nee, gelijk om haar nek hangen lijkt me ook geen goed ideequote:Op vrijdag 30 september 2016 08:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou een gesprekje met haar aanknopen en haar nummer fixen. Niks knuffel of kusje bij het weggaan, misschien is ze wel helemaal niet geïnteresseerd en dat is wel heel snel om iemands personal space te komen. Net als dat een gesprek afkappen voor het teasen bullshit is.
Chic hoor, een kaartje geven. Was het van zijn werk of had hij speciaal kaartjes laten drukken om meisjes in de trein te schaken?quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja en date voorgesteld. En dat zijn we toen meerdere keren gaan doen enzo
Maar het gaat me juist om deze 'chick'. Die gelukkig niet rooktquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:11 schreef Buffell het volgende:
Gewoon een chick zoeken die rookt, TS.
'Yo, hebbie vuurtje?'
Business cardquote:Op vrijdag 30 september 2016 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chic hoor, een kaartje geven. Was het van zijn werk of had hij speciaal kaartjes laten drukken om meisjes in de trein te schaken?
Hm, dan moet ik mijn baas eens lief aankijken. Gelukkig werk ik voor een zeer ' distinguished' bedrijfquote:
quote:
Haha nee. Hij deed goede zaken, zag er woest aantrekkelijk uit in pakquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Scary Mary valt voor zaken lullo's
Nee kvind het een beetje creepy, fuck die ongein, ga op je doel af.quote:
Dat is meer een interessant boek over wat voorn leven die man opeens in kwam.quote:
Wauw. Wist niet dat er vrouwen als jij bestonden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja en date voorgesteld. En dat zijn we toen meerdere keren gaan doen enzo
Nee, ik wil geen chickies regelen. Ik vind dit een leuke vrouw en die wil ik met respect behandelen.quote:
Doorgaans gaan de 2 prima samen. Ik heb maar weinig chickies geregeld die liever zonder respect behandelt werden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen chickies regelen. Ik vind dit een leuke vrouw en die wil ik met respect behandelen.
Maar ik wil deze vrouw niet veroveren met tactieken, trucs en moves. Daar is ze te leuk voor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Doorgaans gaan de 2 prima samen. Ik heb maar weinig chickies geregeld die liever zonder respect behandelt werden.
Thanks Lápiz, lijkt me een heel goed advies!quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:21 schreef Lápiz het volgende:
Wat al vaker is voorbijgekomen hier, maar wat me voor jou een goede aanpak lijkt is om het inderdaad rustig op te bouwen. Als je haar dagelijks ziet in de trein, dan is zij heus ook op de hoogte van jouw bestaan. Een keer hoi of goedemorgen zeggen als de gelegenheid zich voordoet is dan ook helemaal niet vreemd of opdringerig. Maar kijk dan vooral ook of het moment er naar is en ga je niet vantevoren lopen opfokken dat je vandaag iets móet gaan zeggen. Ben benieuwd, succes! ✌
Cute! Of anders een leuk katje!quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:37 schreef Nakketikker het volgende:
leen een puppy van iemand, en je hebt geheid haar aandacht
[ afbeelding ]
Daar komen ook ouwe taarten als ik op af.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:37 schreef Nakketikker het volgende:
leen een puppy van iemand, en je hebt geheid haar aandacht
[ afbeelding ]
Op een oude taart moet je het leren. Of nee, fiets...quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar komen ook ouwe taarten als ik op af.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een oude taart moet je het leren. Of nee, fiets...
Goh..quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit allemaal overanalyseer.
Het is tijd om in actie te komen. Dan weet ik tenminste iets.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:28 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van hoor.
Jup, en niet één of ander laf praatje houden dan he. Gewoon een keer vragen of ze samen wat wil doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is tijd om in actie te komen. Dan weet ik tenminste iets.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jup, en niet één of ander laf praatje houden dan he. Gewoon een keer vragen of ze samen wat wil doen.
Jeetje. Zo direct op haar afstappen zou ik niet willen/kunnen/durven, maar zijn verhaal bevat wel een goede les. Je moet inderdaad gewoon durven om het ijs te breken. En aangezien ik geen maagd ben heb ik minder te verliezenquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:28 schreef Postbus100 het volgende:
Ga eens te rade bij deze man: SEX / Moet ik haar vertellen dat ik maagd ben?
Maar doe het verder vooral op je eigen manier. Je kan hoi zeggen, maar dat is nogal een directe manier van aanspreken. Je kan ook geen hoi zeggen en gewoon een opmerking in het luchtledige maken (tjonge, is die trein alweer te laat?) als dat uitkomt, met haar in de buurt. Hopelijk praat ze dan terug. Of je zegt geen hoi maar je vraagt gewoon aan haar: tjonge, ik zie je best wel vaak op dit perron. Waar ga jij elke dag heen?
(dat laatste zou ik best prima vinden. Blijkbaar wordt ik gezien en leeft die vraag).
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 06:43 schreef sweet_symphony het volgende:
TS,
Je verhaal is ooit beschreven in een Vlaams lied in de jaren 90.
Luister hier even naar. Je zal het gevoel herkennen
Ik hoop alleen dat ze jou ziet zoals de "knappe gast" die gluurt, niet de akelige man aan het begin.
[ afbeelding ]
En wat is de link met de paardenkanarie uit het filmpje?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:15 schreef Eagleone het volgende:
als een meid naar je lacht betekent dat je haar kan benaderen
Weetje wat grappig is, als kind ben je bang dat er een monster onder je bed leeft en ben je bang om het licht uit te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat is de link met de paardenkanarie uit het filmpje?
Ik snap 'm! Mooie woorden waar een hoop waarheid in schuilt. Weet je, voordat ze naar me lachte, hoopte ik op een teken van haar kant. Een lach, een blik. Ik kreeg beide. Genoeg reden om niet bang te zijn maar gewoon een gesprekje met haar te beginnen. ❤quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:04 schreef Eagleone het volgende:
[..]
Weetje wat grappig is, als kind ben je bang dat er een monster onder je bed leeft en ben je bang om het licht uit te doen.
Terwijl eigenlijk zit het monster in je hoofd
Is een meid aanspreken niet hetzelfde?
Als ze naar je lacht zegt ze eigenlijk al hey, wij zijn cool en ik sta open voor je.
Enigste wat jij nog even hoeft te doen van jou kant is haar aanspreken
Maar alles op zijn eigen tijd natuurlijk
Gewoon doen man je hebt niks te verliezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap 'm! Mooie woorden waar een hoop waarheid in schuilt. Weet je, voordat ze naar me lachte, hoopte ik op een teken van haar kant. Een lach, een blik. Ik kreeg beide. Genoeg reden om niet bang te zijn maar gewoon een gesprekje met haar te beginnen. ❤
Hoe denk je dat mensen elkaar ontmoeten? Inderdaad; door hallo te zeggen. Er is niks creepy aan small-talk. Zolang je niet meteen je onderarm uit je broek haalt kan je best een keer wat zeggen. Nu doe je vaak af met een verlegen knikje? Doe is een keer een knikje met een hallo erbij. Kleine stapjes, groot plezier.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, we stappen al een half jaar op hetzelfde station in en op hetzelfde station uit. Dus die zin zou niet werken. Maar een keer hallo zeggen en wat vragen zou niet als heel creepy worden beschouwd?
Klopt ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Als je al deze quotes op dit forum gaat zitten lezen en overdenken dan twijfel je al. Gewoon op het juiste moment en dan BAM niet denken maar doen. en als het fout gaat so what volgende keer beter. What doesn't kill you makes you stronger.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:20 schreef Pinjewaar het volgende:
"geloof me, ik zie jou echt zitten. 06......" op een briefje schrijven met tape, en dat op haar plakken als je langs loopt
Dat is mijn grootste angstquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:02 schreef Evi_90 het volgende:
Maar wel snel actie ondernemen, zo meteen veranderd haar routine met de trein en zie je haar niet meer.En dan kun je jezelf voor je kop slaan.
Heb je een week om een plan te bedenken die je volgende week maandag gaat uitvoeren.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste angstIk heb nu een week vakantie dus ik moet sowieso even geduld hebben
Knikje. Hallo. Onderarm.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat mensen elkaar ontmoeten? Inderdaad; door hallo te zeggen. Er is niks creepy aan small-talk. Zolang je niet meteen je onderarm uit je broek haalt kan je best een keer wat zeggen. Nu doe je vaak af met een verlegen knikje? Doe is een keer een knikje met een hallo erbij. Kleine stapjes, groot plezier.
Flauwvallen. En hopen dat ik in haar armen wakker wordquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:48 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Heb je een week om een plan te bedenken die je volgende week maandag gaat uitvoeren.
Hoezo je kan nu ook nog altijd met de trein hoor..quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste angstIk heb nu een week vakantie dus ik moet sowieso even geduld hebben
dan leg je er veel te veel druk op en komt er alsnog niks vanquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:48 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Heb je een week om een plan te bedenken die je volgende week maandag gaat uitvoeren.
Treinen hebben hier wel een NS-logo, maar ik ben niet in Nederlandquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo je kan nu ook nog altijd met de trein hoor..
Dus? Tijdens je vakantie stoppen de treinen ook met rijden?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Treinen hebben hier wel een NS-logo, maar ik ben niet in Nederland
Nee, maar het meisje in de trein reist in NL met de trein. En daar ben ik een weekje niet. Hier zitten andere meisjes in de treinquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus? Tijdens je vakantie stoppen de treinen ook met rijden?
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het meisje in de trein reist in NL met de trein. En daar ben ik een weekje niet. Hier zitten andere meisjes in de trein
Welk land ;o ik heb lang nagedacht maar kom er zo niet op. Hongarije en Tsjechië sowieso niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Treinen hebben hier wel een NS-logo, maar ik ben niet in Nederland
UKquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Welk land ;o ik heb lang nagedacht maar kom er zo niet op. Hongarije en Tsjechië sowieso niet.
Als je het zo zegt klinkt het idd erg creepy. Maar het is niet zo dat ik haar dagelijks aan loop te staren in de hoop dat ze terugkijkt. Ik ben heel beleefdquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:13 schreef Fokpop het volgende:
Als er iets creepy is is het wel elke dag stiekem azen op oogcontact.. gewoon iemand aanspreken is dat een stuk minder, en als je dat eenmaal gedaan hebt dan kun je dat de volgende dag gewoon weer doen.
Alsjeblieft zeg, je maakt het veel te groot. Hij moet gewoon spontaan een opmerking maken over iets dat gebeurt, of haar eens aanspreken over dat hij haar altijd tegenkomt in de trein. Maak het niet te moeilijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:48 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Plan de campagne?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb gewoon zin om maandag weer te gaan werken in de hoop dat ik het meisje in de trein op het perron zie.
Is ook een plan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, je maakt het veel te groot. Hij moet gewoon spontaan een opmerking maken over iets dat gebeurt, of haar eens aanspreken over dat hij haar altijd tegenkomt in de trein. Maak het niet te moeilijk.
DIT IS EEN LOKQUOTEquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het idd erg creepy. Maar het is niet zo dat ik haar dagelijks aan loop te staren in de hoop dat ze terugkijkt. Ik ben heel beleefd
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:07 schreef Franknfurter het volgende:
1 uur, 47 minuten geleden voor het laatst online geweest
Sorry, sorry, ik had zo gehoopt jullie iets positiefs te kunnen melden, maar ik heb haar de hele week nog niet gezienquote:
Ik mis haar ontzettend. Wat raar is want ik ken haar natuurlijk niet. Ik hoop dat het morgen luktquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:47 schreef caspervc het volgende:
Dussss
Zeggen dat je dr hebt gemist de afgelopen dagen. En vragen of ze vakantie heeft gehad? Jullie weten dondersgoed allebei dat het opvalt als de een er een paar dagen niet is.. 😇
Wanneer dan? Hij komt haar al 3 dagen niet meer tegen...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:47 schreef caspervc het volgende:
Dussss
Zeggen dat je dr hebt gemist de afgelopen dagen. En vragen of ze vakantie heeft gehad? Jullie weten dondersgoed allebei dat het opvalt als de een er een paar dagen niet is.. 😇
Ja goed idee zeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:47 schreef caspervc het volgende:
Dussss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat verhaal is eerder andersom (al ook niet echt) al heb ik hem niet uitgelezen
Meh, voor relatieadvies zal ik me maar niet tot The Donald wenden...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:26 schreef De_Pel het volgende:
Just grab them by the pussy
- The Donald
Als je haar weer zou tegenkomen, zou je er dan wel op af stappen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag heb ik haar weer niet gezien en morgen moet ik voor mijn werk ergens anders heen. Niet met de trein. Mijn kansen voor deze week zijn dus verkeken.
Een tip: Niet nadenken, maar gewoon doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag heb ik haar weer niet gezien en morgen moet ik voor mijn werk ergens anders heen. Niet met de trein. Mijn kansen voor deze week zijn dus verkeken.
Sja, ik hoop wel dat het een beetje spontaan kan en niet heel geforceerd. Ik zou niet willen dat zij zich ongemakkelijk voelt. Misschien heeft ze wel een vriend. Of had haar lach totaal niets te betekenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:00 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Als je haar weer zou tegenkomen, zou je er dan wel op af stappen?
Tja, daar ga je nooit achterkomen als je niet naar haar toe stapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sja, ik hoop wel dat het een beetje spontaan kan en niet heel geforceerd. Ik zou niet willen dat zij zich ongemakkelijk voelt. Misschien heeft ze wel een vriend. Of had haar lach totaal niets te betekenen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:09 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tja, daar ga je nooit achterkomen als je niet naar haar toe stapt.
Laten we hopen dat ze zich snel weer laat zien en dan verwacht ik wel een actie van jou.
schattigquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:37 schreef Census het volgende:
Telkens als ik een leuk meisje in de trein zie moet ik nu aan dit topic denken.
Weet je ook zijn naam niet? Of weet iemand anders het misschien? Dan kun je 'm opzoeken op facebook! Wat zou het jammer zijn als je hem nooit meer ziet. Dat is ook wel een beetje mijn angst. Ik hoop dat ze maandag weer op het perron staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:01 schreef SLP_ het volgende:
Ik hoop zooo erg dat je dr nog ziet en een move durft te maken![]()
Ik heb in een soort zelfde situatie gezeten (iets anders, jongen kwam eens in de paar weken voor zijn werk langs mijn werk) en ik was altijd te schijterig en nu heb ik hem al meer dan een halfjaar niet gezien maar vind ik hem nog steeds hopeloos leuk
Dus zorg dat jou dit niet overkomt!
Ja weet zijn naam wel, maar hij heeft geen facebook. Zn zusje welquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je ook zijn naam niet? Of weet iemand anders het misschien? Dan kun je 'm opzoeken op facebook! Wat zou het jammer zijn als je hem nooit meer ziet. Dat is ook wel een beetje mijn angst. Ik hoop dat ze maandag weer op het perron staat
Ik hoop dat hij weer een keer langskomt op je werk. Genoeg tips en tricks in dit topic om een praatje te beginnen. En anders kun je je eigen topic beginnen: De jongen op het werkquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja weet zijn naam wel, maar hij heeft geen facebook. Zn zusje welEn zijn collega's komen wel vaak langs mn werk en laatst was er een collega en die zei zo ''Ken je ...(zijn naam)? Dat is ook zo'n leuke jongen, hij is echt heel geliefd bij z'n collega's blabla'' en het was zo pijnlijk om te horen want hij is ook heel erg geliefd bij mij maar dat weet ie niet
![]()
![]()
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het maandag is. Vind dit zo'n lief leuk verhaal en leef echt met je mee en hoop echt dat je dr ziet!
De kans dat hij langs mijn locatie komt is echt mega klein en als hij komt denk ik echt dat ik gewoon weer te schijterig ben hahaha. Had nog hele goeie methode bedacht om heel aardig te doen tegen een van zijn collega's die hier bijna elke week langskomt zodat die collega dan tegen hem kan zeggen van ''Ja weetje, daar op die locatie werkt zo'n heel aardig meisje is dat niks voor jou?'', wat sowieso een belachelijke methode is want wie zou dat nou zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer een keer langskomt op je werk. Genoeg tips en tricks in dit topic om een praatje te beginnen. En anders kun je je eigen topic beginnen: De jongen op het werk
Als ik haar maandag zie en eindelijk de moed kan vinden om haar aan te spreken, kom ik hier uitgebreid verslag doen.
Nu heb ik een extra reden om te hopen dat mijn verhaal goed aflooptquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
De kans dat hij langs mijn locatie komt is echt mega klein en als hij komt denk ik echt dat ik gewoon weer te schijterig ben hahaha. Had nog hele goeie methode bedacht om heel aardig te doen tegen een van zijn collega's die hier bijna elke week langskomt zodat die collega dan tegen hem kan zeggen van ''Ja weetje, daar op die locatie werkt zo'n heel aardig meisje is dat niks voor jou?'', wat sowieso een belachelijke methode is want wie zou dat nou zeggenEn nu is mijn aardigheid tegen die collega ook nog een beetje verkeerd geïnterpreteerd en vindt die collega mij nu leuk (waarschijnlijk omdat hij dacht dat ik hem leuk vind ipv zijn collega) dus ik heb echt compleet gefaald.
Maar wie weet krijg ik beetje hoop als jouw verhaal goed afloopt haha
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:29 schreef loveli het volgende:
Wel snel zijn, in december verandert de dienstregeling
Ik hoop alleen maar dat het niet zó groot wordt dat je zometeen, als je haar weer ziet (want je zult haar heus weer zien), nog nét geen huwelijksaanzoek doet tijdens het eerste contact, terwijl zij helemaal van niks weet. 😉 Of ze heeft een vriend. Of vriendin. Of een zware shagstem. Een zwaar Utrechts accent. Stemt op de PVV. Verzamelt spulletjes van Coca Cola. Ofwel: rustig aan TS.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanks allemaal. Ik moet echt mijn kans grijpen. Veranderende dienstregelingen, situaties en omstandigheden. Ik word er een beetje zenuwachtig van.
Hahahaha! Ik weet dat ze geen zware shagstem of Utrechts accent heeft, maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Dit blijf ik ook steeds tegen mezelf herhalen. Feitelijk weet ik niets over haar. Inderdaad kan ze heel goed een vriend hebben of een roedel kids. Of alletwee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:56 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat het niet zó groot wordt dat je zometeen, als je haar weer ziet (want je zult haar heus weer zien), nog nét geen huwelijksaanzoek doet tijdens het eerste contact, terwijl zij helemaal van niks weet. 😉 Of ze heeft een vriend. Of vriendin. Of een zware shagstem. Een zwaar Utrechts accent. Stemt op de PVV. Verzamelt spulletjes van Coca Cola. Ofwel: rustig aan TS.
Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk ook van harte dat dit een goede afloop zal hebben en lees ik met belangstelling mee. 😊
Nee heb je, ja kun je krijgen TS. En het is makkelijk gezegd, maar je moet het wel nog even doen. Misschien dit topic even links laten liggen en proberen er niet mee bezig te zijn. En maar zien wat er gebeurt. En jezelf vooral niet forceren haar te móeten aanspreken als je haar ziet. Overigens klinkt het allemaal herkenbaar, mijn duim heb je.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik weet dat ze geen zware shagstem of Utrechts accent heeft, maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Dit blijf ik ook steeds tegen mezelf herhalen. Feitelijk weet ik niets over haar. Inderdaad kan ze heel goed een vriend hebben of een roedel kids. Of alletwee.
Dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:21 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen TS. En het is makkelijk gezegd, maar je moet het wel nog even doen. Misschien dit topic even links laten liggen en proberen er niet mee bezig te zijn. En maar zien wat er gebeurt. En jezelf vooral niet forceren haar te móeten aanspreken als je haar ziet. Overigens klinkt het allemaal herkenbaar, mijn duim heb je.
Ik wil geen volgend meisjequote:Op maandag 17 oktober 2016 09:37 schreef probeer het volgende:
Wellicht dit toch als een leermoment gaan beschouwen; zodat je bij een volgend 'leuk trein-meisje' wel gewoon je move maakt.
...of in de herfstvakantie niet naar school/werk hoeft.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Alweer geen meisje in de trein. Ik ben zo bang dat ik te laat ben. Dat ze een andere baan heeft. Of verhuisd is![]()
Och heb er een keertje een leuke zoenrit aan overgehoudenquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:57 schreef Godshand het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in contact maken in OV.Tenzij je iemand al vaker tegen komt op andere plaatsen in je leven (kroeg, sportclub, clubs,soms in gesprek met jouw vrienden).
Anders is het gedoemd te mislukken want je hebt dan sowieso weinig met elkaar gemeen (behalve die trein/bus dan).
Néé keeerel! Straks wordt dit het naarste boek dat ik ooit gelezen heb.quote:
Geen filemeisjes?quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:11 schreef zoem het volgende:
Oeh wat een leuk topic
Doet me denken aan de tijd dat ik voor stage dagelijks met de trein naar A'dam moest. Ga je op een gegeven moment toch dezelfde koppies zien en soms zitten daar leuke treinmeisjes bijTegenwoordig ga ik elke dag saai met de auto
Ik blijf hopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:33 schreef Name_it het volgende:
Of ze werkt thuis, ze deelt haar werktijd anders in, ze heeft een auto gekocht oooof zij is nu op vakantie.. Alles is mogelijk
Ik blijf hopen dat ik haar weer zie.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:37 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Néé keeerel! Straks wordt dit het naarste boek dat ik ooit gelezen heb.![]()
Je moet er een happy end aan breien!
Je moet!
Alsjeblieft!
alsjeblieft
Nou een kroegkeuze is vaak vrij persoonlijk. Meeste kans dat je mij ziet dat ik in een alternatieve kroeg zit. Dan heb ik genoeg te praten over de muziek die gedraaid wordt of wat ik aan de inrichting leuk vind. Grote kans dat je overeenkomsten treft, meer dan in de trein. Want die trein kies je niet uit, zo groot is dit land niet dat we meerdere treinbedrijven hebben waar we uit kunnen kiezen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och heb er een keertje een leuke zoenrit aan overgehouden
Als je iemand tegenkomt in de kroeg heb je ook (op dat moment) niet meer gemeen dan dat je in dezelfde kroeg bent. Dus daardoor ook gedoemd te mislukken?
In theorie heb je helemaal gelijk. Sterker nog: ik had het zelf kunnen zeggen. Maar het meisje in de trein is een ander verhaal. Ik kan niet aangeven waarom. Gewoon een gevoel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou een kroegkeuze is vaak vrij persoonlijk. Meeste kans dat je mij ziet dat ik in een alternatieve kroeg zit. Dan heb ik genoeg te praten over de muziek die gedraaid wordt of wat ik aan de inrichting leuk vind. Grote kans dat je overeenkomsten treft, meer dan in de trein. Want die trein kies je niet uit, zo groot is dit land niet dat we meerdere treinbedrijven hebben waar we uit kunnen kiezen.
Ik stel de NS aansprakelijk voor derving van mijn liefdesgelukquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Ewelina het volgende:
Gewoon aanspreken. Als ze je niet leuk vindt, vindt ze elke poging om in contact te komen kut.
En verder wat loveli zegt. Maak haast voordat de dienstregeling verandert.
Ja ze sprong voor de trein omdat TS, nog steeds geen move maakte...quote:
Behalve dat het geen vakantie is waar zij vandaan komtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
De herfstvakantie hypothese lijkt me zeer plausibel.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat het geen vakantie is waar zij vandaan komtEn vorige week heb ik haar ook niet gezien. Ik heb het nare voorgevoel dat ik te laat ben.
Nu wel dus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ze is niet ziek in ieder geval. Nou ja, in ieder geval vannacht nog niet.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar het viel me een paar weken geleden al op dat ik haar niet mer zo frequent zag. Vorige week heb ik haar helemaal niet gezien en deze week (hoewel het pas dinsdag is) ook niet. Kut.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat wordt snel een move maken mocht je der nog een keer zien.
Ze kan ook ziek zijn he, het heerst enorm. Ik ben ook ziek, en mn halve omgeving.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ze is niet ziek in ieder geval. Nou ja, in ieder geval vannacht nog niet.
Zou kunnen. Maar ik heb haar vorige week ook niet gezien. Maar goed, ik wacht nog maar even af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat wordt snel een move maken mocht je der nog een keer zien.
Ze kan ook ziek zijn he, het heerst enorm. Ik ben ook ziek, en mn halve omgeving.
Ik ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:06 schreef Rorata het volgende:
Succes! Ik ben benieuwd of je haar nog ziet en of het je een move gaat maken
Ik ook. Vandaag weer een kansquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Mokcake het volgende:
Ik hoop zo dat je haar weer tegen zal komen
Vandaag weer niet. Ik begin het nu wel somber in te zien. Just my luck...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:41 schreef Spanky78 het volgende:
Ik hoop dat je haar nog ziet... Zo niet, laat het een wijze les zijn. Laat zoiets niet glippen! Grijp je kansen.
Als ze gisteren vakantie had, dan heeft ze morgen ook vakantie. Sippen heeft weinig zin, weet je al wat je zegt als je haar de volgende keer tegenkomt?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag weer niet. Ik begin het nu wel somber in te zien. Just my luck...
Het is inderdaad wel herfstvakantie... Dus tsja..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ze gisteren vakantie had, dan heeft ze morgen ook vakantie. Sippen heeft weinig zin, weet je al wat je zegt als je haar de volgende keer tegenkomt?
Na rijp beraad was ik uitgekomen op 'Hoi'.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ze gisteren vakantie had, dan heeft ze morgen ook vakantie. Sippen heeft weinig zin, weet je al wat je zegt als je haar de volgende keer tegenkomt?
Niet waar zij vandaan komt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:11 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel herfstvakantie... Dus tsja..
Kan ze nog steeds een weekje vrij hebben toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet waar zij vandaan komt.
Dan zou ze 2 weken vrij moeten hebben want vorige week heb ik haar ook niet gezien. Maar het kan. Net als ik heeft ze de hele zomer gewerkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan ze nog steeds een weekje vrij hebben toch?
Als ik haar nog zie (wat ik heel erg hoop), wil ik die kans wel aangrijpen. De gedachte dat ze helemaal uit mijn leven verdwenen kan zijn, is too much.quote:
Niet te lang sippen als je haar niet meer ziet, alles is altijd mooier als het nog onbekend is. En hoe langer het onbekend blijft, hoe mooier het wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik haar nog zie (wat ik heel erg hoop), wil ik die kans wel aangrijpen. De gedachte dat ze helemaal uit mijn leven verdwenen kan zijn, is too much.
zit tussne je oren jongen. Vraag vandaag uit school/ werk en heleboel onbekende mensen om de weg. Praat steeds wat meer, en op een gegeven moment gaat het je lekker af. Op een gegeven moment is dat meisje net zo normaal als de rest.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek? Ik bedoel, ik ken haar niet. Ik heb me lang afgevraagd wat haar blik en glimlach betekenden. Ik was drie dagen in de wolken. Maar ben heel bang dat ik er teveel achter zoek.
Je moet ook niet teveel hopen he. Vrouwen zijn gevoelswezens, en zij voelen datquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis haar ontzettend. Wat raar is want ik ken haar natuurlijk niet. Ik hoop dat het morgen lukt
Dat is waar. Misschien ben ik een beetje te desperatequote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:32 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Niet te lang sippen als je haar niet meer ziet, alles is altijd mooier als het nog onbekend is. En hoe langer het onbekend blijft, hoe mooier het wordt.
Komop, je kent der niet eens, je hebt haar nog nooit gesproken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is waar. Misschien ben ik een beetje te desperateHet vervelende is dat ik niet heel snel gevoelens voor iemand heb. Maar als het dan zover is...
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komop, je kent der niet eens, je hebt haar nog nooit gesproken.
Ja je kan haar aantrekkelijk vinden en leuke uitstraling, maar daar houdt het dan ook wel bij op hoor.
Als je al verliefd wordt op enkel dat, terwilj je haar ook nog eens twee weken niet gezien hebt, ben je wel desperate
Ook niet waar ze naartoe gaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet waar zij vandaan komt.
Gewoon een romanticus, niks aan te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet mezelf niet zo aanstellen.
Kan uit de hand lopen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:40 schreef loveli het volgende:
Romanticus mag, dramaqueen kun je beter thuislaten.
LOL, ik ben niet bepaald het type dat uit de hand loopt. Maar het meisje in de trein maakt wel wat los bij me. Ergens ben ik daar best blij mee. Ik heb er lang over gedaan om mijn vorige relatie te verwerken en had in die periode absoluut geen interesse in andere vrouwen. Maar die tijd ligt blijkbaar achter mequote:
Dat is zeker iets heel goeds! Ik hoop ook echt dat je haar weer zal zien, kan je eindelijk contact maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LOL, ik ben niet bepaald het type dat uit de hand loopt. Maar het meisje in de trein maakt wel wat los bij me. Ergens ben ik daar best blij mee. Ik heb er lang over gedaan om mijn vorige relatie te verwerken en had in die periode absoluut geen interesse in andere vrouwen. Maar die tijd ligt blijkbaar achter me
Thanks Mokcake!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:47 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Dat is zeker iets heel goeds! Ik hoop ook echt dat je haar weer zal zien, kan je eindelijk contact maken.
Dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:48 schreef loveli het volgende:
Maandag:
"Hoi, tijdje niet gezien, ben je op vakantie geweest?"
Da's een goeie! Ik mag ook geen vakantie nemen in de zomervakantie omdat collega's met kids voorrang hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:22 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb ook nog steeds hoop! En vind je geen dramaqueen, ik snap heeul goed hoe het kan zijn om zulke gevoelens te hebben voor iemand die je niet kent (hoe stom dat ook klinkt haha). Misschien werkt ze ergens waar ze in het hoogseizoen geen vakantie mogen opnemen en heeft ze daarom nu twee weken in oktober vrij genomen
Hahaha, als er met rijst gegooid kan worden, zal ik een apart topic openenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:52 schreef Franknfurter het volgende:
Iedere keer als TS post hoop ik op een huwelijksaankondiging
Eigenlijk is ze niet eens in je leven hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik haar nog zie (wat ik heel erg hoop), wil ik die kans wel aangrijpen. De gedachte dat ze helemaal uit mijn leven verdwenen kan zijn, is too much.
Elke morgen wandelde ze even mijn leven in en uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze niet eens in je leven hè.![]()
Je bent helemaal verliefd op een soort droombeeld dat je van haar hebt. Je zwijmelt als een puber op een popster of acteur ofzo. Dat hebben we allemaal weleens gedaan.
Leuk hoor en dagdromen mag maar wees ook een volwassen vent (in de 30 toch?) en bekijk het een beetje nuchter.
Zou leuk zijn als je haar weer zag en je haar durft aan te spreken. Misschien is ze inderdaad leuk en kom je een stap verder.
Misschien wel niet.![]()
Dat is jammer maar het zij zo. Daar leer je dan van voor een volgende keer.
Succes! Je lijkt me een aardige gast dus ik volg je topic met nieuwsgierigheid.
Misschien ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:25 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik snap dat je uiterlijk het eerste ziet. Maar misschien heeft ze wel een rotkarakter
Kleine disclaimer voor dames met kwistige glimlach: ik vond haar al ver vóór de glimlach heel leukquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een glimlach al niet teweeg kan brengen
(laat dat een waarschuwing zijn voor all vrouwen, niet te kwistig mee zijn)
Nee, het gaat mij niet om haar uiterlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:25 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik snap dat je uiterlijk het eerste ziet. Maar misschien heeft ze wel een rotkarakter
Maar je weet toch niks van haar innerlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij niet om haar uiterlijk.
Jawel hoor in zijn hoofd is hij de ideale vrouw. Dat is vaak ook het lastige aan dit soort dingen het wensbeeld kan erg sterk worden. Met andere woorden het wordt hard tijd dat budapestenaar eens met haar gaat pratenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:52 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Maar je weet toch niks van haar innerlijk?
Je kunt aan iemands uiterlijk toch wel iets aflezen van het innerlijk? Los van hoe knap iemand is? Aan de oogopslag, hoe iemand beweegt, of iemand veel lacht of juist niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:52 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Maar je weet toch niks van haar innerlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |