abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 17 oktober 2016 @ 11:32:33 #226
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_166008782
He jammer ;( Ik opende dit topic, en bij het lezen van de OP hoopte ik dat inmiddels al een date oid was geweest!! Ik hoop voor TS dat je haar alsnog tegenkomt!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_166008865
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik wil geen volgend meisje :@
Néé keeerel! Straks wordt dit het naarste boek dat ik ooit gelezen heb. :'( :'( Je moet er een happy end aan breien! :'( Je moet! :'( Alsjeblieft! :'(

alsjeblieft :'(
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 11:52:17 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166009205
Oeh TVP
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_166009598
Oeh wat een leuk topic *O*

Doet me denken aan de tijd dat ik voor stage dagelijks met de trein naar A'dam moest. Ga je op een gegeven moment toch dezelfde koppies zien en soms zitten daar leuke treinmeisjes bij O+ Tegenwoordig ga ik elke dag saai met de auto :')
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 12:28:06 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166009921
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:11 schreef zoem het volgende:
Oeh wat een leuk topic *O*

Doet me denken aan de tijd dat ik voor stage dagelijks met de trein naar A'dam moest. Ga je op een gegeven moment toch dezelfde koppies zien en soms zitten daar leuke treinmeisjes bij O+ Tegenwoordig ga ik elke dag saai met de auto :')
Geen filemeisjes?
pi_166011160
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:33 schreef Name_it het volgende:
Of ze werkt thuis, ze deelt haar werktijd anders in, ze heeft een auto gekocht oooof zij is nu op vakantie.. Alles is mogelijk
Ik blijf hopen :@
pi_166011187
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 11:37 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Néé keeerel! Straks wordt dit het naarste boek dat ik ooit gelezen heb. :'( :'( Je moet er een happy end aan breien! :'( Je moet! :'( Alsjeblieft! :'(

alsjeblieft :'(
Ik blijf hopen dat ik haar weer zie. :{
pi_166011415
Laten we het houden op vakantie. Hou evengoed je ogen deze week open, maar volgende week gaat het geschieden. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166011598
Ja precies. Het is nu herfstvakantie in Midden en Noord-Nederland.
  maandag 17 oktober 2016 @ 19:34:57 #235
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_166019003
Ze is dood.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_166020213
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2016 11:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och heb er een keertje een leuke zoenrit aan overgehouden :P

Als je iemand tegenkomt in de kroeg heb je ook (op dat moment) niet meer gemeen dan dat je in dezelfde kroeg bent. Dus daardoor ook gedoemd te mislukken?
Nou een kroegkeuze is vaak vrij persoonlijk. Meeste kans dat je mij ziet dat ik in een alternatieve kroeg zit. Dan heb ik genoeg te praten over de muziek die gedraaid wordt of wat ik aan de inrichting leuk vind. Grote kans dat je overeenkomsten treft, meer dan in de trein. Want die trein kies je niet uit, zo groot is dit land niet dat we meerdere treinbedrijven hebben waar we uit kunnen kiezen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166022726
quote:
4s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou een kroegkeuze is vaak vrij persoonlijk. Meeste kans dat je mij ziet dat ik in een alternatieve kroeg zit. Dan heb ik genoeg te praten over de muziek die gedraaid wordt of wat ik aan de inrichting leuk vind. Grote kans dat je overeenkomsten treft, meer dan in de trein. Want die trein kies je niet uit, zo groot is dit land niet dat we meerdere treinbedrijven hebben waar we uit kunnen kiezen.
In theorie heb je helemaal gelijk. Sterker nog: ik had het zelf kunnen zeggen. Maar het meisje in de trein is een ander verhaal. Ik kan niet aangeven waarom. Gewoon een gevoel.
pi_166023797
Gewoon aanspreken. Als ze je niet leuk vindt, vindt ze elke poging om in contact te komen kut.

En verder wat loveli zegt. Maak haast voordat de dienstregeling verandert. ;)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_166024985
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Ewelina het volgende:
Gewoon aanspreken. Als ze je niet leuk vindt, vindt ze elke poging om in contact te komen kut.

En verder wat loveli zegt. Maak haast voordat de dienstregeling verandert. ;)
Ik stel de NS aansprakelijk voor derving van mijn liefdesgeluk :(
pi_166027887
Misschien was ze vandaag ziek ;(
pi_166028998
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef DuTank het volgende:
Ze is dood.
Ja ze sprong voor de trein omdat TS, nog steeds geen move maakte... ;(

:')

Zo'n vaart zal het niet lopen. Wie weet na de vakantieperiode. Misschien duikt ze stiekem dit weekend toch in de stamkroeg van TS op. Blijkt een collega van haar, haar voor een drankje daar te hebben uitgenodigd :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166029348
Ik heb ook een keer een keiharde faal gehad op dit gebied.

Er was een meid, ik zag der alleen op donderdag en vrijdag in de trein. Ik zag haar een aantal keer in de trein. Man man man, een dikke 10 op der uiterlijk. Een spaanse, grote memmen, mooi kontje, heel cute gezichtje. Een lijf waar God van zou kwijlen.

Op een gegeven moment zat ze schuin tegenover me, te lachen naar me. Beetje knipogen. Ik dacht wtf gebeurt hier. Ik was 19 jaar oud, didnt know what the fck to do. Ik wist het niet men... normaal was ik niet snel onder de indruk van vrouwen, het was meer de shock dat zo'n lekkerwijf mij non-verbaal zat te versieren. Afijn, ze moest de trein één halte voor mij eruit. Ze loopt langs me, ik kijk op, ze kijkt me recht in m;n ogen en lacht ondeugend, en loopt zo de coupe uit.

Ik dacht wtffff gebeurt hier? Ik was 19 of 20, dont remember. Zij was zeker dik 27/28. Ik kon me niet voorstellen dat zij interesse in mij had. Die kon veel beter krijgen dan een pikkie als ik.

Goed, de donderdag erna was ze er weer, zelfde coupe, zelfde zitplaatsen, ze zat weer schuin tegenover me. Dit keer zelfde verhaal, Een glimlach die zegt; ik wil je. Tja, ik als 19 jarige dacht; dit kan ik niet verspillen, hier ga ik mezelf eeuwig om haten als ik dit nu laat lopen. Ik heb al mn moed verzameld. Bij Rotterdam CS ging ze er weer uit, ik stond op toen ze langs me liep (dat merkte ze) en liep achter der aan. Ik tik der aan, half shakend. Het enige wat ik eruit kon krijgen was; Hoi... volgens mij zien wij elkaar wel vaker... enzo... ofzo..

Ze lachte zo van; ben je nou echt bang van me ofzo... ze zegt kom, we pakken een kop koffie samen. Ik dacht oh my.... We dronken koffie en wisselden telefoonnummers uit. Ze zei : "kom loop anders even mee mn kind van school op halen"... Die had ik helemaal niet verwacht natuurlijk, . Dus ik bedankte en zei dat ik der later wel zou bellen, erg nerveus maakte ik me uit de voeten, Later dacht ik; dat had veel beter af kunnen lopen.

Zij zag het min of meer als afwijzing kreeg ik het idee. Ik heb daarna haar gebeld en gesmst om af te spreken. Was goed, maar nooit van gekomen doordat ik a. te chicken was en b. t ook te lang uitstelde daardoor. :'(

Had ik eindelijk al mn moed verzameld, weer voor niks... later heb ik haar nog eens gezien in de trein, maar had geen aandacht meer voor me.

Ik hoop voor jou dat het beter af gaat lopen dan voor mij, want ik kan mezelf nog steeds voor mn kop slaan.
Lambo of Rekt
  Moderator dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:43:51 #243
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166031023
De herfstvakantie hypothese lijkt me zeer plausibel.
pi_166031354
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
De herfstvakantie hypothese lijkt me zeer plausibel.
Behalve dat het geen vakantie is waar zij vandaan komt :{ En vorige week heb ik haar ook niet gezien. Ik heb het nare voorgevoel dat ik te laat ben. :@
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:19:35 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166031411
Maar de vraag is of de dienstregeling vakantie heeft.
pi_166031417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Behalve dat het geen vakantie is waar zij vandaan komt :{ En vorige week heb ik haar ook niet gezien. Ik heb het nare voorgevoel dat ik te laat ben. :@
;(

Dat wordt snel een move maken mocht je der nog een keer zien.

Ze kan ook ziek zijn he, het heerst enorm. Ik ben ook ziek, en mn halve omgeving.
Lambo of Rekt
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:33:08 #247
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_166031580
Ze is niet ziek in ieder geval. Nou ja, in ieder geval vannacht nog niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_166031692
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
Nu wel dus? ;(
Lambo of Rekt
pi_166032028
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

;(

Dat wordt snel een move maken mocht je der nog een keer zien.

Ze kan ook ziek zijn he, het heerst enorm. Ik ben ook ziek, en mn halve omgeving.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar het viel me een paar weken geleden al op dat ik haar niet mer zo frequent zag. Vorige week heb ik haar helemaal niet gezien en deze week (hoewel het pas dinsdag is) ook niet. Kut. :'(
pi_166032031
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
-O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')