Ik heb ook een keer een keiharde faal gehad op dit gebied.
Er was een meid, ik zag der alleen op donderdag en vrijdag in de trein. Ik zag haar een aantal keer in de trein. Man man man, een dikke 10 op der uiterlijk. Een spaanse, grote memmen, mooi kontje, heel cute gezichtje. Een lijf waar God van zou kwijlen.
Op een gegeven moment zat ze schuin tegenover me, te lachen naar me. Beetje knipogen. Ik dacht wtf gebeurt hier. Ik was 19 jaar oud, didnt know what the fck to do. Ik wist het niet men... normaal was ik niet snel onder de indruk van vrouwen, het was meer de shock dat zo'n lekkerwijf mij non-verbaal zat te versieren. Afijn, ze moest de trein één halte voor mij eruit. Ze loopt langs me, ik kijk op, ze kijkt me recht in m;n ogen en lacht ondeugend, en loopt zo de coupe uit.
Ik dacht wtffff gebeurt hier? Ik was 19 of 20, dont remember. Zij was zeker dik 27/28. Ik kon me niet voorstellen dat zij interesse in mij had. Die kon veel beter krijgen dan een pikkie als ik.
Goed, de donderdag erna was ze er weer, zelfde coupe, zelfde zitplaatsen, ze zat weer schuin tegenover me. Dit keer zelfde verhaal, Een glimlach die zegt; ik wil je. Tja, ik als 19 jarige dacht; dit kan ik niet verspillen, hier ga ik mezelf eeuwig om haten als ik dit nu laat lopen. Ik heb al mn moed verzameld. Bij Rotterdam CS ging ze er weer uit, ik stond op toen ze langs me liep (dat merkte ze) en liep achter der aan. Ik tik der aan, half shakend. Het enige wat ik eruit kon krijgen was; Hoi... volgens mij zien wij elkaar wel vaker... enzo... ofzo..
Ze lachte zo van; ben je nou echt bang van me ofzo... ze zegt kom, we pakken een kop koffie samen. Ik dacht oh my.... We dronken koffie en wisselden telefoonnummers uit. Ze zei : "kom loop anders even mee mn kind van school op halen"... Die had ik helemaal niet verwacht natuurlijk, . Dus ik bedankte en zei dat ik der later wel zou bellen, erg nerveus maakte ik me uit de voeten, Later dacht ik; dat had veel beter af kunnen lopen.
Zij zag het min of meer als afwijzing kreeg ik het idee. Ik heb daarna haar gebeld en gesmst om af te spreken. Was goed, maar nooit van gekomen doordat ik a. te chicken was en b. t ook te lang uitstelde daardoor.

Had ik eindelijk al mn moed verzameld, weer voor niks... later heb ik haar nog eens gezien in de trein, maar had geen aandacht meer voor me.
Ik hoop voor jou dat het beter af gaat lopen dan voor mij, want ik kan mezelf nog steeds voor mn kop slaan.