abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165958078
Ik hoop zooo erg dat je dr nog ziet en een move durft te maken :Y :Y Ik heb in een soort zelfde situatie gezeten (iets anders, jongen kwam eens in de paar weken voor zijn werk langs mijn werk) en ik was altijd te schijterig en nu heb ik hem al meer dan een halfjaar niet gezien maar vind ik hem nog steeds hopeloos leuk :'( Dus zorg dat jou dit niet overkomt!
pi_165958153
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:01 schreef SLP_ het volgende:
Ik hoop zooo erg dat je dr nog ziet en een move durft te maken :Y :Y Ik heb in een soort zelfde situatie gezeten (iets anders, jongen kwam eens in de paar weken voor zijn werk langs mijn werk) en ik was altijd te schijterig en nu heb ik hem al meer dan een halfjaar niet gezien maar vind ik hem nog steeds hopeloos leuk :'( Dus zorg dat jou dit niet overkomt!
Weet je ook zijn naam niet? Of weet iemand anders het misschien? Dan kun je 'm opzoeken op facebook! Wat zou het jammer zijn als je hem nooit meer ziet. Dat is ook wel een beetje mijn angst. Ik hoop dat ze maandag weer op het perron staat :@
pi_165958211
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Weet je ook zijn naam niet? Of weet iemand anders het misschien? Dan kun je 'm opzoeken op facebook! Wat zou het jammer zijn als je hem nooit meer ziet. Dat is ook wel een beetje mijn angst. Ik hoop dat ze maandag weer op het perron staat :@
Ja weet zijn naam wel, maar hij heeft geen facebook. Zn zusje wel :') En zijn collega's komen wel vaak langs mn werk en laatst was er een collega en die zei zo ''Ken je ...(zijn naam)? Dat is ook zo'n leuke jongen, hij is echt heel geliefd bij z'n collega's blabla'' en het was zo pijnlijk om te horen want hij is ook heel erg geliefd bij mij maar dat weet ie niet :') :')

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het maandag is. Vind dit zo'n lief leuk verhaal en leef echt met je mee en hoop echt dat je dr ziet! :D
pi_165958355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:07 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja weet zijn naam wel, maar hij heeft geen facebook. Zn zusje wel :') En zijn collega's komen wel vaak langs mn werk en laatst was er een collega en die zei zo ''Ken je ...(zijn naam)? Dat is ook zo'n leuke jongen, hij is echt heel geliefd bij z'n collega's blabla'' en het was zo pijnlijk om te horen want hij is ook heel erg geliefd bij mij maar dat weet ie niet :') :')

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het maandag is. Vind dit zo'n lief leuk verhaal en leef echt met je mee en hoop echt dat je dr ziet! :D
Ik hoop dat hij weer een keer langskomt op je werk. Genoeg tips en tricks in dit topic om een praatje te beginnen. En anders kun je je eigen topic beginnen: De jongen op het werk :D

Als ik haar maandag zie en eindelijk de moed kan vinden om haar aan te spreken, kom ik hier uitgebreid verslag doen. :Y
pi_165958493
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij weer een keer langskomt op je werk. Genoeg tips en tricks in dit topic om een praatje te beginnen. En anders kun je je eigen topic beginnen: De jongen op het werk :D

Als ik haar maandag zie en eindelijk de moed kan vinden om haar aan te spreken, kom ik hier uitgebreid verslag doen. :Y
De kans dat hij langs mijn locatie komt is echt mega klein en als hij komt denk ik echt dat ik gewoon weer te schijterig ben hahaha. Had nog hele goeie methode bedacht om heel aardig te doen tegen een van zijn collega's die hier bijna elke week langskomt zodat die collega dan tegen hem kan zeggen van ''Ja weetje, daar op die locatie werkt zo'n heel aardig meisje is dat niks voor jou?'', wat sowieso een belachelijke methode is want wie zou dat nou zeggen :') En nu is mijn aardigheid tegen die collega ook nog een beetje verkeerd geïnterpreteerd en vindt die collega mij nu leuk (waarschijnlijk omdat hij dacht dat ik hem leuk vind ipv zijn collega) dus ik heb echt compleet gefaald.

Maar wie weet krijg ik beetje hoop als jouw verhaal goed afloopt haha :D
pi_165963889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:21 schreef SLP_ het volgende:

[..]

De kans dat hij langs mijn locatie komt is echt mega klein en als hij komt denk ik echt dat ik gewoon weer te schijterig ben hahaha. Had nog hele goeie methode bedacht om heel aardig te doen tegen een van zijn collega's die hier bijna elke week langskomt zodat die collega dan tegen hem kan zeggen van ''Ja weetje, daar op die locatie werkt zo'n heel aardig meisje is dat niks voor jou?'', wat sowieso een belachelijke methode is want wie zou dat nou zeggen :') En nu is mijn aardigheid tegen die collega ook nog een beetje verkeerd geïnterpreteerd en vindt die collega mij nu leuk (waarschijnlijk omdat hij dacht dat ik hem leuk vind ipv zijn collega) dus ik heb echt compleet gefaald.

Maar wie weet krijg ik beetje hoop als jouw verhaal goed afloopt haha :D
Nu heb ik een extra reden om te hopen dat mijn verhaal goed afloopt :)
  Vis een optie? zaterdag 15 oktober 2016 @ 01:29:53 #207
70532 loveli
N
pi_165965143
Wel snel zijn, in december verandert de dienstregeling ;)
crap in = crap out
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 02:27:31 #208
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_165965560
Is er al geneukt TS?
Fade to Black
pi_165966399
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 01:29 schreef loveli het volgende:
Wel snel zijn, in december verandert de dienstregeling ;)
:o Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
pi_165966411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 02:27 schreef Achterhoker het volgende:
Is er al geneukt TS?
Als ik daar ja of nee op zeg wordt het topic gelijk verplaatst naar SEX. Dus zeg ik niets :D
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 08:12:28 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165966433
Had t trouwens eens met een buschauffeur. Erg leuke man, die blijkbaar wel geïnteresseerd was, want als we elkaar zagen altijd een praatje maken maar ook dat hij eens (wel een lege) een bus stopte en vroeg of ik mee wou rijden.
Helaas zelf nooit de ballen gehad om meer info te vragen en hij blijkbaar ook niet.
Maar heb hem al een jaar of 2 niet meer gezien ;(

Zag trouwens ook niet dat t meisje in de trein is verfilmd :+
pi_165966499
Zou er trouwens niet te lang meer mee wachten. Voor je het weet veranderd er iets in haar situatie waardoor ze niet meer tegelijk met jou op dat station of in de trein is en je haar dus wellicht nooit meer ziet.
Wie weet wacht ze zelf ook wel tot je het gesprek begint.
Succes! :)
pi_165970331
Thanks allemaal. Ik moet echt mijn kans grijpen. Veranderende dienstregelingen, situaties en omstandigheden. Ik word er een beetje zenuwachtig van. :@
pi_165970619
Zet haar uit je hoofd TS. Gaat veel te geforceerd straks.

Probeer ondertussen aan je spontaniteit te werken, en spreek ook mensen aan waarmee je niets wil. Zo bouw je een beetje vertrouwen op. Al is het maar als je hoort dat mensen twijfelen met overstappen o.i.d. Of als iemand klaagt vanwege weer een vertraging.

Wat dat meisje betreft, als het voorbestemd is zal het er vanzelf wel een keer van komen.
pi_165970651
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanks allemaal. Ik moet echt mijn kans grijpen. Veranderende dienstregelingen, situaties en omstandigheden. Ik word er een beetje zenuwachtig van. :@
Ik hoop alleen maar dat het niet zó groot wordt dat je zometeen, als je haar weer ziet (want je zult haar heus weer zien), nog nét geen huwelijksaanzoek doet tijdens het eerste contact, terwijl zij helemaal van niks weet. 😉 Of ze heeft een vriend. Of vriendin. Of een zware shagstem. Een zwaar Utrechts accent. Stemt op de PVV. Verzamelt spulletjes van Coca Cola. Ofwel: rustig aan TS.

Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk ook van harte dat dit een goede afloop zal hebben en lees ik met belangstelling mee. 😊
pi_165970842
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:56 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik hoop alleen maar dat het niet zó groot wordt dat je zometeen, als je haar weer ziet (want je zult haar heus weer zien), nog nét geen huwelijksaanzoek doet tijdens het eerste contact, terwijl zij helemaal van niks weet. 😉 Of ze heeft een vriend. Of vriendin. Of een zware shagstem. Een zwaar Utrechts accent. Stemt op de PVV. Verzamelt spulletjes van Coca Cola. Ofwel: rustig aan TS.

Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk ook van harte dat dit een goede afloop zal hebben en lees ik met belangstelling mee. 😊
Hahahaha! Ik weet dat ze geen zware shagstem of Utrechts accent heeft, maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Dit blijf ik ook steeds tegen mezelf herhalen. Feitelijk weet ik niets over haar. Inderdaad kan ze heel goed een vriend hebben of een roedel kids. Of alletwee. -O-
pi_165971022
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hahahaha! Ik weet dat ze geen zware shagstem of Utrechts accent heeft, maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Dit blijf ik ook steeds tegen mezelf herhalen. Feitelijk weet ik niets over haar. Inderdaad kan ze heel goed een vriend hebben of een roedel kids. Of alletwee. -O-
Nee heb je, ja kun je krijgen TS. En het is makkelijk gezegd, maar je moet het wel nog even doen. Misschien dit topic even links laten liggen en proberen er niet mee bezig te zijn. En maar zien wat er gebeurt. En jezelf vooral niet forceren haar te móeten aanspreken als je haar ziet. Overigens klinkt het allemaal herkenbaar, mijn duim heb je.
pi_165971946
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:21 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Nee heb je, ja kun je krijgen TS. En het is makkelijk gezegd, maar je moet het wel nog even doen. Misschien dit topic even links laten liggen en proberen er niet mee bezig te zijn. En maar zien wat er gebeurt. En jezelf vooral niet forceren haar te móeten aanspreken als je haar ziet. Overigens klinkt het allemaal herkenbaar, mijn duim heb je.
Dit. ^O^

Ik zou haar wel proberen aan te spreken TS. Zoals eerder gezegd, nee heb je, ja kun je krijgen.
Ballen bij elkaar proberen te rapen en aanspreken. Het zal niet het einde van de wereld zijn als het mislukt.

Ik heb ook zoiets meegemaakt en nu spijt dat ik toen niets heb ondernomen.
Het meisje kom ik niet meer tegen helaas, terwijl ze toch wel interested was, tenminste daar leek het wel op.
pi_166006762
Alweer geen meisje in de trein. Ik ben zo bang dat ik te laat ben. Dat ze een andere baan heeft. Of verhuisd is :o :'(
pi_166006993
Wellicht dit toch als een leermoment gaan beschouwen; zodat je bij een volgend 'leuk trein-meisje' wel gewoon je move maakt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_166007707
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 09:37 schreef probeer het volgende:
Wellicht dit toch als een leermoment gaan beschouwen; zodat je bij een volgend 'leuk trein-meisje' wel gewoon je move maakt.
Ik wil geen volgend meisje :@
  Vis een optie? maandag 17 oktober 2016 @ 10:32:34 #222
70532 loveli
N
pi_166007735
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Alweer geen meisje in de trein. Ik ben zo bang dat ik te laat ben. Dat ze een andere baan heeft. Of verhuisd is :o :'(
...of in de herfstvakantie niet naar school/werk hoeft.

Binnenkort zit ze vast wel weer in de trein, dan vraag je haar of ze last krijgt van de nieuwe dienstregeling en dan nodig je haar subtiel uit voor te dure koffie in de Starbucks, waar je meteen haar naam hoort en waarschijnlijk van de spanning je koffie over jezelf heen gooit. Zij probeert haar lachen in te houden, geeft je een servetje en het ijs is gebroken.
crap in = crap out
  maandag 17 oktober 2016 @ 10:33:08 #223
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_166007749
Of ze werkt thuis, ze deelt haar werktijd anders in, ze heeft een auto gekocht oooof zij is nu op vakantie.. Alles is mogelijk
pi_166008115
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in contact maken in OV.Tenzij je iemand al vaker tegen komt op andere plaatsen in je leven (kroeg, sportclub, clubs,soms in gesprek met jouw vrienden).

Anders is het gedoemd te mislukken want je hebt dan sowieso weinig met elkaar gemeen (behalve die trein/bus dan).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 17 oktober 2016 @ 11:22:10 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166008592
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:57 schreef Godshand het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in contact maken in OV.Tenzij je iemand al vaker tegen komt op andere plaatsen in je leven (kroeg, sportclub, clubs,soms in gesprek met jouw vrienden).

Anders is het gedoemd te mislukken want je hebt dan sowieso weinig met elkaar gemeen (behalve die trein/bus dan).
Och heb er een keertje een leuke zoenrit aan overgehouden :P

Als je iemand tegenkomt in de kroeg heb je ook (op dat moment) niet meer gemeen dan dat je in dezelfde kroeg bent. Dus daardoor ook gedoemd te mislukken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')