Weet je ook zijn naam niet? Of weet iemand anders het misschien? Dan kun je 'm opzoeken op facebook! Wat zou het jammer zijn als je hem nooit meer ziet. Dat is ook wel een beetje mijn angst. Ik hoop dat ze maandag weer op het perron staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:01 schreef SLP_ het volgende:
Ik hoop zooo erg dat je dr nog ziet en een move durft te maken![]()
Ik heb in een soort zelfde situatie gezeten (iets anders, jongen kwam eens in de paar weken voor zijn werk langs mijn werk) en ik was altijd te schijterig en nu heb ik hem al meer dan een halfjaar niet gezien maar vind ik hem nog steeds hopeloos leuk
Dus zorg dat jou dit niet overkomt!
Ja weet zijn naam wel, maar hij heeft geen facebook. Zn zusje welquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je ook zijn naam niet? Of weet iemand anders het misschien? Dan kun je 'm opzoeken op facebook! Wat zou het jammer zijn als je hem nooit meer ziet. Dat is ook wel een beetje mijn angst. Ik hoop dat ze maandag weer op het perron staat
Ik hoop dat hij weer een keer langskomt op je werk. Genoeg tips en tricks in dit topic om een praatje te beginnen. En anders kun je je eigen topic beginnen: De jongen op het werkquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja weet zijn naam wel, maar hij heeft geen facebook. Zn zusje welEn zijn collega's komen wel vaak langs mn werk en laatst was er een collega en die zei zo ''Ken je ...(zijn naam)? Dat is ook zo'n leuke jongen, hij is echt heel geliefd bij z'n collega's blabla'' en het was zo pijnlijk om te horen want hij is ook heel erg geliefd bij mij maar dat weet ie niet
![]()
![]()
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het maandag is. Vind dit zo'n lief leuk verhaal en leef echt met je mee en hoop echt dat je dr ziet!
De kans dat hij langs mijn locatie komt is echt mega klein en als hij komt denk ik echt dat ik gewoon weer te schijterig ben hahaha. Had nog hele goeie methode bedacht om heel aardig te doen tegen een van zijn collega's die hier bijna elke week langskomt zodat die collega dan tegen hem kan zeggen van ''Ja weetje, daar op die locatie werkt zo'n heel aardig meisje is dat niks voor jou?'', wat sowieso een belachelijke methode is want wie zou dat nou zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer een keer langskomt op je werk. Genoeg tips en tricks in dit topic om een praatje te beginnen. En anders kun je je eigen topic beginnen: De jongen op het werk
Als ik haar maandag zie en eindelijk de moed kan vinden om haar aan te spreken, kom ik hier uitgebreid verslag doen.
Nu heb ik een extra reden om te hopen dat mijn verhaal goed aflooptquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
De kans dat hij langs mijn locatie komt is echt mega klein en als hij komt denk ik echt dat ik gewoon weer te schijterig ben hahaha. Had nog hele goeie methode bedacht om heel aardig te doen tegen een van zijn collega's die hier bijna elke week langskomt zodat die collega dan tegen hem kan zeggen van ''Ja weetje, daar op die locatie werkt zo'n heel aardig meisje is dat niks voor jou?'', wat sowieso een belachelijke methode is want wie zou dat nou zeggenEn nu is mijn aardigheid tegen die collega ook nog een beetje verkeerd geïnterpreteerd en vindt die collega mij nu leuk (waarschijnlijk omdat hij dacht dat ik hem leuk vind ipv zijn collega) dus ik heb echt compleet gefaald.
Maar wie weet krijg ik beetje hoop als jouw verhaal goed afloopt haha
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:29 schreef loveli het volgende:
Wel snel zijn, in december verandert de dienstregeling
Ik hoop alleen maar dat het niet zó groot wordt dat je zometeen, als je haar weer ziet (want je zult haar heus weer zien), nog nét geen huwelijksaanzoek doet tijdens het eerste contact, terwijl zij helemaal van niks weet. 😉 Of ze heeft een vriend. Of vriendin. Of een zware shagstem. Een zwaar Utrechts accent. Stemt op de PVV. Verzamelt spulletjes van Coca Cola. Ofwel: rustig aan TS.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanks allemaal. Ik moet echt mijn kans grijpen. Veranderende dienstregelingen, situaties en omstandigheden. Ik word er een beetje zenuwachtig van.
Hahahaha! Ik weet dat ze geen zware shagstem of Utrechts accent heeft, maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Dit blijf ik ook steeds tegen mezelf herhalen. Feitelijk weet ik niets over haar. Inderdaad kan ze heel goed een vriend hebben of een roedel kids. Of alletwee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:56 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat het niet zó groot wordt dat je zometeen, als je haar weer ziet (want je zult haar heus weer zien), nog nét geen huwelijksaanzoek doet tijdens het eerste contact, terwijl zij helemaal van niks weet. 😉 Of ze heeft een vriend. Of vriendin. Of een zware shagstem. Een zwaar Utrechts accent. Stemt op de PVV. Verzamelt spulletjes van Coca Cola. Ofwel: rustig aan TS.
Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk ook van harte dat dit een goede afloop zal hebben en lees ik met belangstelling mee. 😊
Nee heb je, ja kun je krijgen TS. En het is makkelijk gezegd, maar je moet het wel nog even doen. Misschien dit topic even links laten liggen en proberen er niet mee bezig te zijn. En maar zien wat er gebeurt. En jezelf vooral niet forceren haar te móeten aanspreken als je haar ziet. Overigens klinkt het allemaal herkenbaar, mijn duim heb je.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik weet dat ze geen zware shagstem of Utrechts accent heeft, maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Dit blijf ik ook steeds tegen mezelf herhalen. Feitelijk weet ik niets over haar. Inderdaad kan ze heel goed een vriend hebben of een roedel kids. Of alletwee.
Dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:21 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen TS. En het is makkelijk gezegd, maar je moet het wel nog even doen. Misschien dit topic even links laten liggen en proberen er niet mee bezig te zijn. En maar zien wat er gebeurt. En jezelf vooral niet forceren haar te móeten aanspreken als je haar ziet. Overigens klinkt het allemaal herkenbaar, mijn duim heb je.
Ik wil geen volgend meisjequote:Op maandag 17 oktober 2016 09:37 schreef probeer het volgende:
Wellicht dit toch als een leermoment gaan beschouwen; zodat je bij een volgend 'leuk trein-meisje' wel gewoon je move maakt.
...of in de herfstvakantie niet naar school/werk hoeft.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Alweer geen meisje in de trein. Ik ben zo bang dat ik te laat ben. Dat ze een andere baan heeft. Of verhuisd is![]()
Och heb er een keertje een leuke zoenrit aan overgehoudenquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:57 schreef Godshand het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in contact maken in OV.Tenzij je iemand al vaker tegen komt op andere plaatsen in je leven (kroeg, sportclub, clubs,soms in gesprek met jouw vrienden).
Anders is het gedoemd te mislukken want je hebt dan sowieso weinig met elkaar gemeen (behalve die trein/bus dan).
Néé keeerel! Straks wordt dit het naarste boek dat ik ooit gelezen heb.quote:
Geen filemeisjes?quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:11 schreef zoem het volgende:
Oeh wat een leuk topic
Doet me denken aan de tijd dat ik voor stage dagelijks met de trein naar A'dam moest. Ga je op een gegeven moment toch dezelfde koppies zien en soms zitten daar leuke treinmeisjes bijTegenwoordig ga ik elke dag saai met de auto
Ik blijf hopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:33 schreef Name_it het volgende:
Of ze werkt thuis, ze deelt haar werktijd anders in, ze heeft een auto gekocht oooof zij is nu op vakantie.. Alles is mogelijk
Ik blijf hopen dat ik haar weer zie.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:37 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Néé keeerel! Straks wordt dit het naarste boek dat ik ooit gelezen heb.![]()
Je moet er een happy end aan breien!
Je moet!
Alsjeblieft!
alsjeblieft
Nou een kroegkeuze is vaak vrij persoonlijk. Meeste kans dat je mij ziet dat ik in een alternatieve kroeg zit. Dan heb ik genoeg te praten over de muziek die gedraaid wordt of wat ik aan de inrichting leuk vind. Grote kans dat je overeenkomsten treft, meer dan in de trein. Want die trein kies je niet uit, zo groot is dit land niet dat we meerdere treinbedrijven hebben waar we uit kunnen kiezen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och heb er een keertje een leuke zoenrit aan overgehouden
Als je iemand tegenkomt in de kroeg heb je ook (op dat moment) niet meer gemeen dan dat je in dezelfde kroeg bent. Dus daardoor ook gedoemd te mislukken?
In theorie heb je helemaal gelijk. Sterker nog: ik had het zelf kunnen zeggen. Maar het meisje in de trein is een ander verhaal. Ik kan niet aangeven waarom. Gewoon een gevoel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou een kroegkeuze is vaak vrij persoonlijk. Meeste kans dat je mij ziet dat ik in een alternatieve kroeg zit. Dan heb ik genoeg te praten over de muziek die gedraaid wordt of wat ik aan de inrichting leuk vind. Grote kans dat je overeenkomsten treft, meer dan in de trein. Want die trein kies je niet uit, zo groot is dit land niet dat we meerdere treinbedrijven hebben waar we uit kunnen kiezen.
Ik stel de NS aansprakelijk voor derving van mijn liefdesgelukquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Ewelina het volgende:
Gewoon aanspreken. Als ze je niet leuk vindt, vindt ze elke poging om in contact te komen kut.
En verder wat loveli zegt. Maak haast voordat de dienstregeling verandert.
Ja ze sprong voor de trein omdat TS, nog steeds geen move maakte...quote:
Behalve dat het geen vakantie is waar zij vandaan komtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
De herfstvakantie hypothese lijkt me zeer plausibel.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat het geen vakantie is waar zij vandaan komtEn vorige week heb ik haar ook niet gezien. Ik heb het nare voorgevoel dat ik te laat ben.
Nu wel dus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ze is niet ziek in ieder geval. Nou ja, in ieder geval vannacht nog niet.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar het viel me een paar weken geleden al op dat ik haar niet mer zo frequent zag. Vorige week heb ik haar helemaal niet gezien en deze week (hoewel het pas dinsdag is) ook niet. Kut.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat wordt snel een move maken mocht je der nog een keer zien.
Ze kan ook ziek zijn he, het heerst enorm. Ik ben ook ziek, en mn halve omgeving.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ze is niet ziek in ieder geval. Nou ja, in ieder geval vannacht nog niet.
Zou kunnen. Maar ik heb haar vorige week ook niet gezien. Maar goed, ik wacht nog maar even af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat wordt snel een move maken mocht je der nog een keer zien.
Ze kan ook ziek zijn he, het heerst enorm. Ik ben ook ziek, en mn halve omgeving.
Ik ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:06 schreef Rorata het volgende:
Succes! Ik ben benieuwd of je haar nog ziet en of het je een move gaat maken
Ik ook. Vandaag weer een kansquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Mokcake het volgende:
Ik hoop zo dat je haar weer tegen zal komen
Vandaag weer niet. Ik begin het nu wel somber in te zien. Just my luck...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:41 schreef Spanky78 het volgende:
Ik hoop dat je haar nog ziet... Zo niet, laat het een wijze les zijn. Laat zoiets niet glippen! Grijp je kansen.
Als ze gisteren vakantie had, dan heeft ze morgen ook vakantie. Sippen heeft weinig zin, weet je al wat je zegt als je haar de volgende keer tegenkomt?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag weer niet. Ik begin het nu wel somber in te zien. Just my luck...
Het is inderdaad wel herfstvakantie... Dus tsja..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ze gisteren vakantie had, dan heeft ze morgen ook vakantie. Sippen heeft weinig zin, weet je al wat je zegt als je haar de volgende keer tegenkomt?
Na rijp beraad was ik uitgekomen op 'Hoi'.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ze gisteren vakantie had, dan heeft ze morgen ook vakantie. Sippen heeft weinig zin, weet je al wat je zegt als je haar de volgende keer tegenkomt?
Niet waar zij vandaan komt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:11 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel herfstvakantie... Dus tsja..
Kan ze nog steeds een weekje vrij hebben toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet waar zij vandaan komt.
Dan zou ze 2 weken vrij moeten hebben want vorige week heb ik haar ook niet gezien. Maar het kan. Net als ik heeft ze de hele zomer gewerkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan ze nog steeds een weekje vrij hebben toch?
Als ik haar nog zie (wat ik heel erg hoop), wil ik die kans wel aangrijpen. De gedachte dat ze helemaal uit mijn leven verdwenen kan zijn, is too much.quote:
Niet te lang sippen als je haar niet meer ziet, alles is altijd mooier als het nog onbekend is. En hoe langer het onbekend blijft, hoe mooier het wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik haar nog zie (wat ik heel erg hoop), wil ik die kans wel aangrijpen. De gedachte dat ze helemaal uit mijn leven verdwenen kan zijn, is too much.
zit tussne je oren jongen. Vraag vandaag uit school/ werk en heleboel onbekende mensen om de weg. Praat steeds wat meer, en op een gegeven moment gaat het je lekker af. Op een gegeven moment is dat meisje net zo normaal als de rest.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek? Ik bedoel, ik ken haar niet. Ik heb me lang afgevraagd wat haar blik en glimlach betekenden. Ik was drie dagen in de wolken. Maar ben heel bang dat ik er teveel achter zoek.
Ik ben echt een kruk als het om vrouwen gaat...
Je moet ook niet teveel hopen he. Vrouwen zijn gevoelswezens, en zij voelen datquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis haar ontzettend. Wat raar is want ik ken haar natuurlijk niet. Ik hoop dat het morgen lukt
Dat is waar. Misschien ben ik een beetje te desperatequote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:32 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Niet te lang sippen als je haar niet meer ziet, alles is altijd mooier als het nog onbekend is. En hoe langer het onbekend blijft, hoe mooier het wordt.
Komop, je kent der niet eens, je hebt haar nog nooit gesproken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is waar. Misschien ben ik een beetje te desperateHet vervelende is dat ik niet heel snel gevoelens voor iemand heb. Maar als het dan zover is...
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komop, je kent der niet eens, je hebt haar nog nooit gesproken.
Ja je kan haar aantrekkelijk vinden en leuke uitstraling, maar daar houdt het dan ook wel bij op hoor.
Als je al verliefd wordt op enkel dat, terwilj je haar ook nog eens twee weken niet gezien hebt, ben je wel desperate
Ook niet waar ze naartoe gaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet waar zij vandaan komt.
Gewoon een romanticus, niks aan te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet mezelf niet zo aanstellen.
Kan uit de hand lopen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:40 schreef loveli het volgende:
Romanticus mag, dramaqueen kun je beter thuislaten.
LOL, ik ben niet bepaald het type dat uit de hand loopt. Maar het meisje in de trein maakt wel wat los bij me. Ergens ben ik daar best blij mee. Ik heb er lang over gedaan om mijn vorige relatie te verwerken en had in die periode absoluut geen interesse in andere vrouwen. Maar die tijd ligt blijkbaar achter mequote:
Dat is zeker iets heel goeds! Ik hoop ook echt dat je haar weer zal zien, kan je eindelijk contact maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LOL, ik ben niet bepaald het type dat uit de hand loopt. Maar het meisje in de trein maakt wel wat los bij me. Ergens ben ik daar best blij mee. Ik heb er lang over gedaan om mijn vorige relatie te verwerken en had in die periode absoluut geen interesse in andere vrouwen. Maar die tijd ligt blijkbaar achter me
Thanks Mokcake!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:47 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Dat is zeker iets heel goeds! Ik hoop ook echt dat je haar weer zal zien, kan je eindelijk contact maken.
Dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:48 schreef loveli het volgende:
Maandag:
"Hoi, tijdje niet gezien, ben je op vakantie geweest?"
Da's een goeie! Ik mag ook geen vakantie nemen in de zomervakantie omdat collega's met kids voorrang hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:22 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb ook nog steeds hoop! En vind je geen dramaqueen, ik snap heeul goed hoe het kan zijn om zulke gevoelens te hebben voor iemand die je niet kent (hoe stom dat ook klinkt haha). Misschien werkt ze ergens waar ze in het hoogseizoen geen vakantie mogen opnemen en heeft ze daarom nu twee weken in oktober vrij genomen
Hahaha, als er met rijst gegooid kan worden, zal ik een apart topic openenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:52 schreef Franknfurter het volgende:
Iedere keer als TS post hoop ik op een huwelijksaankondiging
Eigenlijk is ze niet eens in je leven hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik haar nog zie (wat ik heel erg hoop), wil ik die kans wel aangrijpen. De gedachte dat ze helemaal uit mijn leven verdwenen kan zijn, is too much.
Elke morgen wandelde ze even mijn leven in en uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze niet eens in je leven hè.![]()
Je bent helemaal verliefd op een soort droombeeld dat je van haar hebt. Je zwijmelt als een puber op een popster of acteur ofzo. Dat hebben we allemaal weleens gedaan.
Leuk hoor en dagdromen mag maar wees ook een volwassen vent (in de 30 toch?) en bekijk het een beetje nuchter.
Zou leuk zijn als je haar weer zag en je haar durft aan te spreken. Misschien is ze inderdaad leuk en kom je een stap verder.
Misschien wel niet.![]()
Dat is jammer maar het zij zo. Daar leer je dan van voor een volgende keer.
Succes! Je lijkt me een aardige gast dus ik volg je topic met nieuwsgierigheid.
Misschien ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:25 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik snap dat je uiterlijk het eerste ziet. Maar misschien heeft ze wel een rotkarakter
Kleine disclaimer voor dames met kwistige glimlach: ik vond haar al ver vóór de glimlach heel leukquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een glimlach al niet teweeg kan brengen
(laat dat een waarschuwing zijn voor all vrouwen, niet te kwistig mee zijn)
Nee, het gaat mij niet om haar uiterlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:25 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik snap dat je uiterlijk het eerste ziet. Maar misschien heeft ze wel een rotkarakter
Maar je weet toch niks van haar innerlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij niet om haar uiterlijk.
Jawel hoor in zijn hoofd is hij de ideale vrouw. Dat is vaak ook het lastige aan dit soort dingen het wensbeeld kan erg sterk worden. Met andere woorden het wordt hard tijd dat budapestenaar eens met haar gaat pratenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:52 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Maar je weet toch niks van haar innerlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |