quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komop, je kent der niet eens, je hebt haar nog nooit gesproken.
Ja je kan haar aantrekkelijk vinden en leuke uitstraling, maar daar houdt het dan ook wel bij op hoor.
Als je al verliefd wordt op enkel dat, terwilj je haar ook nog eens twee weken niet gezien hebt, ben je wel desperate
Ook niet waar ze naartoe gaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet waar zij vandaan komt.
Gewoon een romanticus, niks aan te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet mezelf niet zo aanstellen.
Kan uit de hand lopen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:40 schreef loveli het volgende:
Romanticus mag, dramaqueen kun je beter thuislaten.
LOL, ik ben niet bepaald het type dat uit de hand loopt. Maar het meisje in de trein maakt wel wat los bij me. Ergens ben ik daar best blij mee. Ik heb er lang over gedaan om mijn vorige relatie te verwerken en had in die periode absoluut geen interesse in andere vrouwen. Maar die tijd ligt blijkbaar achter mequote:
Dat is zeker iets heel goeds! Ik hoop ook echt dat je haar weer zal zien, kan je eindelijk contact maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LOL, ik ben niet bepaald het type dat uit de hand loopt. Maar het meisje in de trein maakt wel wat los bij me. Ergens ben ik daar best blij mee. Ik heb er lang over gedaan om mijn vorige relatie te verwerken en had in die periode absoluut geen interesse in andere vrouwen. Maar die tijd ligt blijkbaar achter me
Thanks Mokcake!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:47 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Dat is zeker iets heel goeds! Ik hoop ook echt dat je haar weer zal zien, kan je eindelijk contact maken.
Dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:48 schreef loveli het volgende:
Maandag:
"Hoi, tijdje niet gezien, ben je op vakantie geweest?"
Da's een goeie! Ik mag ook geen vakantie nemen in de zomervakantie omdat collega's met kids voorrang hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:22 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb ook nog steeds hoop! En vind je geen dramaqueen, ik snap heeul goed hoe het kan zijn om zulke gevoelens te hebben voor iemand die je niet kent (hoe stom dat ook klinkt haha). Misschien werkt ze ergens waar ze in het hoogseizoen geen vakantie mogen opnemen en heeft ze daarom nu twee weken in oktober vrij genomen
Hahaha, als er met rijst gegooid kan worden, zal ik een apart topic openenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:52 schreef Franknfurter het volgende:
Iedere keer als TS post hoop ik op een huwelijksaankondiging
Eigenlijk is ze niet eens in je leven hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik haar nog zie (wat ik heel erg hoop), wil ik die kans wel aangrijpen. De gedachte dat ze helemaal uit mijn leven verdwenen kan zijn, is too much.
Elke morgen wandelde ze even mijn leven in en uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze niet eens in je leven hè.![]()
Je bent helemaal verliefd op een soort droombeeld dat je van haar hebt. Je zwijmelt als een puber op een popster of acteur ofzo. Dat hebben we allemaal weleens gedaan.
Leuk hoor en dagdromen mag maar wees ook een volwassen vent (in de 30 toch?) en bekijk het een beetje nuchter.
Zou leuk zijn als je haar weer zag en je haar durft aan te spreken. Misschien is ze inderdaad leuk en kom je een stap verder.
Misschien wel niet.![]()
Dat is jammer maar het zij zo. Daar leer je dan van voor een volgende keer.
Succes! Je lijkt me een aardige gast dus ik volg je topic met nieuwsgierigheid.
Misschien ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:25 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik snap dat je uiterlijk het eerste ziet. Maar misschien heeft ze wel een rotkarakter
Kleine disclaimer voor dames met kwistige glimlach: ik vond haar al ver vóór de glimlach heel leukquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een glimlach al niet teweeg kan brengen
(laat dat een waarschuwing zijn voor all vrouwen, niet te kwistig mee zijn)
Nee, het gaat mij niet om haar uiterlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:25 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik snap dat je uiterlijk het eerste ziet. Maar misschien heeft ze wel een rotkarakter
Maar je weet toch niks van haar innerlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij niet om haar uiterlijk.
Jawel hoor in zijn hoofd is hij de ideale vrouw. Dat is vaak ook het lastige aan dit soort dingen het wensbeeld kan erg sterk worden. Met andere woorden het wordt hard tijd dat budapestenaar eens met haar gaat pratenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:52 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Maar je weet toch niks van haar innerlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |